Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The HorseHome Games

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The HorseHome Games Empty The HorseHome Games wo sep 09, 2015 9:25 pm

Admin

Admin
Admin

Een bekende TV show komt naar horsehome. Een show waarbij een flinke som geld te winnen is. En de characters kunnen meedoen.

Het concept is als volgt:
Twee teams. Een heleboel opdrachten. Wanneer een team een ronde wint krijgen ze immuniteit voor die avond, wanneer een team verliest, sturen ze iemand naar huis.
De opdrachten variëren op allerlei manieren, dus voor iedereen zitten er wel leuke dingen bij, maar ook uitdagende.

Regels van de show:
- Officieel mag er niet gesaboteerd worden bij het andere team. Officieel.
- Jongens en meiden slapen apart want we weten hoe jullie jongeren zijn verdomme.
- Er kan maar 1 persoon de prijs winnen, dus het gaat net zolang door tot er twee over zijn, die de finale tegen elkaar af moeten leggen.
- Mensen die weggestemd zijn mogen naar een landhuis even buiten het terrein, waar ze gezamenlijk in alle comfort de rest kunnen volgen.

Regels OOC:
- Je kan er zoveel characters in gooien als je maar wil.
- Ik neem de rol van de presentator op me en zal tevens een beetje de loop van het plot sturen. Dat wil zeggen; aangeven wanneer bepaalde dingen beginnen en afgelopen zijn en de winnaars van elke opdracht bekend maken.
- Hoewel dit dus D&D achtige trekjes heeft gaan de opdrachten niet op puur mazzel. Ik ga ervan uit dat iedereen mature genoeg is om het realistisch te spelen en niet overpowered te doen. Plus, ik wil nog wel lekker veel vrijheid erin houden.
- Ik stel voor dat we voor de veranderingen de posts relatief kort houden. Dit omdat er een grote groep komt met heel veel interactie, en als je dan meerdere acties in je post verwerkt en de rest doet dat ook, dan wordt het vrij verwarrend op den duur.

Opdrachten kunnen onder andere dingen zijn als angsten confronteren (Ontmoet Bobby de tarantula. Oh je hield NIET van spinnen. Oops. Sorry. Hou hem toch maar even vast), een soort mud run, puzzles etc.

De characters die al zijn opgegeven (in het andere topic of via skype oid.):
- Loréne
- Troy
- Bryce
- Kael
- Megan
- Georgia
- Anna
- Rowan
- Ray
- Eve
- Abigail
- Cleo
- Demi
- Raquel
- Hayley
- Pasqual
- Dean
- Monica

Ik heb er zelf veel chars in, dus mochten we een oneven aantal krijgen haal ik een er gewoon uit, so no worries about unequal teams, dat zal niet gebeuren.

Laatst aangepast door Riot DiRosilia op zo sep 13, 2015 1:18 pm; in totaal 4 keer bewerkt

2The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games za sep 12, 2015 2:37 pm

Raquel Sommerfeld

Raquel Sommerfeld

Raquel Sommerfeld wil ook wel meedoen Smile ik moet haar alleen nog ff uitwerken

3The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games za sep 12, 2015 3:57 pm

Admin

Admin
Admin

Ze staat erbij!

4The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games za sep 12, 2015 6:33 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Dean en Pasqual voor mij er ook nog in c;

5The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games za sep 12, 2015 6:54 pm

Admin

Admin
Admin

added them

Ik heb nu een ruwe opstelling voor de teams gemaakt. Tenzij er dit weekend nog mensen bijkomen wordt het definitief. Ik maak het nog niet bekend, dat komt in character pas als het begint >: D
Maar goed, ik denk dat iedereen die mee wil doen zich nu wel heeft opgegeven dus morgen ga ik de locatie opzetten.

6The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games zo sep 13, 2015 1:12 pm

Monica Romano

Monica Romano

OMG OMG OMG OMG IK ZAT DIT TE LEZEN MAAR OMG IK HOOP DAT IK NOG OP TIJD BEN WANT MOOTJE WILT OOK WEL MEEDOEN.

7The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games zo sep 13, 2015 1:17 pm

Admin

Admin
Admin

GEEN ZORGEN DAT BEN JE.

8The HorseHome Games Empty Re: The HorseHome Games zo sep 13, 2015 4:17 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

UPDATE

Ik ga ergens vanavond de eerste post doen. Alles wat in bold staat is vanuit de presentator, de rest is gewoon in character.
Ik ga denk ik met de uitleg beginnen, dus dat houdt in dat alle deelnemers al aanwezig zullen zijn. De rest zal in die post zelf duidelijk worden.
Alles komt gewoon in een topic, overigens. Is wat makkelijker voor mij, omdat er wat meer structuur in gaat komen dan in andere events.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: