Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+46
Admin
AllisonHigh
Mathew Reyes
Ben Marino
Namika Blanchard
Nora Blake
Neil Vanderzee
Jerome Eaves
Esmeralda Marquez
Ethan Mills
Neve Nolan
Sammy Pentecost
Solomon Griffith
Demi de la Garza
Delilah Hudson
Johnny O'Marten
Dominic Sinaga
Carolus Dewitt
Rhyme
Hayden Smith
Mortimer Kovic
Megan Derley
Avan Rodriguez
Scarlett Burrows
Andrew Curtis
Mose Giffard
Feline Friesen
Iseco DiRosilia
Ivey Michaels
Maybelle Noreau
Adrian Parker
Zane Northland
Rowan Riderhood
Isaiah Ayres
Chyrel Burnbright
Kael Brown
Brandon Matthews
Moora Hamilton
Olivia Romano
Joli Favre
Dean Garton
Miles Edmond
Abigail
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Annabell Wayland
50 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 21]

326Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 08, 2017 11:43 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

@Isa; omg wat nou als ze zich een beetje voordoet als 't hulpeloze meisje dat een beetje richting in haar leven nodig heeft, when in reality she's just playing around with people's feelings again

En neat indeed!

@Luke; Neat as well!
And i feel ya. Endyear stress is terrible stress

327Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 4:03 pm

Gast

Gast

I mean we weten allemaal dat hij daar vijf keer achter elkaar met open ogen in zou vallen dus dat klinkt als een plan

en nog even sterkte Luke! you got this

328Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 4:09 pm

Mortimer Kovic

Mortimer Kovic

is het goed als ik een nieuw topicje maak voor Noah & Mort? c: bij de bar?

329Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 4:25 pm

Gast

Gast

Oeeh ja doe maar! o3o

330Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 4:29 pm

Mortimer Kovic

Mortimer Kovic

*gooit met link* there u go c:

331Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 4:38 pm

Gast

Gast

dkjsdlkfj yess
Ben wel flink druk komende week maar je ziet de post wel een keer verschijnen als ik wat vrije tijd vindt (miss vanavond zelfs oeps want ik neem even een avondje vrij)

332Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 5:00 pm

Mortimer Kovic

Mortimer Kovic

haha neem je tijd!! ik heb deze week mijn drukste examenweek, 2 theorie examens met nogal wat leerstof dus ik zal al mijn tijd kunnen gebruiken om te leren :')

333Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 5:15 pm

Gast

Gast

Begrijpelijk, heel veel succes! <33

334Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 5:20 pm

Mortimer Kovic

Mortimer Kovic

jij ook met whatever je gaat doen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

335Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 09, 2017 5:26 pm

Gast

Gast

Thanks o3o Heb ook bijna toetsweek hahaha

336Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 11, 2017 4:53 pm

Mose Giffard

Mose Giffard

Mortimer Kovic schreef:
also ik vervloek examens !!!!1!!1

Amen.

Ik heb vandaag tijd besteed in het ontleden van een e-reader. Alleen het vervangende scherm bleek al kapot dus tot zo ver het blij maken van een vriendin van me. Nu moet daar weer vervanging voor komen x3

337Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 12, 2017 7:57 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Paracetamol in je bek laten smelten omdat je anders niet fatsoenlijk kan eten; 0/10 am not enjoying

338Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 12, 2017 9:18 pm

Gast

Gast

yikes nee dat is inderdaad het tegenovergestelde van iets wat je voor je lol zou doen gadverdamme

339Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic di jun 13, 2017 12:29 pm

Mose Giffard

Mose Giffard

Inge zo gauw mogelijk van die oplosbare paracetamol aanschaffen dan? Kun je in het water flikkeren en opdrinken. - hug -

Ik was gisteren naar Five Finger Death Punch. Jullie weten dat ik Ivan Moody + de band op handen draag. Nou nu niet meer. Wat een godvergeten tyfusshow. Ik heb er geen andere woorden voor.
Ivan kwam al niet opdagen bij het eerste nummer, er stond een vervanger (Tommy Vext, knappe gozer, wordt een nieuw karakter... [á] ) op het podium, vervolgens komt Moody op, begint te bitchen op het feit dat ze hem kort vervangen hebben (ja sorry maar dan had je aanwezig moeten zijn, kerel.) Dat gebitch is de hele tijd door gegaan. Na ieder nummer werd constant het podium zwart en moesten we twee tot drie minuten wachten tot er weer wat gebeurde.
Ivan komt op, raaskalt iets over 'this is my last show'. (Nou oprotten dan, zet Tommy er maar neer, die kan tenminste wel fatsoenlijk zingen zonder een mental breakdown te krijgen...)
Vervolgens komt ie dus na 10 minuten terug 'do you want me or Tommy? Say 'Ivan'...' dus beetje publiek ophitsen en zijn naam noemen. Nou dat doet publiek. 'That's called ego.' NEE DAT IS GODVERDOMME MANIPULATIE IK HOOP DAT JE OPROT UIT DE BAND.
Meer gedoe. Slecht geluid. Constant aan het bitchen tegen de rest van zijn band en vervolgens ver voor tijd stoppen. Al met al: wat een kloteconcert zeg. Ik skip ze op Graspop. Deze onzin hoef ik nooit meer te zien.

Dus ik hoop dat ze Ivan uit FFDP keilen want godver wat was hij Moody. Wat een ontzettend kutconcert. Ben zo pissig. Voel me bestolen. Kom je bij je favo band en kan de leadzanger niets anders dan een peuterwoedeaanval gooien. Gah.

*pissige Eileen out*

340Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic di jun 13, 2017 6:38 pm

Gast

Gast

Jeesh, wat een bullshit zeg. Je zou denken dat je je tenminste verontschuldigend zou opstellen als je te laat komt voor je eigen concert... echt balen )):

341Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic di jun 13, 2017 7:12 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

@Eileen; het is juist de bedoeling helaas dat hij precies op de juiste plek in m'n mond langzaam smelt
En damn, dat is echt retekut zeg! Shit man :C
(al zeg ik geen nee tegen een knappe alternatieve nieuwe char just sayin)

342Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 14, 2017 9:00 pm

Admin

Admin
Admin

hee losers we hebben een nieuwe emoticon omdat ik doe wat ik wil

::w::

343Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 14, 2017 9:44 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Yaaaaaassss ::w::

344Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 15, 2017 12:26 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Wanner Maya niet werkt zoals je wil dat het werkt:
smash

345Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 15, 2017 12:51 pm

Mose Giffard

Mose Giffard

Is dat ook een nieuwe want die mag er wat mij betreft best in blijven :'3

En ik zeg ook zeker geen nee tegen dat nieuwe karakter.

IN ANDER NIEUWS. Ze hebben Ivan dus nu uit de band gezet voor tijdelijk zodat hij naar rehab kan gaan. En raad eens wie er dus in zijn plaats gaat zingen? Tommy Vext. Dus raad eens waar ik aankomende zaterdag alsnog naar toe ga? Exact. FFDP met Tommy Vext. Goed leven.

346Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 15, 2017 1:41 pm

Gast

Gast

Ooh beter, veel plezier alvast!

Ik heb ondertussen berekend dat het ontzettend realistisch is dat ik gewoon overga dit jaar. Dan hoef ik niet eens wiskunde op te halen want voor Engels en Nederlands sta ik allebei een 8 dus fuck stress :')

Edit: posts komen dan wss na het weekend tussen het leren door, zou volgens mij voor Mose posten meow

347Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 15, 2017 5:24 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

@Eileen Nee, die hadden we al. Net als deze gem ak 47

Dooooo eeeettt

En beter! : D

@Isa Goed bezig! : D

348Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 15, 2017 11:49 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Demi de la Garza schreef:Yaaaaaassss ::w::

Nu moet ik denken aan dat filmpje met die kat die dan 'yaaas' zegt weet je wel ken je die oke goed verhaal dit weer HAHA

349Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 16, 2017 6:34 am

Gast

Gast

Anskdks ik ken dat filmpje

350Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 16, 2017 3:22 pm

Admin

Admin
Admin

Look what I found on the interwebs
::welp::

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 21]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum: