Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 33 van 40]

801Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 5:14 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Woah, hold on. Wie is 'ze'?

@ Eileen, zal ik doen c:

802Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 5:15 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Eline of zoiets. En ze lurkte ook nog een tijdje. Volgens mij gewoon aan het meelezen en zo xD

803Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 5:18 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Do tell me about her xD

804Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 5:21 pm

Aya

Aya

Achja, ze is vast nog steeds aan het meelezen X3

805Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 5:22 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Weet ik niet.

Ik zou 't ergens best leuk vinden als ze terugkwam. Hoewel altijd een slachtofferrol, was 't wel grappig.

806Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 5:45 pm

Aya

Aya

Ja ze zorgt wel goed voor drama toch? Of valt dat wel mee X3 Drama is best leuk :p

807Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 6:23 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ja, ze zorgde zeker voor drama.
Da's inderdaad wel leuk ja c;

808Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 6:39 pm

Aya

Aya

Ligt er natuurlijk ook weer aan ik kan me wel weer voorstellen dat als het telkens een iemand is het echt irritant kan werken :p
Het moet wat verdeeld worden over karakters enzo Razz

809Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 8:52 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Dat is zeker waar.

Dat moment dat je buikpijn krijgt van Apro Soja. Ge.Wel.Dig.

810Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 8:58 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Heb je iets van lactose intolerantie Eileen? M'n zusje heeft dat ook namelijk en die drinkt ook Alpro. ;3

En ze van die pilletjes die een beetje helpen zodat ze melkproducten kan eten/drinken als ze daar zin in heeft. Of iets.

811Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:04 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ja. Ik heb 'n 'heerlijke' lactose-intolerantie. Maar ik reageer dus blijkbaar ook niet zo goed op de chocomelk van Alpro. Damnit.
Die tabletjes heb ik ook c; Helaas stellen ze enkel mijn klachten alleen maar uit, tenzij ik echt drie van die dingen neem.

812Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:10 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ah shit da's wel zonde! Want die Alpro zijn volgensmij een van de drankjes die dat weinig bevatten toch?
Tenminste, heb m'n zusje er nog niet over horen klagen terwijl dat bij andere dingen wel is. xd
Pff, lijkt mij erg vervelend als je dat hebt zeg jeetje. Altijd buikpijn krijgen is echt geen pretje.

813Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:12 pm

Aya

Aya

Alpro is wel lekker Smile

814Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:21 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

AHAHAHA.
Als je van bonen houdt ja Razz

Ja. Nu vind ik mijn lactose-intolerantie niet zo'n heel groot probleem. Maar de tarwe. ;.; Ik mag geen lekkere koekjes meer.

815Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:24 pm

Aya

Aya

Awh dat is echt zo balen o_0
Ik kan me dan ook echt niet voorstellen hoe dat is...

Al kunnen veel mensen ook niet voorstellen hoe ik vegetarisch kan zijn X3 Mja ik eet nu ook niks meer met gelatine.

816Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:25 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik vind vegetarisch wel een goed iets! Behalve dat het ook een stuk beter voor je lichaam is... :')

Maar eet je nog vis of heb je dat - zoals een echte vegetariër - ook geschrapt?

817Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:29 pm

Aya

Aya

Ik at op het begin wel vis. Eigenlijk ook voor mijn mama. X3 Maar dat heb ik sinds een paar jaar ook afgeschaft en sinds een paar maandjes eet ik ook geen gelatine meer Razz
Dus chips/dropjes waar dat niet in zit. Haha.

818Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:34 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Goed zo c; Dat is een echte vegetariër.

Vind persoonlijk de mensen die dan wel vis eten 'want het is toch geen dier' zo hypocriet. Alsof vissen geen gevoel hebben.

819Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:44 pm

Aya

Aya

Ja vind ik ook. Ik vond het gewoon lastig dat mijn moeder al zoveel op moest offeren en het was zoiets van;
"Maar je eet toch nog wel vis?" een beetje hoopvol, dus ik had zoiets van okay.. Omdat ik niet teveel van je af wil nemen van het koken X3 Maar dat hield ik ook niet meer vol en ik heb mezelf lang voorgelogen dat inderdaad; vis is geen dier. Maar dat lukte met niet lang genoeg Razz Haha dus toen heb ik niet zo subtiel aangegeven dat ik geen vis meer wilde eten en mama was; oke, dat zat eraan te komen Razz

Maar ik was niet van plan om dit gesprek over mijn vegetarisch zijn te laten gaan lol X3

820Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:52 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Lekker puh, ik doe 't toch.

Waarom heb je besloten vegetariër te worden? Vanwege de dieren die ervoor opgeofferd worden?

821Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 10:01 pm

Aya

Aya

Niet zozeer voor de dieren die opgeofferd worden. Ik ben ervan overtuigd dat vlees enzo goed voor ons is en dat we dat ook horen te eten.
Het is meer hoe we er van tevoren mee omgaan. Ik kan het niet uitstaan dat we ze als vuil behandelen, opsluiten in kleine hokjes. Dat hun stallen zo niet onderhouden worden, dat er in een paar maanden tijd 3 stallen zijn afgebrand en daarmee 10000 varkens ofzo. (Weet niet de precieze aantallen:P)
Daar kan ik erg slecht tegen.
Ook het feit dat als de koeien dus klaar zijn met melk geven voor de boer, ze ook gewoon naar de slacht kunnen en hetzelfde met kippen T-T Dat als ze niet meer genoeg melk geven/eieren leggen, het gewoon klaar is voor ze en ook al hebben ze nog zoveel gegeven, wij ze gewoon wegdoen.
(Ik drink melk, enkel zo min mogelijk. Net zoals dat ik kaas eet. Dus ik ben hier ook geen heilige in. Ook eet ik eieren. Als ze maar 3 sterren beter leven hebben.)
Daarbij worden er ook regenwouden gekapt voor soja en voor vegetariërs. AARGGHH Ik word gek T-T
Ik heb ook 1 maar leren schoenen bijvoorbeeld waar ik 5 jaar mee doe omdat ik dan weer denk dat het beter is voor het milieu, als dat ik om het half jaar plastic schoenen koop. Zo probeer ik van alles af te wegen, maar het is moeilijk T-T

822Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 10:07 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Wow. Ik vind het wel echt knap! Zelf zou ik het niet kunnen, denk ik.

823Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 10:13 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Idd wat Tess zegt.

De balans vinden is lastig, maar jij bent er in ieder geval heel bewust mee bezig. Ookal kun je dan niet aan alles voldoen.

824Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 10:26 pm

Aya

Aya

Achja, ik vind het niet 'knap' aangezien ik het zielig vind om het te eten Razz Dus dat maakt het makkelijk.

825Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 10:53 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ahzo, ik begrijp je voel.

Ik krijg geen paardenvlees door mijn keel, heb er zoveel afkeer tegen. ;.; Alsof Annabel op mijn bord ligt.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 33 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: