Lena keek vrolijk naar hem, zijn arm kwam van haar schouders en hij pakte haar hand vast. Met zijn been was, volgens hem, alles goed op het moment. Dat vond ze fijn om te horen, maar misschien zei hij dat alles goed was terwijl het niet zo was. Ze wist goed genoeg dat het kon, maar ze vertrouwde op zijn eerlijkheid. Ontspannen ging ze bij hem op het bankje zitten en glimlachte naar hem. Even een moment van stilte, en toen vroeg hij of ze wou blijven eten. Dan kon ze Kai ontmoeten. "Tuurlijk, heel graag. Maar jij mag Kai als eerste het ziekenhuis in krijgen. Ik wil een goede eerste indruk, de volgende keer is het mijn beurt." Glimlachend omdat ze bij Alex was kroop ze wat dichter naar hem toe. Het was terug stil, toch stil van hun kant. Het bos had genoeg natuurlijke geluiden om de achtergrond op te vullen. Even later vroeg hij of ze de volgende keer Jiali zouden meebrengen. Dan kon hij leren om haar te kietelen. De por in haar zij deed haar niets. "Zodat jij me de volgende keer op de grond krijgt ik dacht het..." Haar stem stierf half weg omdat Jiali aan kwam getripppeld. "Ik denk dat ik een nieuwe deur moet bestellen, of een nieuw raam." Jiali kwam af met de meest onschuldige en schattige puppy-blik in haar ogen. Maar dat weerhield Lena er niet van om boos te kijken, drie seconden en dan viel ze ook voor Jiali's oogjes. "Hier heb je je leermeesteres in eigen persoon." Alsof de hond haar verstond begon die haar te porren in haar zij, precies op de juiste plek. Lena begon natuurlijk te lachen en wou Jiali van zich af duwen. Die negeerde dat gewoon, ze stopte pas toen Lena bijna op Alex' schoot zat om aan de hond te ontkomen. Toen kon ze er nu eenmaal niet meer aan.
flutje met inhoud
flutje met inhoud