Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afbeeldingen, Gebieden.

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Afbeeldingen, Gebieden. Empty Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 6:04 pm

Sherra

Sherra

Afbeeldingen, Gebieden. Beautyhy

Ik vind de plaatjes bij de gebieden er vaag en pixel achtig uitzien. Als je nou
een paar mooie scherpe foto's uitknipt en die er in plaatst dan zou dat
volgens mij een stuk beter staan. Sowieso meld ik me niet aan op een rpg als
de plaatjes van de gebieden er niet aantrekkelijk uit zien.
Laat het hieronder in een reactie even weten of je het er mee eens bent.

Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op.

x. Sherra

2Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 6:08 pm

Gast


Gast

Mwa, heb erger gezien. Het is ook moeilijk (ik spreek uit ervaring)
Vind het er eigenlijk wel goed (genoeg) uitzien.

3Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 6:08 pm

Gast


Gast

De lay out word binnenkort volledig veranderd, daar horen de plaatjes ook bij. Maar toch bedankt Wink

4Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 6:12 pm

Yannick

Yannick
Topposter

Ik kan hier zoveel op gaan zeggen maar miss is het beter als ik me mond hou ?

5Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 6:23 pm

Isaura

Isaura

Kini schreef:De lay out word binnenkort volledig veranderd, daar horen de plaatjes ook bij. Maar toch bedankt Wink

de achtergrond kleur, (het lichte beige dus) die blijft toch? of niet?

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

6Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 7:19 pm

Sherra

Sherra

Maar er zijn zoveel mooie plaatjes waardoor je spontaan Inspiratie krijgt.

7Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 7:26 pm

Isaura

Isaura

dat is waar Wink

Ik ken een site vol foto's van gebieden en ga de'r vaak op kijken voor de perfecte inspiratie te krijgen.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

8Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 7:32 pm

Gast


Gast

Geen idee, Darren is er mee bezig. Zodra de kleuren bekend zijn gaan we vast kijken voor de gebiedenplaatjes. Ze moeten namelijk wel bij de lay out passen Wink

9Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 7:51 pm

Gast


Gast

Ik heb er ook niet echt problemen mee... inspiratie krijg ik niet van plaatjes. D: Maar goed.

10Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 7:53 pm

Gast


Gast

Sherra schreef:Maar er zijn zoveel mooie plaatjes waardoor je spontaan Inspiratie krijgt.
Ik hou me in, maar als je het zo goed weet start je toch je eigen perfecte forum met inspiratievolle plaatjes engel

11Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 8:13 pm

Gast


Gast

Yannick schreef:Ik kan hier zoveel op gaan zeggen maar miss is het beter als ik me mond hou ?

Als je toch beter je mond houd, wat heeft het nut van je reactie dan?

@ De rest
Ik ben druk bezig met de layout, waarschijnlijk blijven de kleuren hetzelfde. Of in elk geval de kleur van het forum, de beige kleur, zodat onderschriften etc niet aangepast hoeven te worden. Maar niets is zeker. Smile

Over de plaatjes, tsja. Alles kan beter niet waar? Je kan niets 100 procent perfect maken, zo ook de gebied plaatjes niet. Wanneer de lay-out onderhanden word genomen dan worden dat ook gedaan. Tot die tijd, gewoon niet naar kijken als je ze niets vind. Smile

12Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 8:59 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Zeg, Sherra;
waarom beoordeel je een forum op 'pixelachtige' plaatjes? - Als iedereen zijn mond houd, zeg ik er wel wat van. BELEDIG HH NIET! o.o' -
Ehm, als dit al direct een van je eerste topics is, kan je dan niet opscotchen en gewoon.. weet ik veel, een ander forum gaan zoeken?
Lay-out is een beetje belangrijk, maar verteld niet alles over de kwaliteit van dit forum en over de leden. Want dit forum heeft zéker kwaliteit en de leden zijn zéker goed.

De vraag of een lid op deze manier welkom is, weet ik niet. [á] Ga ik geen antwoord op geven.

Anyway; Stop met zeuren over de 'foto's' en ga dat lekker doen op je eigen site.

13Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. vr maa 02, 2012 9:20 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Solance schreef:Zeg, Sherra;
waarom beoordeel je een forum op 'pixelachtige' plaatjes? - Als iedereen zijn mond houd, zeg ik er wel wat van. BELEDIG HH NIET! o.o' -
Ehm, als dit al direct een van je eerste topics is, kan je dan niet opscotchen en gewoon.. weet ik veel, een ander forum gaan zoeken?
Lay-out is een beetje belangrijk, maar verteld niet alles over de kwaliteit van dit forum en over de leden. Want dit forum heeft zéker kwaliteit en de leden zijn zéker goed.

De vraag of een lid op deze manier welkom is, weet ik niet. [á] Ga ik geen antwoord op geven.

Anyway; Stop met zeuren over de 'foto's' en ga dat lekker doen op je eigen site.

Ik apprecieer je complimenten en je steun aan HH maar het kan wel op een vriendelijke manier gebeuren.
Iedereen heeft het recht een mening te geven en dan proberen wij daar iets aan te doen. Natuurlijk heeft iedereen een manier van meningen geven en interpreteren mensen dat dan anders.

Nou goed, volgens mij is dit zooitje opgelost?
Dus slotje?

https://paradigm-shift.actieforum.com

14Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. za maa 03, 2012 10:45 am

Sherra

Sherra

Nee dit is niet een van mijn eerste topic's. 1 van mijn meerdere accounts. Zit al een hele lange tijd op HH. En heb al veel Rpg's gespeeld. Ik was op msn aan het praten en besloot dat ik een topic moest openen. Maar ik vind het wel raar dat iedereen zo bot reageerd. No

15Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. za maa 03, 2012 1:12 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Sorry, mijn excuses dan. Ik zag in eerst instantie een 'onbekende' naam, weinig aantal punten en weinig aantal berichten en had toen iets van; Oh, wacht. Een nieuweling die even gaat zeuren over plaatjes.

Dat is mijn misvatting, sorry, nogmaals.

16Afbeeldingen, Gebieden. Empty Re: Afbeeldingen, Gebieden. za maa 03, 2012 2:27 pm

Sherra

Sherra

Hihi,, dat kon jij ook niet weten !! Een misverstand is snel gemaakt. Maar ik wou toch even mijn hartje luchten hier over de plaatjes. Afbeeldingen, Gebieden. 194068519

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum