Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+31
Tyler
Lailey
Chartan
Lawrence Posner
Alice
Perrie
Culain Smith
Rhyme
Kaya Scodelario
Manu
Ryan
Dean Garton
Hershel
Iana
Ty
Delilah Hudson
Vanessa
Abigail
Solomon Griffith
Uruha
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
Admin
Ray
Mitch
Jiao Misaki
Taylor
Aya
Pasqual Scodelario
Zayn
Isaura
35 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 30]

376Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 27, 2014 9:52 pm

Hershel

Hershel

Hello Smile

Iemand een topic met Hershel, Ryan, Jade of Abigail.

Uruha is een gevangenisganger, dus als je iets in de gevangenis te zoeken hebt…? X3 Dan kan ik met hem een topic. Razz

En nja Aya is een kliniekganger, dus als je daar iets te zoeken hebt kan dat ook nog. :p

De andere zijn gewoon buiten in hun natuurlijke habitat :p Iemand die een topic wil of eentje al open heeft? Smile

377Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 29, 2014 6:44 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ik zou best wel een topicje met je willen beginnen, met Culain dan.
Hij is een soort rondtrekkend artiest met een beetje te weinig geld en te veel optimisme.
Doet trucjes voor de kost, zoals vuurspuwen, dans, optische illusies en ander straat vermaak.
Is over het algemeen zeer vriendelijk maar ietwat eigenwijs, tja wat wil je, nu al op eigen benen.

Heb je iemand die zou passen?

378Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 29, 2014 6:48 pm

Ray

Ray

Roya Marigold schreef:Omg dank je o3o

De derde is met een fanbrush/waaierpenseel gedaan.
http://0.tqn.com/d/painting/1/0/9/d/1/Brush-Fan.jpg
Zo'n dinkie o3o het was wel echt effe wennen hoe ik ermee om moest gaan though xD

-srry dubbelpost-

Hela, zo'n eentje zit er ook in mijn verzameling, voornaamste wat ik er mee kan doen is... euh... gras tekenen (':

Nog meer respect voor die tekening dan, lijkt mij echt een rot werk, stomme kwast van een kwast.

379Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 29, 2014 9:38 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Valt echt enorm mee xD het is eigenlijk gewoon crosshatching namelijk ^^

380Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do jan 30, 2014 1:40 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

HEE DAAR.
JULLIE HEBBEN VAST WEL ZIN IN EEN HOGWARTS RP.

http://yoloswek.boards.net/thread/87/big-ass-awesome-hogwarts-rp

Supertoll!

381Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 31, 2014 1:41 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

HEE DAAR
NOU EIGENLIJK NIET.

#yolo

382Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 31, 2014 6:26 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

THEN WHY BE SO SILLY AS TO POST IN THE INTERESTCHECK TOPIC

#yousillything

383Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 31, 2014 9:45 pm

Hershel

Hershel

Ik zal eens kijken of ik mee doe Smile
Een van mijn fav. mensjes is al bezet, dus moet even kijken met wie :p

384Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 31, 2014 11:52 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Cool ^_^
Hoe bedoel je bezet? Als in rol of zo? (sorry, moe hiero, mijn brein doet sloom)

also ik ben net terug van een optreden van Birds of Chicago
en het was zo mooi, al baal ik dat ik door stage zo moe was XD en de zangeres gaf me spontaan een hand toen ik stamelend zei dat het optreden gaaf was
these people, honestly; rasmuzikanten
*wappert*

385Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 12:54 am

Aya

Aya

Nee, een faceclaim :p dus ben op zoek naar een andere (: maar komt goed!
Zal zo snel mogelijk een lijstje maken!

Aeh gaaf! Altijd balen als je moe bent bij een concert.

386Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 12:00 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yaaaay leuk ^_^
Welke FC dan? (nee hoor, ik ben helemaal niet nieuwsgierig, lijkt maar zo)

Ja, dat is toch iets minder, maar ach, verder wel topavond gehad o3o

En also mensen, na vandaag heb ik waarschijnlijk een bril ^_^
Kwam er laatst achter dat mijn ene oog zo slecht is dat ik geen diepte meer zie, dus ik ga zo om een uur met mijn ouders naar de opticien voor een meting, en misschien heb ik dan vandaag al wel een bril o3o

387Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 2:02 pm

Aya

Aya

Candice accola. Gwyn? Volgens mij :p haha, maakt niet uit.

Een bril? Zo zo, straks een foto! :p of natuurlijk lensjes, heb ik ook X3

388Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 2:37 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

@Inge;

ik wil ook wel meedoen, maar ik heb zero tijd T.T Wil ook nog met een HungerGames RP meedoen, maar moet al een nieuw acc aanmaken want adfly (en ook het ondersteunforum moet ik een nieuw acc aanmaken want fucking adfly)

Stress. Adsf. Not gonna fix diz. ;c

389Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 3:41 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

@Eileen; Oh da's kut :C
@Ruka; oh, die ^^

Also, geen bril voor mij nog, helaas. Echt niets kunnen vinden wat t echt was :C sterkte is nu wel bekend; goede kant -0,25, slechte kant -1,5

Also blijkbaar is het normaal om mijn schilderwerk half te kopieren. Well then. Jottum.

390Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 8:41 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Wat. Wie heeft jouw art gekopieerd en waarom? ;s

391Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za feb 01, 2014 9:12 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Echt een kopie is het niet, maar het is wel zeeeeeer duidelijk waar het vandaan komt. Ik had mijn schildersels ergens gepost, en dat meisje gaf aan na aanleiding daarvan zelf d'r kwasten er ook bij te pakken. Komt ze met een berglandschap aan, weekje later, zelfde compositie, ook alleen bergen en lucht alleen dan een iets andere stijl.
En een awkward beschrijving die mij doet vermoeden dat ze echt wel weet dat het idee nou niet echt van haarzelf komt.
Heb een beetje zoiets van; really? van alles wat je kon doen besloot je daar maar voor te gaan?
Had 'r hoger ingeschat, namelijk.

392Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 03, 2014 11:36 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Netjes. -.-

Mss dat je haar had geïnspireerd? Hoeft niet persee een fout iets te zijn, though.

Sorry voor mijn inactiviteit mensjes, heb het zo ziek druk ;c

393Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 03, 2014 3:39 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik hoop dat dat het is :/ Still, voor iemand die zo goed is als zij vind ik het wel een beetje effortloos, om eerlijk te zijn

Is okay ^^

394Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 03, 2014 10:02 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Oh hi guyz. Meer goed nieuws;
m'n pc begint weer eens dood te gaan. Meaning; kan niet meer op Skype... -.-'

395Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di feb 04, 2014 1:19 pm

Ray

Ray

Auwtjsss, not good.
Al enig idee waar het aan ligt of moeten een van onze tamme nerds er op af sturen?

__

Hugh Jackman (die cowboy aldus de rest van de schildercurses, kennelijk weten mensen boven de 30 niet meer wie wat in welke film speelt... Hmm..) eindelijk af geschilderd ;D

396Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 05, 2014 11:03 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

OMG DAT BIRTHDAYPRESENT

Ymke heeft Pasqualio getekend! <3 Can I state how much I love him??? IT'S SOOO AWESOME!

397Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do feb 06, 2014 6:55 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Wil posten. Geen inspi. Zo moe.
Pleh?

398Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr feb 07, 2014 12:00 am

Aya

Aya

Haha, komt wel weer Smile

399Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr feb 07, 2014 12:07 pm

Alice

Alice

Wat een rotweer .. ;o

400Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr feb 07, 2014 7:44 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

^daar ben ik het mee eens. Het is inderdaad rotweer ;c

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum