Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 36 van 40]

876Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 4:08 pm

Valerie

Valerie

nee iedereen moest juist naar achteren omdat de mensen die bij het hek stonden verdrukt werden( onderandere ik) haha maar ja niemand deed dat want iedereen wilde vooraan staan natuurlijk, dus uiteindelijk ging ik ietsje naar achteren waar ik ze ook nog van super dicht bij kon zien! Zo gaaf<3 Alleen Niall was door iets geraakt tijdens de show de 24ste tegen zn knie, daarom liep ie gister niet zo veel.

877Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 4:15 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Oooh zo haha, ik zag ineens alles bewegen dus idk. :3
En ja indd! Hij liep ook wel een beetje moeilijker leek het.

878Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 4:31 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Mijn vader had de trui een week voor mijn verjaardag besteld. Meer dan een maand later kwam het aan :']

Gaaf dat het zo leuk was c:

@Eileen ik weet precies wat je bedoelt en ik heb medelijden met je.

879Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 7:19 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik denk niet dat je weet wat ik bedoel met debielen, beste Isa.

Hoewel ik absoluut denk dat er rare wezens in jouw klas zitten, denk ik niet dat ze opwegen tegen autisten die op tafels springen en autisten die twee knuffels meehebben en deze in hun shirt en/of broek dragen.

Het voorste vak lijkt me echt levensgevaarlijk, though. Inderdaad kans op verdrukking. Maar hoe vroeg moet je dan in vredesnaam daar zijn? Iedereen wil vooraan staan en ligt waarschijnlijk al te wachten ofzo.

880Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 7:41 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Eh, nee. Die debielen hebben we niet.

881Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic do jun 26, 2014 10:32 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

^IK VOLGEND JAAR OOK NIET MEER.

als ik slaag, maar daar ga ik dus zo teringhard mijn best voor doen

882Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 6:13 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

HELLA
We geloven in je.

883Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 9:24 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het onzin-topic - Pagina 36 Tumblr_n7t59fEyJV1s6xdhjo1_500

*snort*

884Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 9:34 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Self-raping :']

885Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 9:57 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Reli-gekkies.

886Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 10:23 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Inderdaad.

Ik weet niet precies wat mijn scheikundeleraar deed maar hij noemt het de 'Gummi beertjes hel' en liet een snoepje ontploffen.

887Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 10:48 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Gummibeertjes zijn zeker hel.
http://www.amazon.com/Haribo-Gummi-Bears-Sugar-Free/product-reviews/B000EVQWKC?pageNumber=2

Just sayin

888Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:03 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

RAAD EENS WIE ER NAAR RISE AGAINST GAAT

IK GEEF EEN HINT

IK BEN HET

889Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 5:13 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

NICE

Ik ga op MH deze gif waarschijnlijk heel veel gebruiken:
Het onzin-topic - Pagina 36 Tumblr_n4zzjisRYI1tt0t61o1_500

890Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 9:02 pm

Aya

Aya

Nice Inge! Smile

Achja, ik nog steeds aan het kijken hoe ik een forum beter kan maken X3

891Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 9:10 pm

Aya

Aya

Sorry voor dubbel;
Maar fuck alle mooie skins die gemaakt worden T-T SERIEUS!!! Ik kan er niet zoveel tegelijk gebruiken! Stop met me pijn te doen!  :horse: Stop ermee!

892Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:12 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Isa; nais. I like dat gif.

@Ruka; Use ALL the skins o3o

893Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:14 pm

Aya

Aya

kan niet o_0 X3
Maar ik ga er zoveel mogelijk proberen haha. Niet dat iemand ooit op het forum komt. Maar fuck it, ik kan er naar kijken haha.

894Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:18 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nice

also ik ben naar de TT nacht geweest en het was zo chill. Bij de Night Ride zoveel mooie motoren gezien. Een donkere, matgroene ducati die echt waanzinnig gaaf was, een zwart met bronskleurige Triumph en omg er waren zoveel die gewoon echt een straat-racemotor onder hun gat hadden.
Maar ik was vooral jaloers op de vrouwen die op die Ducati en die Triumph reden. Want een herrie dat die dingen kunnen maken. prachtig.

895Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:20 pm

Aya

Aya

Haha, Ja ik moet ook een motor rijbewijs o_0 Ik vind die dingen ook zo cool haha X3
Gaaf Inge! Was vast vet om te zien :p

896Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:26 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Jaaa supervet o3o

Ik wil ooit ook voor mijn motorrijbewijs ^^ Eerst maar eens auto though. Vind motoren leuker, maar een auto kunnen rijden is toch praktischer xD

897Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 27, 2014 11:48 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

@Ruka;
ik hoorde Ym erover, ze is dol op jouw RPsite. Ik moet ook maar eens een kijkje nemen dan.

898Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic za jun 28, 2014 12:07 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Net terug van tfios. Wat een mooie film is dat holy shit. <3

899Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic za jun 28, 2014 12:39 am

Aya

Aya

Ik heb auto al <3 gelukkig. Oude knar van 20 haha. Maar had hem gelukkig toch gehaal na veel tegenslagen X3 ben er wel blij mee! Het is sowieso slim om eerst voor auto te gaan en dan voor moto X3

@ eileen: Owja? Nouwja input van andere kan me zeker helpen! Dingen aan het verhaal die misschien anders leuker zouden zijn Wink
En er is ruimte voor van alles. Kijk maar of het iets voor je is :p

900Het onzin-topic - Pagina 36 Empty Re: Het onzin-topic za jun 28, 2014 4:05 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik heb een fiets :']

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 36 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum: