Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HH is dood

+3
Isaura
Claudia
Iana
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1HH is dood Empty HH is dood zo okt 31, 2010 4:30 pm

Gast


Gast

Wat me is opgevallen is dat HH nogal dood begint te worden. Ikzelf kom ook niet zo vaak meer online, en post niet zo actief meer gewoon omdat ik het niet zo leuk meer vind. Veel mensen komen alleen nog maar online om te laten zien dat ze online zijn geweest en daarna gaan ze weer. Wat ik persoonlijk erg jammer vind ik dat degene waarmee je in een verhaallijn zit niet meer post waardoor jij ook niet meer kan posten. Zo bederf je een soort van het plezier van anderen. Natuurlijk zijn er allerlei maren en blablabla. Ik ken ook genoeg maren, hier heb je er een paar:
- Ik heb het erg druk gehad
- Mijn internet lag eruit
- Ik mag er niet meer achter van mijn ouders
- Het is saai geworden
Niet mijn redenen!

Met dat laatste ben ik het zoooo eens. Omdat er haast niemand meer actief is word het saai. Vroeger, een lange tijd geleden, zaten er nog af en toe mensen in de game zone of in de chatbox. Nu zie je zelfs daar geen hond meer.
Toch kan ik ook wel leven met de eerste maar. Zelf heb ik het namelijk ook af en toe erg druk waardoor het onmogelijk is voor mij om online te komen of ook maar te posten. Sommige zitten in het examenjaar, hebben toetsweken, en al die andere reutel. Hierbij dan alvast mijn excuses als sommige mensen opvatten dat ik vind dat je gewoon online moet komen ook al heb je toetsen.

Wat ik me nu eigenlijk afvraag is, waarom word HH zo dood? Komt het omdat er haast niemand meer online komt? Er te weinig activiteiten worden gepland? Het forum gewoon zijn beste tijd heeft gehad? Waarom?

Mijn stelling is daarom ook: Waarom word HH zo inactief?

- Urs/ Kangin



Laatst aangepast door Kangin op ma nov 01, 2010 4:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2HH is dood Empty Re: HH is dood zo okt 31, 2010 6:53 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Jaah, het is mij ook wat opgevallen. Soms zag ik 's avonds echt 11 mensen online staan, nu is het opeens zo.. amper twee. Ik weet, ik ben nog als admin de grootste schuldige aangezien ik echt bijna nooit meer online kom. Maar toch wil ik daar weer iets aan doen. Misschien komt het ook doordat er nu Monica High is Bijgekomen en vergeten mensen HH gewoon? Ik weet het niet maar ik hoop dat iedereen weer zijn best doet om actief te komen! x)

Mvg, Maya xX

https://paradigm-shift.actieforum.com

3HH is dood Empty Re: HH is dood zo okt 31, 2010 7:59 pm

Gast


Gast

Ik merkte het ook en vindt het niet zo leuk. Ik vindt dit heel erg leuk, en dat maar gedoe dat je internet eruit lag is echt wel vervelend. Ik wou toen wel heel de tijd erop maar dat ging niet zo gemakkelijk. Ik denk gewoon omdat er een paar niet meer komen verandert de hele balans van de topics, en dan komen de rest ook niet meer omdat ze toch geen antwoord krijgen. Ik hoop dat het snel ophoudt.

4HH is dood Empty Re: HH is dood ma nov 01, 2010 7:08 am

Claudia

Claudia

Amen

zelf ben ik ook minder online, Waarom? Ja omdat er niemand meer online is en dan gaat posten, ik weet ik moet nog een paar topics beantwoorden en ik doe het heel graag, maar het lukt nu gewoon niet!

5HH is dood Empty Re: HH is dood ma nov 01, 2010 4:08 pm

Gast


Gast

Zie ik ben niet de enige die het nogal vervelend vind. Misschien dat als we met z'n allen de gamezone weer vol gaan spammen, een verhaallijn starten en alle andere reutel dat we weer actief worden. Zelf zit ik nu even in een periode dat ik nogal wat toetsen heb waar ik goed voor moet scoren waardoor ik minder online kom..

6HH is dood Empty Re: HH is dood ma nov 01, 2010 8:43 pm

Gast


Gast

Het viel mij inderdaad ook wel op dat er weinig gebeurde op het forum. Zelf ben ik daar momenteel ook schuldig aan, omdat ik eht gewoon belachelijk druk heb met school. Deze week heb ik nog toetsweek dus kan ik gewoon niet veel doen buiten leren, leren en nog eens leren. Maar daarna hoop ik weer actief te kunnen zijn. k hoop wel inderdaad dat HH weer actief wordt. Het zou zonde zijn als dit niet het geval is.

7HH is dood Empty Re: HH is dood wo nov 17, 2010 9:42 pm

Isaura

Isaura

ik heb de laatste tijd redelijk weinig tijd en kan amper op de computer. Ik zit in een heel zwaar jaar waar echt alles nieuw is zonder herhalingen van vorig jaar ofzo en heb 34 uren in de week les. daarnaast geven ze gewoon belachelijk veel huistaken en toetsen. Ben vandaag 2 uur bezig geweest met enkel mijn taken te maken. Nu ben ik tussen dat ik dit aan het typen ben mijn tekens van Chemie aan het leren en snap er nog steeds niets van. meschien moeten we eens een gigantische verhaallijn maken dat HH bv bedreigt wordt door een grote plaag en dat mensen en paarden moeten samenwerken om hun thuis, HH, te redden. Ik zeg nu zomaar iets. (Dwaze ideeën aan de top Razz ) maar ik kan zelf dus amper posten maar wil het eigenlijk wel. Doordat ik meschien eens snel in de rapte eens een post heb gelezen en daarna weg ben moeten gaan verlies ik zo meschien een topic fzo maar dan moet je het mij gewoon blijven zeggen tot ik post anders vergeet ik het gewoon. (zie nu dat ik nog een taak voor dier heb :s)
dus got to go Very Happy
bye bye
xxx

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

8HH is dood Empty Re: HH is dood di nov 23, 2010 7:10 pm

Gast


Gast

Ik ben meer als 2 maanden weggeweest, en hebt ook gemerkt dat Dream Horses steeds meer leden heeft gekregen. Dus eigenlijk stijgt Dream Horses als wij dalen. Jammer genoeg is dat even niet zo bij ons, maar Kangin, ik vind dood een beetje te snel gezegd, er is toch nog wat hoop niet?

9HH is dood Empty Re: HH is dood wo dec 01, 2010 1:31 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

HH is denk ik nu offciël dood.. en dat merk ik maar al te goed.. Het is jammer maar ik denk dat de interesse naar Monica en Wolfstory en misschien ook wel Dream Horses en misschien nog vélé andere forums veel groter is dan bij HH..

-Maya.

https://paradigm-shift.actieforum.com

10HH is dood Empty Re: HH is dood wo dec 01, 2010 4:43 pm

Baco

Baco

Jij bent ook nooit meer online. Als de admin ermee stopt etc. kappen er al snel een heleboel leden mee. Zelf ben ik nu weer bezig met posten bij een aantal topics. Wie weet komt er nog wel een keer leven in. Ooit.

- Urs

11HH is dood Empty Re: HH is dood do dec 02, 2010 6:27 pm

kharrea

kharrea

Kha en urs nemen de macht over op HH mwuahhahaha Twisted Evil

http://dreamhorses.actieforum.com

12HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 04, 2010 10:11 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Rachel, ik begrijp dat ik als admin verschrikkelijk inactief ben. Waarom? Iedereen heeft zijn redenen, school, examens.. Ik bedoel, je moet soms eens nadenken waarom mensen soms inactief zijn. En misschien heb ik ook gewoon véél meer plezier in het mens spelen op Monica? Ik héb gewoon geen inspiratie op HH. Maar ik kom zeker nog een paar keer kijken hoe het verloopt, zelf heb ik geen benul hoe het hier gaat lopen. Wink

https://paradigm-shift.actieforum.com

13HH is dood Empty Re: HH is dood vr dec 10, 2010 10:24 pm

kharrea

kharrea

Ik vind dat HH terug wat actiever aan het worden is. Als je ziet wie er allemaal de laatste 12 uur online is geweest is dat zeker 3 keer zoveel geworden dus als wij allemaal terug gaan posten komen er zowieso mensen om te posten omdat ze zien dat er leven is. Zo gaat dat nu eenmaal op rpg's. En als er een nieuw lid is en die maakt een topic zouden wij, spelers die er al langer zijn, niet zo associaal moeten doen en er gewoon posten zodat de nieuwe mensen zich ook thuis voelen op HH, wat ze op vele rpg niet doen in het begin door de groepjes.

http://dreamhorses.actieforum.com

14HH is dood Empty Re: HH is dood vr dec 10, 2010 10:33 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik probeer ook weer wat te posten en waar maar waar, er komen weer wat mensen online! x3 It comes good i quesse! x3

https://paradigm-shift.actieforum.com

15HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 11, 2010 10:44 am

Amoria

Amoria

Ik ben er ook nog Denk dat Kangin mij vergeten is.

Problemen met de pc. Kan dus niet regelmatig online komen sniffel.

16HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 11, 2010 11:36 am

Gast


Gast

Ik merk ook dat hh weer wat actiever word. Natuurlijk niet heel veel maar je moet altijd met een begin beginnen Wink

17HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 11, 2010 11:56 am

Gast


Gast

@ Amoria; K was het helemaal vergeten! K ga zsm posten.. Sorry!!

Jeah er komen al weer wat meer mensen online! Nu houden zo en proberen nog meer mensen online te krijgen. HH moet weer actief worden, vooral omdat ik niets te doen heb anders xD

Zullen we trouwens nog een verhaallijn iets maken met z'n allen?

18HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 11, 2010 5:50 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Verhaaallijn, hmmm.. als het een goeie is..

https://paradigm-shift.actieforum.com

19HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 11, 2010 6:45 pm

Gast


Gast

Als we het met zijn alle gaan doen gaat dat wel heel goede organisatie kosten, maar ben al blij dat het al wat beter gaat.

20HH is dood Empty Re: HH is dood za dec 11, 2010 8:14 pm

Gast


Gast

Een verhaallijn is misschien wel een goed idee, alleen dan wel zodat er lekker veel mensen gaan meedoen...

21HH is dood Empty Re: HH is dood zo dec 12, 2010 4:34 pm

Gast


Gast

We kunnen ook een aantal verhaallijnen maken, voor de wilde paarden, de mensen en de manege paarden. Ofzo?

22HH is dood Empty Re: HH is dood zo dec 12, 2010 5:12 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Kini had me een idee gestuurd:

dat wilde paarden door een bepaalde groep mensen bedrijgt eworden en dat ze daardoor beschermt worden door een andere groep
daar kan vrijwel iedereen aan meedoen...

misschien..

https://paradigm-shift.actieforum.com

23HH is dood Empty Re: HH is dood zo dec 12, 2010 5:55 pm

Gast


Gast

moeten we nog wel veeeeeeeeeeeel bete uitwerken hea elmo

24HH is dood Empty Re: HH is dood zo dec 12, 2010 6:20 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Klinkt leuk! Als we het beter uitwerken kan het miss gestart worden?

25HH is dood Empty Re: HH is dood zo dec 12, 2010 6:31 pm

Gast


Gast

Ben mijn hersens al aan het kraken maar ze willen niet echt op gang komen elmo

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Lalala, ik wil dood, lalala.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum