Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 39]

176Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:14 pm

Gast

Gast

GAAF! Ik wil ook een keer meeten met alle mensjes hier maar het probleem is.. Dat er zoveel mensen in België wonen en ik in Zuid-Holland met nog een aantal mensjes hier xD Beetje veel afstand [aa]

177Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:19 pm

Claudia

Claudia

Ik in Noord-Brabant

maar Joya komt helemaal met de trien 2 uur, Lief he!

178Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:31 pm

Gast

Gast

Ahw dat vind ik wel lief [aa] Twee uur met de trein om een meeting xD Ik zou het niet doen Very Happy

179Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:39 pm

Claudia

Claudia

Smile

180Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:44 pm

Gast

Gast

IK verveel me. Heb niks te doen omdat ik geen inspiratie heb om te posten. Damn k moet die stomme leden actie gedoe nog op hh zetten. Na doe ik vanavond wel =D

181Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:50 pm

Gast

Gast

KELVIN IS GENIAAL XD
En hij kan pinguïn niet uitspreken x)

AMEN
En nu ga ik eten elmo
smakelijk ;D

182Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 5:52 pm

Gast

Gast

Eetsmakelijk! Very Happy

Ik heb echt respect voor die Kelvin xD

183Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 8:47 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ik zit hier te genieten van twee mensen xD Het is zoooo leuk om te zien hoe die twee bezig zijn met die puzzel xD

184Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 8:54 pm

Quayden

Quayden

Ghehe zal best:P
ik verveel me en ben opzoek naar nieuwe nummers, maar heb weinig succes...

185Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 9:00 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

gewoon heel youtube afgaan en opschrijven welke je leuk vind xD Vooral dat opschrijven is erg belangrijk elmo

186Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 9:02 pm

Quayden

Quayden

ben ik al mee bezig, maar tis allemaal niks :S allemaal saahaai. als ik ze wel leuk vind download ik ze meteen.

187Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 9:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Misschien dat je dit leuk vind.. Weet niet precies wat je leuk vind xD

Ja ik ben fan van Spirit. Ja ik kom daar voorop. Ja ik vind dat liedje leuk. Ja ik hou van mijn puzzel. Ja ik ben beetje druk

engel

188Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 9:18 pm

Quayden

Quayden

Ghehe, tis neit helemaal mijn stijl zegmaar. Ik luister vooral naar bands als bullet for my valentine, all that remains, 30 seconds to mars, dead by april etc. Maar ik heb wel liedjes die meer deze kant op gaan. Een hele mooie vind ik deze:

https://www.youtube.com/watch?v=VXnzHCjKIFc

het is een liedje van steve conte (oid) voor een hele mooie anime genaamd wolfs rain (die moet je eigenlijk wel kennen :3 ) het liedje heet heavens not enough. (vooral het eind vind ik mooi van het liedje :3 )

189Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 9:22 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Die is wel mooi idd =]

Ik zal eens voor je kijken xD Al moet ik zo weg..

190Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 11, 2010 9:24 pm

Quayden

Quayden

ghehe ik moet zo ook weg. maar bedankt alvast, want ik ben al heel lang aan het zoeken:P

191Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic di okt 12, 2010 8:53 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Boringheid..
Eigenlijk is dat geen woord maar twee woorden aan elkaar geplakt zodat het weer eens iets stoms is. Ik ben niet vrolijk, tenminste niet meer. Ik heb daarnet op een knol gereden waar ik niet eens overheen kan kijken. Goldrush de superknol. En en en en en en ik heb haar in galop gekregen wat niet zo heel erg goed ging xD In elk geval heeft ze weet ik niet hoe vaak gebokt, heel vaak geweigerd en heb ik er half naast gehangen maar ik ben lekker blijven zitten dus heb ik nu lekker geen pijntjes Razz
Verder lekt de verwarming of zo iets waardoor het nogal koud is. Ik zit in een super lekkere warme fleece. In elk geval is mijn papa druk bezig met alles repareren en moet ik nu heel leuk een slangetje vasthouden die uit het raam hangt waar het water doorheen loopt. Fijn.. Kan ik ook niet douchen o.o Ik stink naar paard mensen! Ramp!

Trouwens even een update:
Alex (de alex van HH) heeft ruzie met zijn vader en zijn moeder. Hij heeft gekozen om bij zijn vader te gaan wonen omdat hij een nieuwe boot krijgt o.o Maar hij heeft hem wel een gebroken neus geslagen, zijn vader heeft hem een gekneusde pols bezorgd en nu zit hij midden in een verhuizing. Hem zie ik dus ook nooit meer. Voor zover ik weet moet hij, als het niet goed gaat bij zijn vader, over geplaatst worden naar zijn moeder. Gaat het daar niet goed dan word hij in een pleeggezin geplaatst ofzo. Het is allemaal zo vaag voor mij o.o Maar dat was het wel voor nu...
Hopelijk zien we hem snel weer verschijnen Sad

En nu ga ik even niks doen.

192Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic wo okt 13, 2010 9:38 pm

Baco

Baco

Mensen ik zit alleen thuis. Het is piep donker hier. En daarnet liep er iemand buiten toen ik het fietsenhok op slot ging doen. Trouwens ik ben me helemaal wezeloos geschrokken van een kat die opeens te voorschijn kwam. Rot beest xD
In elk geval wil ik niet meer alleen thuis zijn. Me broertje maakt me echt bang gewoon. En ik ben niet snel bang [= Hij gaat met zijn lampje over de muur heen ofzo waardoor het lijkt alsof er mensen beneden lopen. Vind het totaal niet leuk maar meneer vind het wel amusant. Wacht maar, vannacht ga ik zijn kamer binnenstormen met een bivakmuts op. Al moet ik wel eerst aan zo'n muts zien te komen...

193Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic wo okt 13, 2010 10:03 pm

Gast

Gast

ghehe ik heb een keer een filmpje gezien op sbs6 van een stel kids.
ze hadden de avond van te voren een griezelfilm gekeken terwijl hun ouders hadden gezegt dat dat niet mocht. de volgende ochtend vonden ze die jochies bij elkaar in bed met de deur open en het licht aan in de kamer en onder de dekens verstopt. Om ze terug te pakken had een van de ouders een bivakmuts opgezet en kwam met ene kettingzaag stilletjes de kamer in lopen. vlakbij het bed heeft die gast toen de kettingzaag aangezet. eeen van de twee schrok zo erg dat ie het bed af viel en de ander kreeg ook zowat een hartverzakking. Degene die niet het bed af viel zei iets in de trend van what's wrong with you people. ghehe, je zou het eens moeten zien. die kijken geen griezelfilms meer XD

194Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic do okt 14, 2010 7:17 am

Claudia

Claudia

Ethan: Bericht komt vandaag
beetje tijdloos Razz

195Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic do okt 14, 2010 4:57 pm

Baco

Baco

Iemand zin in een topic met Urs? Paard of mens maakt niet uit xD

196Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic do okt 14, 2010 4:58 pm

Claudia

Claudia

met trevor??

197Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic do okt 14, 2010 5:00 pm

Baco

Baco

Is goed Very Happy

199Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic za okt 16, 2010 9:02 pm

Gast

Gast

Mensjes,
ik verveel me.
En ik heb herfstvakantie trouwens, maar dat maakt niet uit.
En ik heb last van mijn hartje lijkt het Ö
Maargoed, anyway.
Iemand zin in een topicje? :(A):
Dan maak je me heeeel gelukkig Razz
*ahum*
Ja, ik weet dat ik slechte humor en om stomme dingen blij word maar bummer, ik word er blij van dus ben blij :] Wow, nogal onbegrijpbare zin ofzo?

200Le onzin topic - Pagina 8 Empty Re: Le onzin topic ma okt 18, 2010 8:39 pm

Dean

Dean

ik ga dood xD

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 39]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum: