Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[verh] Big complication love.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[verh] Big complication love.  Empty [verh] Big complication love. di sep 20, 2011 10:06 pm

Assassin

Assassin

Edit Chantal : Goedgekeurd door de Mods.

Mensen kunnen dit misschien wel van the vampire dairies..

Jermey en zijn zus Elena, zijn hier samen met hun tante, die de opvoeding van hun op haar schouders neemt. De ouders van Jermey en zijn zus zijn namelijk overleden
door een auto ongeluk. Ze zijn hier komen wonen want Tante en Elena houden beide van paarden. Daarin tegen jermey geheel niet hij moet er niks van af weten.
Jermey is erg depresief geworden door de dood van zijn ouders en is daarom aan de drugs gegaan. Elena daar in tegen wilt na een zomer stop weer verder, zij gaat weer lol maken met haar vriendinen, en kom ook een jongen tegen (jongen 1).
Waar ze geheel verlieft op word. En gelukkig is dit wederzijds. Vriendin 2 is erg jaloers op Elena want die is verlieft op jongen 1. Even later ontmoet zij jongen 2 de broer van jongen 1. Jongen 2 gaat flirten met vriendin 2, maar ondertussen wilt hij de relatie
tussen jongen 1 en Elena verbreken. Jongen 2 is er op uit om het leven van zijn broertje te verpesten, als reverence omdat ze vroeger ooit eens op het zelfde meisje waren gevallen, en er beiden een relatie mee hadden. .Vriendin 1 daarop tegen wilt niks met jongen, hoewel ze zich wel zorgen maakt om Jermey. Matt de ex van Elena wilt Elena nog steeds terug daarom zorgt hij een beetje voor Jermey.

Ondertussen heeft Jermey ook enkele problemen. Hij is verlieft op een meisje (meisje 1), en is daar ook mee naar bed gegaan. Maar meisje 1 voelt eigenlijk heel veel voor jongen 3 en ook omdat hij populair is.. Jongen 3 is een eikel maar vind het leuk
om Jermey pijn te zien lijden. Meisje 1 gaat eigenlijk alleen om de drugs met Jermey om, en ook omdat Jermey alles voor haar doet. Jermey en jongen 3 hebben ook vaak ruzie wat soms tot vechten uitkomt.
Gelukkig is matt er nog, de broer van meisje 1 en vriend van jongen 3, hij houd ze uit elkaar en een oogje in de zeil.

Iedereen rijd hier paard dus Jermey moet dat ook leren, hij leert het dus op paard 1. Later komt hij een wilde hengst/merrie tegen (paard 2). Jermey weet hoe paard 2 zich voelt dus komt soms met hem praten.
Maar wel stiekem want niemand mag weten dat hij toch paarden leuk begint te vinden. Zo komt hij snachts naar paard 2 en ook als hij stoned is geweest.
Jermey leert van vriendin 1 dingen met paarden omgaan. Uiteindelijk gaat hij een plannetje bedenken om paard 2 te bevrijden. Een probleem paard 2 en Jermey zijn gehecht aan elkaar geraakt.
vriendin 1 begint steeds meer voor jermey te voelen sinds ze meer tijd met elkaar doorbrengen.

Nou zou je denken zielige tante, maar nee de geschiedenis leraar van Jermey's school en tante beginnen wat voor elkaar te Tot overmaat van ramp want Jermey krijgt dus nu thuis ook gewoon te maken met zijn problemen dat hij erover moet praten.

Ik zoek dus..

Elena[/url] Bezet door Lena.
Vriendin 1
Vriendin 2
jongen 1(dean) Bezet door magic Music
jongen 2
matt
jongen 3
Tante
geschiedenis leraar

Sommige zijn klikjes (a).

Anywayz.. Door de nieuwe regel hoeven we dus niet rekening te houden met het puntensysteem. Natuurlijk moet het wel real blijven dus niet dat je meteen opslag verliefd op elkaar zijn ect...

Laatst aangepast door Assassin op do sep 22, 2011 2:07 pm; in totaal 3 keer bewerkt

2[verh] Big complication love.  Empty Re: [verh] Big complication love. wo sep 21, 2011 7:49 am

Gast

Gast

ik wil jongen 1 wel spelen is de naam Dean goed?

3[verh] Big complication love.  Empty Re: [verh] Big complication love. wo sep 21, 2011 10:20 am

Assassin

Assassin

Als je mij een post stuurt via pb. hoe je hem zou spelen.. (a)

4[verh] Big complication love.  Empty Re: [verh] Big complication love. wo sep 21, 2011 6:02 pm

Lena

Lena

Ik wil Elena wel zijn, ik verveel me de laatste tijd nogal. Ik denk wel dat ik genoeg posts met Saricha, Lena en Mel heb voor jou om te kunnen kijken hoe mijn poststijl is. Maar als je erop staat dat ik een post maak is dat ook goed.
Vraag eerst aan Kini of je de ava mag gebruiken, het is hetzelfde meisje als zij.

5[verh] Big complication love.  Empty Re: [verh] Big complication love. wo sep 21, 2011 6:22 pm

Assassin

Assassin

Elena is yours (a)

6[verh] Big complication love.  Empty Re: [verh] Big complication love. ma okt 03, 2011 6:04 pm

Lely

Lely

tnx!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: