Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 35 ... 39  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 32 van 39]

776Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic zo aug 14, 2011 7:12 pm

Gast

Gast

cuwl Very Happy

kan iemand uitleggen hoe ik van zo plaatje:
Spoiler:

zo plaatje kan maken: (kleuren dan he)
Spoiler:

777Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic zo aug 14, 2011 7:54 pm

Melanie

Melanie

Chuck, ik heb nog niet op iedereen gepost en ik moet weg zometeen! Quinn, je kan morgen niet komen want ik ben dan op wedstrijd met Greet en Rick. Sorry! Dinsdag wel misschien! Vergeet mijn cadeautje dan niet he.

778Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic zo aug 14, 2011 7:57 pm

Gast

Gast

Waaaat??????

GOED DAN MAAR IK MOET DAN NOG WEL EEN DAG MET MIJN BROERTJES SPELEN, EN DAT IS HEEL STOM!

779Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic ma aug 15, 2011 1:29 pm

Gast

Gast

woesjjjjj ik verveel me en het is hier doooood en er is geen :noes: smiley

780Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic ma aug 15, 2011 3:28 pm

Gast

Gast

Amani, ben je wild paard? Als dat zo is, wil je topicj met Storm. Die is ook dood en die moet weer eens wat actiever worden. Ik heb niet voor niets meer dan 2000 punten met haar. Dus doen?

781Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic ma aug 15, 2011 4:03 pm

Gast

Gast

Amani was wild maar dat is minder leuk en is ongeveer half wild. Ze werkt iig niet mee dus ik wil denk ik wel een topicje Very Happy

(eindelijk topicje met Amani Banani)

782Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic ma aug 15, 2011 10:59 pm

Lena

Lena

Wo-how, ik heb nog eens een dagje meegemaakt! Om 6 uur op, paardjes gaan pakken, op de kamion, naar hamond, paardjes van de kamion, schoenen zeikende nat van het dauw, mee in hoog gras parcour gaan verkennen, broek half-nat, Greet springen met Ugano! MY GOD dat was erg! De eerste zijn balk was eraf, stopte Ugano bij de tweede, Greet boos, springt hij nog niet, Greet uit aan het lokken door gewoon door te pitsen, Ugano vanuit stilstand een 80 cenitmeter omhoog, Greet controle kwijt, paardje te bang om niet te springen en springt in rengalop over nog een sprong, Greet knoopjes kwijt, Het eerste wat Greet zei: ik krijg geen lucht, het tweede was: waar is mijn bril? Derde was, aan het rode kruis: er is niets, maar waar zijn mijn knoopjes! Ik werd zot. En dan moest ze onverwacht na die val met hetzelfde paardje 8tal rijden, mocht ik weer alles dragen, dan terug, wat rusten, Picasso opzadelen, sprong Picasso best goed (ik denk dat ik kilometers vandaag heb gelopen) Picasso terugbrengen, Ugano opzadelen, 8tal zwaar kijken, Ugano dressuur, ging heel goed, terug, Picasso opzadelen, Picasso dressuur, ging ook ook wel goed, Genghis opzadelen, springen bij de aspiranten, 6 balken gemist omdat dat beestje te lui is om zijn benen op te heffen, heel de tijd proberen om Greet optimistisch te houden en niets te zeggen wat ze irritant zou worden en dat is nog irritanter. Ik heb rondgelopen joh! Ik reed niet hoor, Greet reed, ik moest haar de hele tijd achterna crossen. Dan ook nog is irritante Greet kalmeren omdat ze boos is omdat ze met 182 punten 14de met Ugano is geworden en haar overtuigen om hem niet weg te doen omdat hij in zijn puberteit zit en zij daar niet tegen kan! Als Sara niet in Sardinië was geweest had ik nog drie keer meer op en af moeten crossen en mezelf ondertussen schamen omdat ik langs een paard loop van 1.70 met een roos dekje, roze beenkappen,... Drukke dag met natte voeten! Ik ben blij dat ik terug thuis ben.

783Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 8:57 am

Gast

Gast

Omgfgh da's veel XD

784Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 9:25 am

Gast

Gast

Damn, mijn nichtje is er, en dan is actief zijn hier enorm moeilijk, damn

785Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 10:46 am

Lena

Lena

Dan ben je toch gewoon eens een dagje minder actief Cool

786Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 11:53 am

Gast

Gast

ik baal van mijn veulen -.-'

of eerder, haar halster -_-'

787Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 12:39 pm

Olivia

Olivia

Had gister op tv gezien een man die een jong paard had waarvan het halster in z'n hoofd verder groeide omdat het halster te klein werd. Die man had het dan al anderhalve maand geleden gezien en heeft er dan niets aangedaan affraid
Dus de dierenbescherming heeft een operatie gedaan bij het paardje om ervoor te zorgen dat het halster eraf ging. Gelukkig is alles goedgekomen Wink

788Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 2:08 pm

Gast

Gast

oh bij mij is dat niet hoor Smile het halster van het veulen is geknapt toen we(ik) haar wou beleren om aangelijnd te worden maar het veulen flikte het om het halster te breken XD

789Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 2:10 pm

Olivia

Olivia

Haha, op manege staat er ook een veulen Grace Kelly, ik moest haar eens uit de wei halen en ze begon te steigeren en bokken xp heb haar wel kunnen vasthouden ;p

790Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 2:14 pm

Gast

Gast

tja ik gelukkig ook maar ze steigerde en halster knapte bah want ze laat zich absoluut niet vangen, eerder ook al niet en ik was de hele ochtend bezig om haar te vangen, toen dat niet lukte pakte ik gewoon het halster en klikte haar vast. had ik haar eindelijk een keertje, knapt het halster -.-"

woesjj wat voor een veulen is dat dan? ik heb het over een 5 maanden oud veulen van shetlander ras :S

791Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 2:18 pm

Olivia

Olivia

Ooooh, kei schattig een shetlander veulen wub
dit veulen is eeuhh, minder dan een jaar oud , weet het eigenlijk niet xp

792Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 2:21 pm

Gast

Gast

ooh haha XD

793Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 4:00 pm

Gast

Gast

M'n rug is weer naar de klote. Een dag hout tillen kan tegenwoordig ook al niet meer -_-

794Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 4:01 pm

Lena

Lena

Wat irritant, ik moet dat gewoon niet eens doen.

795Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 8:05 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Wiee, ik ben inspi dood x]

796Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 8:10 pm

Olivia

Olivia

Ik zit juist boordevol met inspi...
Voor 1 post dan toch elmo

797Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 8:35 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Niet eerlijk, ik ben al heel de vakantie inspi loos xD

798Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 8:36 pm

Olivia

Olivia

Ghaha, bij mij eigenlijk ook enkel vandaag dus morgen ben ik zowiezo weer inspiloos ;p

799Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic di aug 16, 2011 11:36 pm

Lena

Lena

EINDELIJK mijn post af! Woehoew. Juist een stukje van de Moulin rouge gekeken met Kleintje (Quinn) en niet afgekeken. Mijn ma zaagt, wij moeten nu al in ons bed. Veel te vroeg natuurlijk, maar ja. Maakt niet uit, we gaan toch niet slapen.

800Le onzin topic - Pagina 32 Empty Re: Le onzin topic wo aug 17, 2011 1:11 am

Ty

Ty
Sufferd

He! Op HH is het gewoon Quinn .... of Ty

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 32 van 39]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 35 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum: