Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Twilight

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Twilight Empty Twilight vr sep 10, 2010 3:45 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hei,

De laatste tijd zijn er heel wat gebruikers bijgekomen. Allemaal ontzettend leuk, maar wat me wel opvalt is dat er twilight accounts gemaakt worden. Helemaal niks mis mee, maar er word ook twilight nagespeeld. De karakters worden dan wel iets veranderd maar verder is het gewoon hetzelfde. Taylor is de beste vriend van Kirsten. Robert is het vriendje van Kirsten. Nu is er ook opeens een Edward aangemaakt. Ik herinner iedereen er nog even aan dat het geen twilight RPG is. En dan kan er wel gezegd worden dat ze met paarden iets gaan doen maar voor nu is daar nog niks van waar geworden.
Trouwens, partners mag je pas worden als je 100 posts hebt. Als je dat dan hebt ga dan niet gelijk wanhopig opzoek naar een partner. Robert kan net zo goed iets krijgen met Aprill. (Zeg ook maar iets)
Hou hier allemaal rekening mee. Ik waarschuw jullie hierbij voor de laatste keer. De accountjes voor wie dit geldt:
  • Kirsten
  • Robert
  • Tay
  • Edward


- Darren.

2Twilight Empty Re: Twilight vr sep 10, 2010 4:51 pm

Edward

Edward

Sorry dat ik hem de naam heb gegeven van Twilight, maar ik doe niet daaraan hoor. (:
Ik zal meteen even zijn achternaam ook veranderen, en een ander plaatje zoeken. :'D

3Twilight Empty Re: Twilight vr sep 10, 2010 5:01 pm

Gast


Gast

Kijk iemand die verstand heeft. (Niet lullig bedoeld) De naam Edward is het niet, maar het plaatje en de achternaam speelde een grote rol. Vooral omdat ik al eerder heb gezegd dat er geen Twilight nagespeeld mocht worden. Alvast bedankt Wink

[Ook Darren] - Kangin

4Twilight Empty Re: Twilight vr sep 10, 2010 9:26 pm

Edward

Edward

Ah, okee.
Dit is ook mijn eerste account op deze RPG, maar ik zal het meteen veranderen. (:

5Twilight Empty Re: Twilight za sep 11, 2010 8:58 am

Isaura

Isaura

Robert heeft nog steeds niets met Kirsten en hij heeft een topic waar hij aan het paardrijden is. Denk niet dat iemand van ons allen Twilight wilt naspelen.
En ze hebben allemaal al redelijk iets met paarden.
Tay heeft een fries Blackpearl en Kirsten een mustang moon.
Denk dus dat ze nog steeds de HH regels naspelen...

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

6Twilight Empty Re: Twilight za sep 11, 2010 11:53 am

Gast


Gast

Het blijft de laatste waarschuwing.

7Twilight Empty Re: Twilight za sep 11, 2010 12:12 pm

Gast


Gast

Ik snap wel wat ze bedoeld. Er worden erg veel Twilight karakters aangemaakt die dan ook het twilight karakter spelen omdat we niet beter weten. Je ziet de film en je koppelt gelijk dat karakter aan je mensje. Dat is nou eenmaal zo, erg veel kunnen we er niet aan doen. Ik heb ook gezien dat sommige al bezig zijn met paarden. Al met al denk ik dat we er wel op moeten letten dat het niet te erg word. Het begon namelijk met Tay die werd aangemaakt. Daarna Kirsten, Robert, en nu Edward. De namen kan me helemaal niks schelen, het punt is alleen dat de plaatsjes ook hetzelfde zijn en de rest ook. Ik kan het moeilijk uitleggen. Edward heeft het al veranderd, wat ik btw erg aardig vind. We kunnen hier wel over gaan discussiëren, maar wat heeft dat voor zin? Als we er allemaal rekening mee houden komen we er vast en zeker wel weer uit Smile

Dus slotje? Maar wel dat de waarschuwing voor iedereen blijft staan?

8Twilight Empty Re: Twilight za sep 11, 2010 1:19 pm

Kirsten

Kirsten

Kijk mijn bedoeling is niet echt om de films ofzo worden nagespeelt enzo. Ik heb dus, zoals Isaura zei, Moon als paard. Maar ze komt weinig online. Ik heb een voorstel, maar ik heb geen zin om te discussiëren. Want als ik begin te discussiëren, komt het uit als ruzie.Ik ken mezelf, ik ben te koppig om toe te geven, daarom heb ik ruzie met een 'vriendin' van mij.
Maar als we nu gewoon het zo laten, ieder heeft een paard en we houden ons bezig met paarden etc. Is er dan nog een probleem? Ik bedoel ik wil 2 topics niet sluiten eigenlijk. Maar ik wil me wel bezig houden met Moon, en later met nog een paard. Maar dan hoeven we onze vriendschap op het spel toch niet achter te houden?

9Twilight Empty Re: Twilight ma sep 27, 2010 9:31 pm

Isaura

Isaura

Robert is btw helemaal omgeswitcht omdat ik totaal geen inspi had toen hij een stuk ouder was. Very Happy
(waarom post ik in een oud topic? xD)

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Twilight - parody stuff

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum