Inge zo gauw mogelijk van die oplosbare paracetamol aanschaffen dan? Kun je in het water flikkeren en opdrinken. - hug -
Ik was gisteren naar Five Finger Death Punch. Jullie weten dat ik Ivan Moody + de band op handen draag. Nou nu niet meer. Wat een godvergeten tyfusshow. Ik heb er geen andere woorden voor.
Ivan kwam al niet opdagen bij het eerste nummer, er stond een vervanger (Tommy Vext, knappe gozer, wordt een nieuw karakter... [á] ) op het podium, vervolgens komt Moody op, begint te bitchen op het feit dat ze hem kort vervangen hebben (ja sorry maar dan had je aanwezig moeten zijn, kerel.) Dat gebitch is de hele tijd door gegaan. Na ieder nummer werd constant het podium zwart en moesten we twee tot drie minuten wachten tot er weer wat gebeurde.
Ivan komt op, raaskalt iets over 'this is my last show'. (Nou oprotten dan, zet Tommy er maar neer, die kan tenminste wel fatsoenlijk zingen zonder een mental breakdown te krijgen...)
Vervolgens komt ie dus na 10 minuten terug 'do you want me or Tommy? Say 'Ivan'...' dus beetje publiek ophitsen en zijn naam noemen. Nou dat doet publiek. 'That's called ego.' NEE DAT IS GODVERDOMME MANIPULATIE IK HOOP DAT JE OPROT UIT DE BAND.
Meer gedoe. Slecht geluid. Constant aan het bitchen tegen de rest van zijn band en vervolgens ver voor tijd stoppen. Al met al: wat een kloteconcert zeg. Ik skip ze op Graspop. Deze onzin hoef ik nooit meer te zien.
Dus ik hoop dat ze Ivan uit FFDP keilen want godver wat was hij Moody. Wat een ontzettend kutconcert. Ben zo pissig. Voel me bestolen. Kom je bij je favo band en kan de leadzanger niets anders dan een peuterwoedeaanval gooien. Gah.
*pissige Eileen out*