Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pixelige plaatjes gebieden.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pixelige plaatjes gebieden. Empty Pixelige plaatjes gebieden. do jun 17, 2010 6:11 pm

Gast


Gast

Het valt me op dat een paar plaatjes van de gebieden erg pixelig zijn:
-Kantine.
-Paddock.
-De stallen.
-Winkelstraat.
-Party House.

Dit zijn degene waar het -vind ik- erg opvalt. Er zijn genoeg plaatjes te vinden van een kantine, paddock, stallen, winkelstraat en party house. Je hoeft dus echt geen pixelige plaatjes gaan gebruiken. Mooie en scherpe plaatjes maken de rpg daarbij ook nog aantrekkelijker. Very Happy

x,
Jolien.

2Pixelige plaatjes gebieden. Empty Re: Pixelige plaatjes gebieden. do jun 17, 2010 6:20 pm

Gast


Gast

Ik heb de plaatjes gemaakt en het viel erg tegen om ook goede plaatjes te vinden. En aangezien er op google bijna alleen maar pixelige plaatjes staan en op flickr gewoon geen plaatjes staan van die gebieden, bij yahoo valt mijn com uit, etc. Ik probeer hier wel aan te werken, maar het gaat wat lastig;)

3Pixelige plaatjes gebieden. Empty Re: Pixelige plaatjes gebieden. vr jun 18, 2010 1:12 pm

Gast


Gast

Spoiler:

Oke, de voorbeelden die ik hier geef zijn niet echt kantine, eerder café-achtig. Maar de beschijving: 'Wil je even gezellig aan de bar zitten en een drankje drinken, doe het dan hier! ' die word gegeven vind ik niet zo specifiek dat het niet echt uitmaakt of het nu een plaatje van een café of echte kantine is. Wink

Spoiler:

Ook weer niet geweldige andere voorbeelden, maar wel beter dan deze nu, ik ben ook niet echt een professionele-paddock-plaatjes-zoeker. ;')

Spoiler:

Stallen.

Spoiler:

Als ik aan een winkelstraat denk, denk ik aan veel mensen, verkeer en vele lichtjes en borden van allerlei winkels. Tokyo geeft daar een mooi voorbeeld aan. Very Happy

Spoiler:

En als ik aan party denk denk ik weer aan veel mensen én aan kleurrijke lichtjes. x')

Nu heb ik echt geen zin niet meer om plaatjes te zoeken. Misschien kijk ik straks nog even...

4Pixelige plaatjes gebieden. Empty Re: Pixelige plaatjes gebieden. vr jun 18, 2010 2:38 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Aangezien het hier bij discussie staat laat ik er maar eens een discussie van gaan maken. Ten eerste, er is net een opknapbeurt geweest en je bent behoorlijk laat met het melden van dit.

De plaatjes van de kantine vind ik meer passen bij een super luxe hotel. Vooral de eerste en de tweede. Het is en blijft een manege en geen super de luxe privé stal waar allerlei top paarden staan. De laatste zou leuk zijn, maar helaas is die zwart-wit.

Plaatje voor de paddock of waar ze ook voor zijn vind ik helemaal niks. Ja het plaatje nu is echt pixelig. De eerste zou nog wel kunnen, dat moeten Kini en ik even overleggen aangezien Maya aankomende tijd offline is.

Plaatje van de stallen kan ik niet zien. Die doet het niet. Maar dat plaatje kan inderdaad veranderd worden.

De winkelstraat vind ik nu best zoals het is. Het is niet super overdreven waardoor je het idee krijgt dat je in Tokio woont. Nu heb ik het idee dat je in een kleinere stad woont waar iedereen elkaar kent. Trouwens de winkelstraat vind ik dus echt níet pixelig. Het plaatje is bewogen dat is wat anders. Het geeft wel een leuk effect vind ik.

Als laatste het party house. Daar kan inderdaad ook wel een nieuw plaatje voor komen. Meer lichtjes, kleurtjes en al die andere zooi.

5Pixelige plaatjes gebieden. Empty Re: Pixelige plaatjes gebieden. za jun 19, 2010 3:33 pm

Gast


Gast

Darren schreef:Aangezien het hier bij discussie staat laat ik er maar eens een discussie van gaan maken. Ten eerste, er is net een opknapbeurt geweest en je bent behoorlijk laat met het melden van dit.
Het is niet zo dat ik zo actief ben op deze rpg en dat ik elke dag zit te kijken wat er veranderd is en wat er beter kan..
Wees trouwens blij dat iemand het eindelijk zegt..

Darren schreef:De plaatjes van de kantine vind ik meer passen bij een super luxe hotel. Vooral de eerste en de tweede. Het is en blijft een manege en geen super de luxe privé stal waar allerlei top paarden staan. De laatste zou leuk zijn, maar helaas is die zwart-wit.
Ik denk eerder dat het sepia is.. :')
Maar met het eerste het je wel gelijk, het waren ook maar voorbeelden.

Darren schreef:Plaatje voor de paddock of waar ze ook voor zijn vind ik helemaal niks. Ja het plaatje nu is echt pixelig. De eerste zou nog wel kunnen, dat moeten Kini en ik even overleggen aangezien Maya aankomende tijd offline is.
Nouja, erg veel moeite heb ik niet gedaan om deze plaatjes te zoeken, ik wou gewoon laten zien dat je snel niet erg pixelige plaatjes vind van dat onderwerp. Ze zijn niet zo geweldig, oke, maar je kan er zeker een beter vinden dan nu.

Waarom heeft deze rpg trouwens 3 admins? Ik denk dat Maya nu niet erg veel meer doet, dan wat van haar rang genieten.[EDIT] Of toch... misschien nog wat op reclame zoeken vlak, en in de rpg..

6Pixelige plaatjes gebieden. Empty Re: Pixelige plaatjes gebieden. za jun 19, 2010 3:58 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Waarom
heeft deze rpg trouwens 3 admins? Ik denk dat Maya nu niet erg veel
meer doet, dan wat van haar rang genieten.[EDIT] Of toch... misschien
nog wat op reclame zoeken vlak, en in de rpg..

Ehm, ik zit helemaal niet te genieten van mijn rang. Darren en Kini zijn moderators maar ze hebben de zelfde kleur als admins. Ik zit hier wél elke dag te kijken of er niet iets is dat moet veranderd worden. Misschien valt het niet op dat ik iets doe, maar ik doe wel veel dingen! Maar nu moet ik eerlijk zijn, nu zit ik veel in de RPG aangezien Darren en Kini zowat de rang aannemen van Admin. En daar heb ik geen problemen mee, in tegendeel!

En over de plaatjes, ik heb er alleszins helemaal geen last van!

https://paradigm-shift.actieforum.com

7Pixelige plaatjes gebieden. Empty Re: Pixelige plaatjes gebieden. ma jun 21, 2010 2:40 pm

Gast


Gast

Maya schreef:Waarom
heeft deze rpg trouwens 3 admins? Ik denk dat Maya nu niet erg veel
meer doet, dan wat van haar rang genieten.[EDIT] Of toch... misschien
nog wat op reclame zoeken vlak, en in de rpg..
Ehm, ik zit helemaal niet te genieten van mijn rang. Darren en Kini zijn moderators maar ze hebben de zelfde kleur als admins. Ik zit hier wél elke dag te kijken of er niet iets is dat moet veranderd worden. Misschien valt het niet op dat ik iets doe, maar ik doe wel veel dingen! Maar nu moet ik eerlijk zijn, nu zit ik veel in de RPG aangezien Darren en Kini zowat de rang aannemen van Admin. En daar heb ik geen problemen mee, in tegendeel!

En over de plaatjes, ik heb er alleszins helemaal geen last van!

Vetgedrukte 1:
Ditzegt toch dat Darren en Kini de beheerders zijn van dit forum. Daarbij heeft Darren een bericht aan de bovenkant van het forumgedeelte geplaatst, naar mijn weten kunnen mods dat niet. Wink Maar vopor mij maakt het niet uit hoor, dat er drie beheerders zijn. Ik wou gewoon even uitleggen dat beheerders en mods twee verschillende begrippen zijn.

Vetgedrukte 2: Veel moet er niet meer veranderd worden, wanneer jij on bent is alles al voor je gedaan..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum