Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Halloween party 2k15 OOC

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Halloween party 2k15 OOC Empty Halloween party 2k15 OOC vr okt 30, 2015 9:43 am

Admin

Admin
Admin

Morgen is het zover, Halloween, en natuurlijk horen daar ook events bij. Een ervan is gewoon een leuk feest met spoopy decoraties, veel drank en veel chaos.
Het spreekt voor zich dat in het topic dat ik daarvoor aan zo zal maken alle characters welkom zijn. Mocht je character geen feestbeest zijn; niet getreurd, er komt nog iets aan.

Het vindt plaats in een grote, oude loods aan de rand van de stad. Het is omgetoverd tot een spoopy gebeuren met allerlei decoraties, weinig licht en toffe muziek.
Aanvang is elf uur 's avonds.

Je bent dus vrij zoveel chars erin te gooien als je wil. Het vorige Halloween feest was niet zo'n succes, but let's try to top that.

Het is verplicht verkleed te komen, maar verkleed hoeft niet zo fancy te zijn. Eigenlijk kom je er met een hoop nepbloed over je heen al wel in. Of zo'n gaar paardenmasker.

Volgens mij heb ik alle info zo gehad. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag.

Alvast happy Halloween and let's get this party started!

2Halloween party 2k15 OOC Empty Re: Halloween party 2k15 OOC vr okt 30, 2015 10:09 am

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo, ik ben mijn characters alvast aan het voorbereiden >: D

3Halloween party 2k15 OOC Empty Re: Halloween party 2k15 OOC vr okt 30, 2015 12:49 pm

Amber Brown

Amber Brown

YAAAAAAAAAASSSSSSSS.
Hallo Powerpuff Girls.

4Halloween party 2k15 OOC Empty Re: Halloween party 2k15 OOC vr okt 30, 2015 1:43 pm

Admin

Admin
Admin

Yissss o3o

Kostuums voor mijn chars;
Bryce - Slutty something. Nurse wss. He'll just be wearing very little clothes. And loads of fake blood.
Megan - Demonic Cleopatra
Georgia - Cowgirl. Nuff said
Kael - Slash. Zombie Slash.
Chris - Lots of blood, mostly.
Zane - I dunno.
Ivey - Waldo, of zo. Of een piraat.

Ik weet nog niet wie ik daadwerkelijk allemaal laat gaan. Ik zie wel.

5Halloween party 2k15 OOC Empty Re: Halloween party 2k15 OOC vr okt 30, 2015 7:19 pm

Amber Brown

Amber Brown

Monica gaat als Blossom en Liv als Bubbles en als ik Isa goed begrijp, is Cleo Buttercup. <3 Want Liv haat eng. ;(
En Amber gaat als slutty nun. Ik zei het al in de Skype - ik ga het gewoon doen.

6Halloween party 2k15 OOC Empty Re: Halloween party 2k15 OOC za okt 31, 2015 7:52 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

- Cleo gaat dus als blonde Buttercup o3o
- Anna als een badass steampunk character
- Ik weet nog niet of Reyna gaat, maar zo ja, dan gaat ze als Wonder Woman of zo.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum