Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

its gonna be alright![Yara]

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1its gonna be alright![Yara] Empty its gonna be alright![Yara] di jun 14, 2011 9:56 am

Gast


Gast

Aan gekomen bij stal, steeg Jay van Replay af en zadelde hem af, ook zette hij Replay in de stal. De merrie die hij net had gevangen was nog stijf en was erg bang. Hij liep met haar naar de paddock. Hij liep wat rondjes met haar, zodat ze was minder stijfjes werd. Toen ze weer soepel genoeg was, klikte hij het tou los en ging in het midden zitten van de paddock. De merrie moest wennen aan Jay. Hij praate zachtjes tegen haar zodat ze niet bang werd. ''Je moet wel een naam hebben.'' Zei Jay zacht. ''Iets van Yara, Ja Yara!'' Hij keek haar aan.
-inspiloos-

2its gonna be alright![Yara] Empty Re: its gonna be alright![Yara] di jun 14, 2011 12:00 pm

Yara

Yara

Yara strompelde achter Replay aan, ze was stijf. Yara maakte haar passen wat groter, in de hoop dat ze wat soepeler werd. De jongen reed met het paard naar een stal. Yara hief haar hoofd om te kijken. Niet weer een stal... Ze was al te lang opgesloten. Maar tot haar opluchting gingen ze de paddok in. De jongen liet haar rondjes lopen en klikte daarna het touw los, en Yara deed meteen een paar stappen van hem weg. Ze keek hem wantrouwend aan, Hij mocht haar dan wel gered hebben, maar ze was nog steeds een wilt paard! Ze bokte fel omhoog en sprong aan in een snelle galop. Ze rende rakelings langs de jongen waardoor hij zijn evenwicht verloor en viel. Yara liet een triomvantelijke hinnik horen. Ze bokte boven zijn hoofd en galoppeerde door. Ze wist dat hij haar zadelmak wilde hebben, ze had al een jaar geen zadel meer gezien. Ze was nog maar tweeëneenhalf, maar ze was een arabier en ze was dus volgroeit.

http://www.animeonline.actie-forum.com

3its gonna be alright![Yara] Empty Re: its gonna be alright![Yara] ma jun 20, 2011 6:01 pm

Gast


Gast

Een wind vlaag vloog over het hoofd van Jay. Yara bokte en galoppeerde weg. Hij keek naar Yara, en stond op. Ze zou niet eeuwig kunnen rennen. Jay probeerde haar nog een soort van te vangen, maar Yara liet zich blijkbaar niet kennen. Het was al avond, en Jay was eigenlijk wel moe, en liep de paddock uit.'' jij blijft vanacht hier, dan kan je lekker uit rennen.'' Zei hij tegen Yara en hij verdween van de manege.

-volgende dag.-
Jay zette zijn fiets neer en liep de stallen binnen. Van af de voorkant van de stallen, kon je de paddocks ook zien, en hij zag dat Yara er nog in stond. Hij liep de stallen binnen en liep naar zijn andere paard Replay. ''Hallo prinsje.'' Zei Jay en hij lachte naar zijn donker bruine paard. Hij haalde hem uit de stal en poetste hem, en zadelde hem op. Hij liep naar de buiten bak, en stapte daar op. Jay klikte met zijn tong en Replay stapte aan. De buitenbak was naast de paddocks, dus Jay kon Yara goed in de gaten houden en andersom. Na een paar rondjes gestapt te hebben, liet hij Replay in draf overgaan en reed verschillende figuren. Toen spoorde hij een klein beetje aan, en Replay crosde meteen weg. Na een paar rondjes crossen vond Jay het wel genoeg,en stapte Replay uit En bracht hem weer naar binnen. Even later kwam hij naar Yara toe, met Replay en zette hem erbij.''Lief doen met Yara hoor.'' Zei hij grappend en liep weg. ik ben replay. Zei de hengst tegen de merrie. Ik snap echt niet waarom je zo bang bent, Jay is een goede gozer en heeft het beste met je voor! Ik was vroeger mishandeld maar Jay en zijn vader hebben me daar weg gehaalt.Of heb jij wat ergs mee gemaakt dat je bang bent voor mensen? Replay keek haar aan, en zocht daarna wat grassprietjes op.

4its gonna be alright![Yara] Empty Re: its gonna be alright![Yara] ma jun 20, 2011 7:18 pm

Yara

Yara

''jij blijft vanacht hier, dan kan je lekker uit rennen.'' Zei de jongen tegen haar. Yara gaf nog een bok in zijn richting en hapte gevaarlijk naar hem. Toen hij wegging zakte ze meteen door haar benen en ging slapen.

-Next day-
Yara werdt wakker van een geluid, een ding wat tegen de stallen gezet werd. Ze opende haar ogen en keek op. Het was Jay. Yara zuchte en stond op, voor haar lagen appels. Ze rook even en at er eentje op. Ze had honger. Jay liep naar het andere paard. ''Hallo prinsje.'' Zei Jay en hij lachte naar zijn donker bruine paard. Hij haalde het dier uit de gevangenis, wat mensen een stal noemden en begon het te poetsen en zadelde het daarna op. Jay nam het paard mee naar de buitenbak en reed wat. Na een half uur zadelde hij hem af en zette het paard bij Yara in de paddock. Wantrouwend keek ze naar het dier. I ben replay.zei het paard. Ik snap echt niet waarom je zo bang bent, Jay is een goede gozer en heeft het beste met je voor! Ik was vroeger mishandeld maar Jay en zijn vader hebben me daar weg gehaalt.Of heb jij wat ergs mee gemaakt dat je bang bent voor mensen? Replay keek haar aan, en zocht daarna wat grassprietjes op. Yara stampte op de grond. "Dit is niet de eerste keer dat ik met mensen te maken heb gehad." snauwde ze. "Ik ben eerder in de hel van de mensen geweest. Ik ben geboren in een renstal. Ik moest rennen, en als ik niet won, werdt ik geslagen met zweep en sporen. Als ik wel won kreeg ik niets. Na een half jaar ben ik weggelopen." zei ze.

http://www.animeonline.actie-forum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum