Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rare topics op HorseHome

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Rare topics op HorseHome Empty Rare topics op HorseHome za sep 27, 2014 6:09 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hallo leden,

de afgelopen dagen lijken er berichten in verkeerde topics op te duiken met verkeerde gebruikers. Ik ben momenteel aan het kijken voor een oplossing/verklaring, maar voor nu lijkt het een foutje van actieforum te zijn. Als je een topic hebt waar iets niet meer in de juiste volgorde staat, stuur me een PB en dan zet ik het juist voor je.

Groetjes Eileen (Solance)

2Rare topics op HorseHome Empty Re: Rare topics op HorseHome za sep 27, 2014 11:08 pm

Admin

Admin
Admin

Nog een update:
Het is verstuurd. Hij kon uiteraard niet garanderen wanneer er reactie komt, maar ik ben al lang blij dat ernaar gekeken wordt, dus nu is het afwachten of ze er daar in Frankrijk iets aan kunnen doen.

3Rare topics op HorseHome Empty Re: Rare topics op HorseHome ma sep 29, 2014 8:11 pm

Admin

Admin
Admin

Zo te zien zijn hier ook weer posts opgegeten.

Maar ik heb goed nieuws. Er is nu al reactie. Het gaat om een server storing en er wordt momenteel aan gewerkt.

Edit: Ik heb even wat rondgeneusd op de Engelse site en van wat ik daar las zou het nu definitief over moeten zijn. Yay o3o

4Rare topics op HorseHome Empty Re: Rare topics op HorseHome wo okt 01, 2014 12:04 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Very Happy

Horsehome is safe

5Rare topics op HorseHome Empty Re: Rare topics op HorseHome wo okt 01, 2014 12:46 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yesh o3o

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: