Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

gewoon een verhaallijn zonder titelX3

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1gewoon een verhaallijn zonder titelX3 Empty gewoon een verhaallijn zonder titelX3 vr sep 16, 2011 6:46 pm

Valerie

Valerie

Ik wou dus een personage aan maken, maar het leek me leuker omdat in een verhaallijn te doen.

Becky is een meisje van 14 jaar. Ze komt hier nieuw met haar paard Goldstar. Goldstar is een palomino hengst. Becky is heel verwent en heeft alles wat haar hartje begeert. Ze doet ook heel arrogant tegen alle mensen, en heeft geen vrienden. Ze doet soms ook heel gemeen tegen Goldstar, maar soms kan ze hem gewoon niet aan. Als niemand kijkt is ze eigenlijk een super onzeker meisje, die eigenlijk ook heel veel van haar pony houd. Als er niemand bij haar in de stallen is dan zegt ze hem hoe veel het haar spijt wat ze die dag bij hem had aan gedaan. Ze zit dan bijv nog de hele avond bij hem in zijn box. Becky is zo geworden, ook omdat haar ouders vaak weg waren voor hun werk, en haar maar een pony gaven als vermaak.

Wie ik zoek:
~ een vijanden die later vriendinnen worden
~ Goldstar haar paard
~ rij instructrice die altijd het beste met haar voor heeft maar Becky luisterd er niet naar

wat niet perse moet:
~ kinder oppas
~ Later iemand die haar ouder rol overneemt.

Damian

Damian

Ik zou goldstar wel willen spelen?

XxSaar

Valerie

Valerie

okee is goed:D

het is wel een palomino hea?
en hij is niet arrogant tegen andere paarden zoals Becky tegen andere mensen

Damian

Damian

Ja, maar ik maak dan wel even een ander accauntje aan. Verder, vind hij becky wel aardig? Of vind hij haar niet aardig omdat ze soms zo gemeen doet?

Xxx

Valerie

Valerie

hij vind haar wel aardig, en snapt ook dat ze zich er alleen voelt,
ik weet niet maar soms vind jij je moeder toch ook aardig en soms kan je haar niet uit staan? xd nou zon effect hebben hun twee, nee maar hij vind haar echt wel gewoon lief enzo omdat ze zich ook elke avond verontschuldigd voor haar vreselijke gedrag!

Damian

Damian

Goed,, ik ga hem straks wel aanmaken;)

Goldstar

Goldstar

Hier ben ik:D
Ik zou even een setje gaan maken:D

XxSaar

Valerie

Valerie

hij is vet leuk!!Very Happy ik ga nu becky maken

Gast

Gast

hier is ze dan, alleen ik kan geen onderschtiften makenXD zou jij dat please voor me kunnen doen??

Gast

Gast

Dit soort dingen kunnen jullie ook via om doen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: