Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welk karakter vind jij leuk?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Welk karakter vind jij leuk? Empty Welk karakter vind jij leuk? di jan 22, 2013 12:25 am

Aya

Aya

Ik was benieuwd, na een kleine discussie over karakters.. Wat voor karakters vinden jullie leuk?
Ikzelf vind Solance en Riot bijvoorbeeld erg gaaf. Ook hun gemie (hoe zeg je dat netjes?) samen.

Zo was ik dus ook benieuw naar jullie, schaam je niet om te vertellen: waarom ze leuk, zielig stom! Gaaf of cool maakt

Zo ben ik ook wel benieuwd wie je helemaal niet leuk vind als karakter zijnde dan Wink

Leuk: solance en riot: lees gewoon hun te schattige topics!
Minder: Schrijf niet met zoveel mensjes, sorry :p

2Welk karakter vind jij leuk? Empty Re: Welk karakter vind jij leuk? di jan 22, 2013 7:16 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik ben echt gigantisch dol op Riot. Echt gigantisch. Hij is gecompliceerd en cool omdat ie gevaarlijk is etc.
Ik vind Morgen ook supergaaf want ze is zo ontzettend schattig! Dat verlegen wordt meestal wel goed doorgevoerd, maar dat ze nu al zo sociaal is, is wel wat jammer, maar okay xD

3Welk karakter vind jij leuk? Empty Re: Welk karakter vind jij leuk? do jan 24, 2013 4:07 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

You guys make me blush o3o
Ik vind zelf Solance en Uruha tof. Uruha makes me wanna give my chars guns as well xD lolz
En Solance is feels-inducing xD

As for minder leuk; I dunno, dat zijn er vrij veel; voornamelijk die karakters die je zo nu en dan op ziet komen en die vaak al in een week weer inactief zijn. Paulin bijvoorbeeld; het karakter was onrealistisch en de posts die de eigenaar schreef waren honderd procent rond haar gecentreerd; was de ene rapist weg, dan diende de volgende zich aan. Moest continu gered worden. Ik heb het niet zo op de damsel in distress chars; het is zo voorspelbaar. meisje loopt op straat, wordt aangerand, moet door een dude gered worden.
Meh, no thanks.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum