Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 40]

551Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 8:58 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja, wij spammen wel rustig door xD er staat nog een hoop op de planning voor die twee

552Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 8:58 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

;.;
Vriend was hier een weeklang. En nu is hij weg. En ik mis hem nu al. Nog geen tien minuten weg. ;.; I'm addicted to him. Not okay.

553Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 8:59 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

awww o3o wanneer zie je hem weer?

554Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:00 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Volgend weekend xD Ik mag in principe niet zeuren, but still.

Nu heb ik wel het huis voor me alleen - en de vaatwasser, droger en het vaatwerk wat nog gewassen moet worden damnit :') -

555Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:02 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ach, als je verliefd bent kan een week lang duren xD

en da's minder

556Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:09 pm

Ciara

Ciara

Aaah, ken het gevoel Eileen! Gelukkig zie je hem snel weer Very Happy

557Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:11 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Uhu.
Ach. Ik heb nu de viervoeters en een bed voor mij alleen! (Hoewel dat laatste niet gaat gebeuren. Viervoeters liggen graag bij me in bed en waren dan ook niet pleased dat ik ze deze week telkens het bed uitgetrapt heb :') -

IK ZAG EEN FILMPJE LIKE OH. MY. GOSH.

Een chick die makkelijker meisjes versiert dan hoe jongens dat doen. c;

558Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:15 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Haha nice xD

559Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:15 pm

Aya

Aya

Iemand waarop ik nog op een topic moet reageren?

560Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:18 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Pasqual? ;D Of had je daar al op gereageerd?

561Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:27 pm

Aya

Aya

Nope, nog niet gedaan, ik zal eens kijken wat ik daaruit kan krijgen.
Voel me duffels vandaag T-T

562Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:29 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Anders lekker je bed inkruipen? ;D

563Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 9:30 pm

Aya

Aya

Nee, voel ik me enkel meer slecht X3
Voel me gewoon nutteloos Razz

564Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 10:09 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oh, dat is vervelend Ruka :C Is er iets specifieks waardoor dat komt, of is het gewoon zo'n naar gevoel dat je opeens hebt?

565Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 10:59 pm

Quizz

Quizz

Ach ik zal mezelf wel weer zoals gewoonlijk gruwelijk aanstellen en shit.
Komt niet specifiek door iets, maar dan kom ik weer tot de ontdekking dat ik totaal geen waarde heb enzo en dat niemand me toch echt zal missen X3

566Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 11:13 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

... ;l Dat je vind dat niemand je kan missen en dat je niets waard bent.
Want werkelijk, jij wordt gemist en jij bent wat waard.

567Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 11:17 pm

Quizz

Quizz

Dat hoef je niet te zeggen Wink Ik ben zo stug dat zoiets werkelijk niet helpt X3

568Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 11:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

But still.

Ik hoop dat jouw zelfbeeld een keertje opgekrikt gaat worden. Het is zo zonde en zo onnodig.

569Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 11:38 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

LEMME TELL YOU SOMETHING

Ik ken je niet goed en niet lang maar dat terzijde ur pretty fucking awesome so yea keep that in mind

Ik ben niet zo goed in dit soort dingen

570Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 15, 2014 2:15 am

Aya

Aya

Het is niet dat jullie dat hoeven te zeggen X3 liever niet zelfs. Ik merk ooit wel weer als het wat beter gaat. X3
En nja HH helpt wel.
Wie weet wil iemand ooit op een open topic van mij reageren.. En ik probeer morgen te reageren met wie moet. Sowieso met Aya en als ik nog ergens moet posten hoor ik het wel.
Voor quizz sowiesl even plaatjes zoeken.

571Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 15, 2014 11:33 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Kael zou een topic kunnen doen met Abby? denk dat die twee elkaar wel mogen

en I don't care of het helpt of niet, ik zeg het ook nog een keer; dat je niets waard zou zijn en niet gemist zou worden is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
Wij zijn sowieso al hartstikke dol op je en ik weet zeker dat we echt niet de enigen zijn ^_^

572Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 15, 2014 3:01 pm

Quizz

Quizz

Stoppen jullie is & ik had al aangegeven dat ik mezelf waarschijnlijk aan het aanstellen was.

En een topic met abby en Kael lijkt me leuk. Maar weet niet zo goed een soort 'plotje' wat je graag wilde hebben, toch?

573Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 15, 2014 3:09 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Hmm kay.


Ja, daar zit ik dus ook nog een beetje mee. Wat zou iets zijn wat leuk is voor die en wat niet te snel doodloopt?

574Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 15, 2014 3:12 pm

Quizz

Quizz

Nja ik heb wel een random topic geopend.
Ze is nog van plan om te zwemmen/een oud gebouw door te spitten en te feesten haha X3
Mja wat dat betreft is Abby voor best veel in. Ze houd er zelfs van als het regent naar buiten te gaan Razz

Verder heeft ze niet zulke spannende dingen, ze is model, dus doet fotoshoots dus ja, ze is niet zo super bijzonder verder Razz

575Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 15, 2014 3:29 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

het zou grappig kunnen zijn om wat dingen samen te laten vallen. Dat Kael zich bijvoorbeeld achter dat gebouw in de nesten heeft weten te werken, net op het moment dat zij daar aankomt, of iets van die strekking. Want hij is ook nieuwsgierig as fuck, maar heeft nogal een grote bek en een hoge dunk van zichzelf.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum