Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gebieden hervormen? Oh, leuk, zo klaar?

+3
kharrea
Iana
Chelsea
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Gebieden hervormen? Oh, leuk, zo klaar? Empty Gebieden hervormen? Oh, leuk, zo klaar? di jul 13, 2010 9:38 pm

Chelsea

Chelsea

Hey,

Vanmiddag heb ik nog rustig in een topicje in de markt gepost.. en het was echt gezellig.
Bovendien liep er nog een onderwerp tussen mij en Mido in de winkelstraat..
En nu, om half tien hier, blijken sommige gebieden gewoon weg (= verdwenen!)
Nu, ik weet niet of het nog steeds 'work in progress' is, maar ik ben wel de topics kwijt..

Wat ik nu ga zeggen, moet je je niets van aantrekken als het inderdaad nog neit af is, als het echter in deze toestand als 'klaar' wordt beschouwd, zou ik wel even doorlezen.

Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, dus zwijg ik over de 'opkuis'. Maar mensen, wat gebeurde er hier nu? Verwijderen ze gewoon gebieden zonder na te denken over de topics die hierin stonden? Ik bedoel, denk dan meer dan één keer na voor je ze wist, misschien waren mensen hier nog actief in aan het posten? Als het echt definitief verwijderd is, zou ik dat énorm, énorm spijtig vinden, en zou ik zelfs kwaad worden, (en ik ben helemaal niet snel kwaad.)

Nou ja,
Ik hoop dat je het laatste alinea'tje niet moest lezen, dan maar?

x, Ines (alias Ashley & Chelsea)

Iana

Iana
Ex-Admin

Chelsea, het spijt me enorm. Maar doordat ik verschillende dingen moest verplaatsen en verwijdereren had ik een fout begaan. Ik moest dus 'de uitgaans plekken' verwijderen en klikte dus heel dat ding perongeluk weg...

Je kan boos zijn, en terecht. Maar ik kan er niets meer aan doen.

https://paradigm-shift.actieforum.com

kharrea

kharrea

En kun je die gebieden er niet terug zetten.
Er werd redelijk veel gepost enzo en vind het leuker als er wat meer gebieden zijn. Nu is er amper iets voor de gewone mensen.

http://dreamhorses.actieforum.com

Iana

Iana
Ex-Admin

@Kharea: eigenlijk ben ik blij dat die gebieden weg zijn, het is nu ook geen mensen forum. Je zit zo goed als op een range, en niet op een mensengebied waar er allerlei mensen gebieden zijn. Wink

https://paradigm-shift.actieforum.com

Boots

Boots

Mocht je toch nog iets voor de mensen willen, doe dan een kantine bij de Manege of zo. Maar de markt moet wel terug, paardenmarkt of zoiets dergelijks Razz

Iana

Iana
Ex-Admin

@Boots: De kantine staat er al. Wink Ik zal het dan even overleggen met Kini of we de markt er weer bij gaan zetten.

https://paradigm-shift.actieforum.com

Ashley

Ashley

Nou best een hele maatregel. Wordt er meestal niet gewoon democratisch beslist of zo? Toevallig waren er ook mensen die beide dingen ( mens-mens en paard-paard) combineerden, wat aardig lukte. Ik dacht dat je als mens hier ook even kon gaan winkelen om anderen tegen te komen en eens één keer zonder een paard erbij kon posten. Nu enkel de kantine een plek voor mensen is waar normaal geen paarden komen, (buiten de huizen) , zal dit -en let op mijn woorden- binnenkort stampvol topics staan tussen mensen. En bovendien gaan mensen het dan niet binnen de kantine houden, als ze de kantine verlaten om naar een feestje te gaan, zal dat allemaal in de kantine zich ophopen, zodat geen mens er nog aan uit kan. Lekker overzichtelijk..
Ik vind deze rpg echt enorm leuk, maar door deze maatregel krijg ik daar toch mijn twijfels over. De gebieden waren goed, niets mis mee en dan die beperken.. Na ja.

Gast


Gast

Maya zei net al dat dat van de markt een foutje was. Niks aan te doen, we hebben hem al terug gezet. Maar de overige mensengebieden? Terecht. Het is en blijft een paarden RPG en daar horen geen mensengebieden in thuis. Andere mensen kun je ook ontmoeten in de stallen of terwijl je paard aan het rijden bent. Niks mis mee. Ik vind dat jullie hier een beetje veel over zeuren. Waarom zouden er gebieden moeten zijn waar paarden niks te zoeken hebben? Neem nou de partyhouse. Paarden komen daar niet eens binnen en daar heb je dus niks aan als je op een paardensite bent. Andere mensen kun je ook leren kennen als je niet bij dit soort uitgaansgelegenheden bent.

kharrea

kharrea

Maar de veearts is ook weg.
Nou mensen die nog geen paard hebben, hebben ook een plek nodig vind ik.
Vind het echt jammer dat ze weg zijn.

http://dreamhorses.actieforum.com

Kenneth

Kenneth

Ik heb mijn mening hier al eens grondig over gegeven, en die is in de loop der tijd niet veranderd. Op wolf story werd er ook altijd gezegd, het is een paarden EN mensen RPG.. zodat jullie niet op dream horses zouden lijken.. Maar ik begin me eigenlijk af te vragen waarom je nog mens zou willen spelen, als je je enkel maar met paarden bezig kunt houden? Zelfs al ben je helemaal verslaafd aan paarden, dan nog ben je wel eens wég uit dat paardenwereldje.
Njah, je hebt vast al gemerkt dat ik er niet veel meer ben. De lol is er voor mij gewoon nogal af.

Isaura

Isaura

Op Dh weigeren ze dingen die met mensen hebben te maken omdat het over wilde paarden gaat.
Hier gaat het over mensen EN paarden. Dus een mens heeft ook een plek nodig voor hem alleen. Ik in RL ben erg fel met paarden maar heb ook tijd nodig om ergens heen te gaan waar geen paarden komen anders wordt je het zat. Ik zit elke dag bij de paarden bijna en ben blij als ik er even weg kan. nou op HH zou het niet anders moeten zijn. Er moeten terug meer dingen voor mensen komen. Ik bedoel: Met Isau heb ik een paard genomen omdat ik gewoon amper iets anders kon doen. Niet echt leuk als je het mij vraagd.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

Gast


Gast

Beste lieve mensjes, ik ben nu in mijn uppie hier dus ik kan er niet in mijn eentje over beslissen. HH is -voor zover ik weet- een paarden en mensen RPG. Dus lijkt het mij ook logica om nog een aantal mensen gebieden erbij te doen. Dit kan ik nu niet doen omdat ik dan op me donder krijg van Maya.. Ik kan er wel een tijdelijk gebied bij plaatsen zodat er een mensen gebied is waar paarden niet komen. Alleen moet die wel weg als Maya terug is zodat ik met haar kan overleggen of er een extra mensen gebied bijkomt. Dit kan ik niet in mijn eentje beslissen zoals ik al eerder heb gezegd. Ik ben het helemaal met jullie eens dat er meer mensen gebieden moeten komen waar je even niet bezig bent met paarden. Het is en blijft een mensen en paarden RPG.

Voor nu kan ik niet meer doen dan een tijdelijk gebied toevoegen waar geen paarden komen. Ik zal een topicje maken waar ideeën ingestuurd kunnen worden. Dat topic blijft tot 9 augustus staan. Daarna zal ik het verwijderen zodat ik verder kan overleggen met Maya.

- Leroy / Darren

Edit: Er is een systeem ingeschakeld wat alle topics verwijderd na 90 dagen niet gepost te hebben in dat topic. Die ga ik er af gooien aangezien er topics verdwijnen die niet moeten verdwijnen. Iedereen mee eens?

Iana

Iana
Ex-Admin

Hallo allemaal,

Ik kijk toch maar eens naar dit topicje en zie dat het toch al aardig vol zit met meningen.
Langs de ene kant ben ik voor maar, dan mogen er ook niet té veel komen.
Waarom?= Na een tijd word er feitelijk alleen maar in die mensen gebieden gepost en gaat het 'misschien' uitdraaien op een uitgaan leventje zonder dat je eigenlijk met je paard bezig bent. Maar zoals Leroy zei, er zal over gesproken worden.

Mvg, Maya/Joke

https://paradigm-shift.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum