Vandaag gesprek gehad met mijn Crush, kwam hem toevallig tegen in stad met enkele vrienden en zijn dus even apart gaan wandelen. Serieus gepraat en hij is voor de eerste keer open geweest over zijn gevoelens. Hij heeft mij gezegd dat ik een geweldig meisje ben en dat hij misschien ooit, wanneer hij er klaar voor is, wel een relatie wilt maar dat hij mij nu nodig heeft als goede vriendin. Ik lijk blijkbaar enorm hard op zijn ex die hem vorig jaar heeft gebroken en hij kan nu nog geen nieuwe relatie aangaan. Ik zag dat hij het moeilijk had met dit te vertellen en heb hem toen ook een gigantische knuffel gegeven (waar hij weer van schrok) en toen zei hij mij dat ik beter verdiende als hem. Ik wou hem hierop tegenspreken maar hij gaf mij een judging face en stond recht om verder te wandelen. Dus heb het hier op gelaten en hem verteld over zijn vriend. Hij moest er enorm om lachen en zei dat hij al had gemerkt dat deze jongen mij inderdaad erg leuk vond en ondanks dat hij een player was, hij echt wel serieus kan zijn met een meisje. Dit is natuurlijk een enorme opluchting voor mij en kan nu ook beter mijn gevoelens op een rijtje zetten. Kan nu ook rustig zien hoe het gaat vorderen met die andere jongen. Ben zo blij dat het met mijn crush allemaal duidelijk is