Wat me is opgevallen is dat HH nogal dood begint te worden. Ikzelf kom ook niet zo vaak meer online, en post niet zo actief meer gewoon omdat ik het niet zo leuk meer vind. Veel mensen komen alleen nog maar online om te laten zien dat ze online zijn geweest en daarna gaan ze weer. Wat ik persoonlijk erg jammer vind ik dat degene waarmee je in een verhaallijn zit niet meer post waardoor jij ook niet meer kan posten. Zo bederf je een soort van het plezier van anderen. Natuurlijk zijn er allerlei maren en blablabla. Ik ken ook genoeg maren, hier heb je er een paar:
- Ik heb het erg druk gehad
- Mijn internet lag eruit
- Ik mag er niet meer achter van mijn ouders
- Het is saai geworden
Niet mijn redenen!
Met dat laatste ben ik het zoooo eens. Omdat er haast niemand meer actief is word het saai. Vroeger, een lange tijd geleden, zaten er nog af en toe mensen in de game zone of in de chatbox. Nu zie je zelfs daar geen hond meer.
Toch kan ik ook wel leven met de eerste maar. Zelf heb ik het namelijk ook af en toe erg druk waardoor het onmogelijk is voor mij om online te komen of ook maar te posten. Sommige zitten in het examenjaar, hebben toetsweken, en al die andere reutel. Hierbij dan alvast mijn excuses als sommige mensen opvatten dat ik vind dat je gewoon online moet komen ook al heb je toetsen.
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is, waarom word HH zo dood? Komt het omdat er haast niemand meer online komt? Er te weinig activiteiten worden gepland? Het forum gewoon zijn beste tijd heeft gehad? Waarom?
Mijn stelling is daarom ook: Waarom word HH zo inactief?
- Urs/ Kangin
- Ik heb het erg druk gehad
- Mijn internet lag eruit
- Ik mag er niet meer achter van mijn ouders
- Het is saai geworden
Niet mijn redenen!
Met dat laatste ben ik het zoooo eens. Omdat er haast niemand meer actief is word het saai. Vroeger, een lange tijd geleden, zaten er nog af en toe mensen in de game zone of in de chatbox. Nu zie je zelfs daar geen hond meer.
Toch kan ik ook wel leven met de eerste maar. Zelf heb ik het namelijk ook af en toe erg druk waardoor het onmogelijk is voor mij om online te komen of ook maar te posten. Sommige zitten in het examenjaar, hebben toetsweken, en al die andere reutel. Hierbij dan alvast mijn excuses als sommige mensen opvatten dat ik vind dat je gewoon online moet komen ook al heb je toetsen.
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is, waarom word HH zo dood? Komt het omdat er haast niemand meer online komt? Er te weinig activiteiten worden gepland? Het forum gewoon zijn beste tijd heeft gehad? Waarom?
Mijn stelling is daarom ook: Waarom word HH zo inactief?
- Urs/ Kangin
Laatst aangepast door Kangin op ma nov 01, 2010 4:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt