Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

› we don't want to waste the high

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1› we don't want to waste the high Empty › we don't want to waste the high vr jun 09, 2017 4:29 pm

Mortimer Kovic

Mortimer Kovic



BURNING BRIGHT.
De chef had uitbundig gereageerd op zijn voorstel. Het was ook niet zo heel moeilijk om hem te overtuigen. De man was sowieso altijd op zoek naar nieuw talent, nieuw entertainment. Dat Mort er nu zelf eentje kwam aanbieden, was alleen maar werk gespaard voor hem. En hij kon Noah het goeie nieuws meedelen, wat ook alleen maar positief was voor hem. Natuurlijk was ze blij, en hij ook, om eerlijk te zijn. Het zou fijn zijn om haar te zien spelen, en achteraf nog wat bijpraten. Want nu, in tegenstelling tot hun eerste ontmoeting, was hij uitgerust. Eerlijk, hij had ook weer een blikje redbull binnen, wat natuurlijk ook nog altijd hielp met zijn energielevels. Misschien net iets te veel ook, gezien het voelde alsof zijn hart een springend konijntje was.

Maar dat gaf niet, op z’n minst kon hij nu weer een hele tijd wakker blijven en gewoon zijn werk doen. Terwijl hij nog eens genoeg van een privé voorstelling ook. Nu ja, privé, hij en de hele bar, maar toch. De jongen was naar beneden gelopen, waarna hij opnieuw een peuk had opgestoken. Deze keer stond er een asbak op de vensterbank, dus geen vervuiling, alsjeblieft. Hij leunde tegen de deurpost en wachtte tot hij de nu wel iets bekendere krullen van Noah zag verschijnen.

2› we don't want to waste the high Empty Re: › we don't want to waste the high vr jun 09, 2017 7:04 pm

Gast


Gast

(liedje)

Het stukje podium waar mensen konden optreden had plaats voor meerdere personen en hun instrumenten, wat ervoor zorgde dat er meer dan genoeg ruimte was voor enkel Noah en haar gitaar. Sterker nog, ze was bang dat het er een beetje leeg uit zou zien als ze daar zo zou gaan staan.
Bang om op te treden was ze allang niet meer, daar hoefde ze gelukkig niet bang voor te zijn. Naast gezonde zenuwen had ze nergens last van. Haar gitaar hing al een tijdje om haar nek en was netjes gestemd en voordat ze echt naar voren stapte om haar plaats bij de microfoon in te nemen streek ze de lange jurk die ze droeg even glad. Een deel van haar krullen was naar achteren getrokken en op haar achterhoofd vast gezet zodat het niet in haar ogen zou hangen.
Op haar gemak testte ze de microfoon om te zien of hij goed aan stond en grijnsde even toen ze zag hoe mensen naar haar omkeken. Het eerste nummer moest goed zijn, ze moest een goede eerste indruk maken - dan zou ze vooral achtergrondmuziek zijn voor een tijdje en dan kreeg ze hopelijk een gratis drankje.
'Goedenavond, dames en heren,' groette ze de aardig volle zaal, nog steeds een scheve glimlach op haar gezicht. 'Ik zal jullie maar heel even lastig vallen voor ik ga beginnen, geen zorgen. Zo, eh, mijn naam is Noah Medarno, en ik heb een paar nummers klaar voor vanavond. Als ik niet een arme student zonder tijd en geld was geweest waren het misschien eigen nummers geweest, maar helaas.' Haar grijns verbreedde iets en een paar mensen die dichter bij het podium zaten glimlachten beleefd.
'Maar ik ben hier niet om te praten,' ging ze verder. Ze herstelde de band waar haar gitaar aan hing en trok de microfoon wat dichter naar haar toe. 'Het eerste nummer dat ik ga zingen is Rivers and Roads van The Head and the Heart.' Ze sloeg haar ogen op naar de mensen voor haar en zag dat er nu echt flink wat blikken op haar gericht waren. Ze moest er iets goeds van maken, maar ze had genoeg zelfvertrouwen. Haar mondhoeken trokken verder omhoog toen ze haar ogen weer neer sloeg, haar gitaar even checkte. 'Ik hoop dat jullie het wat vinden.' En na even diep adem gehaald te hebben zette ze in.

3› we don't want to waste the high Empty Re: › we don't want to waste the high za jul 29, 2017 2:16 pm

Mortimer Kovic

Mortimer Kovic



BURNING BRIGHT.
Echt lang moest hij niet eens meer op haar verschijning wachten. Hij had niet precies gezien waar ze vandaan was gekomen, maar ineens stond ze op het podium. Gitaar in de aanslag en klaar voor actie. Mort was wel benieuwd, eigenlijk. Hij zag in de hoek van de ruimte ook zijn chef naar binnen kijken, dus hopelijk voldeed ze aan zijn verwachtingen. Anders zou de chef in het vervolg zijn aanraders misschien niet meer zo serieus nemen. Ondertussen hadden wel meer mensen haar aanwezigheid opgemerkt, en draaiden ze zich nieuwsgierig om naar het podium. Noah gaf een korte introductie, waarna ze zich focuste op het echte werk. De jongen zelf bleef twee nummertjes staan, om vervolgens ook maar weer aan het werk te gaan.

Het publiek leek de live muziek wel te appreciëren, en ook van de chef kreeg hij een goedkeurend knikje. Na een tijdje vulde hij een glas met fris water en liep op het podium af. Het glas reek hij aan haar aan. ”Voor de meer fancy drankjes kom je maar naar de bar”, Greens hij opgewekt. ”Als je d’r genoeg van hebt, kunnen we gerust de boxen weer aanzetten”, Liet hij haar weten. Hij wist immers niet hoeveel nummers ze had voorbereid.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum