Profiel Partner: Drop dead, I don't care Leeftijd: 23
Nou, dat lijkt me ook een moeilijke keuze. Bij de oude Alex heb je wel het voordeel dat iedereen dacht dat je weg was, en het lijkt me ook wel... interessant met Lena, dan heeft die ook weer eens wat te doen. Met de nieuwe Alex kun je een volledig nieuw karakter ontwikkelen, alhoewel, met de oude kun je dat ook doen omdat hij zo lang is weg geweest. De nieuwe Alex kan dan weer andere relatie's aanknopen omdat de oude met die Faye of iets in die richting zat en Lena waarschijnlijk flauwvalt als ze hem ooit nog zou zien. Ik zou de oude kiezen, deels omdat ik Lena ben, en deels omdat je me dat beloofd hebt en deels omdat het me leuker lijkt, veel meer opties qua terugkeer.
Profiel Partner: Zayn, you're my never ending story Leeftijd: 21 years
Heleuw iedereen. Damn heb inspi voor een heel nieuw karaktertje te maken. *hoopt dat de naam Anderson nog vrij is* Het wordt een kei mooie neger jongen die amper een woord nederlands kan en die van Parijs komt. Deze hottie is wel bang voor paarden maar ik weet zeker en vast dat er hier genoeg meisjes zijn op HH die hem nederlands willen leren en zijn angst voor paarden doen overwinnen xD
Even voor iedereen: Ik heb last van internet problemen, er word naar gekeken maar ik kan niet zo vaak meer online komen als eerst. Ik probeer zo snel mogelijk bij iedereen te posten. Vergeef me als het lang duurt! Over een pop-up, ik ben bezig met iets maken, excuses voor rare dingen die kunnen verschijnen!
moet ie eerst ooit een mailtje sturen (als hij dat al doet) en dan vind ik zo maybe zijn facebook en kom ik zo aan meer ftos. Hopelijk komt hij ooit naar België tehee
OMG, nooit meer. Ik heb echt gewoon een prachtfilm gekeken daarnet, Nel, zo mooi! Maar ik heb daar een minuutje voor de Titanic gekeken dus ik was al helemaal emotioneel. Gewoon nooit de Titanic vlak voor een andere film kijken mensen, gewoon niet doen! Maar Nel is een aanrader, pracht-film!