Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+31
Tyler
Lailey
Chartan
Lawrence Posner
Alice
Perrie
Culain Smith
Rhyme
Kaya Scodelario
Manu
Ryan
Dean Garton
Hershel
Iana
Ty
Delilah Hudson
Vanessa
Abigail
Solomon Griffith
Uruha
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
Admin
Ray
Mitch
Jiao Misaki
Taylor
Aya
Pasqual Scodelario
Zayn
Isaura
35 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 30]

176Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic vr dec 20, 2013 11:04 pm

Mitch

Mitch

Jup indeed, daarom dat ik hem expres niet te dicht laat komen want wil mijn crush natuurlijk eerst de kans geven en eens met hem praten over wat hij ervan vind dat zijn vriend flirt met me.
Dan kan ik hem ook rechtuit vragen wat hij van mij vind en weet ik ook genoeg eigenlijk.

Al schrikt hij niet meer als ik hem aanraak, maar hij praat ook niet echt over afspreken tijdens de vakantie Sad

177Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic za dec 21, 2013 9:13 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

HEE JONGENS. RAAD EENS WIE ZICH NU SUPERKUT VOELT. IK GEEF EEN HINT. HET IS ROYA.

ahahaha
/ shotdead

178Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic za dec 21, 2013 9:25 pm

Zayn

Zayn

Poor Roya. D;

179Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic za dec 21, 2013 9:30 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

yesh ;_____;
Godsamme man, ik maakte mezelf haast aan het janken in die post xD

180Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 2:24 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Sara, is 't niet handiger om gewoon eerlijk te zeggen dat jij hem leuk vindt?

181Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 11:04 am

Mitch

Mitch

dat is inderdaad handiger, maar begin nu echt wel te twijfelen.
Die vriend van hem is vannacht voor 10 minuten gekomen speciaal om mij te zien, en we hebben gekust dat het niet normaal was... Het is wel heel duidelijk dat hij mij wilt en liefst zo snel mogelijk.
Moet wel zeggen dat ik ongelofelijk zat was en eerst niet eens wist dat we aan het kussen waren tot ik zijn tong voelde.

182Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 11:05 am

Aya

Aya

Arme roya 0.0

En hi allemaal (:

183Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 11:34 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Sorry als dit bot klinkt Sarah, maar echt; drink. minder. Die gast vind je hartstikke leuk en als jij zo op hem in blijft gaan geef je hem non stop valse hoop en blijft hij het proberen, wat enorm lullig is voor hem als jij gevoelens hebt voor die andere gast en het komt vroeg of laat toch wel bij je crush terecht die niet zit te wachten op zoiets gok ik.

184Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 3:06 pm

Mitch

Mitch

Ga sowieso nooit meer zoveel drinken, stond ook helemaal niet op de planning maar ze hadden Wodka bij mij Cola gedaan waar ik dus telaat achter kwam en ik kan helemaal niet tegen Wodka cola.
(Schande voor mijn poolse familie :p ) dus was ik meteen zat. Drink normaal nooit dat ik zat ben want drink 2 pintjes en dan weer 2 frisdrank en dat de hele tijd. En ga geregeld naar buiten.

Ken deze jongen al redelijk goed. en hij is superknap maar heb vooral schrik dat hij niet serieus is met me waardoor ik ook geen gevoelens durf te krijgen voor hem.

185Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 10:31 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Maar..
hoe kan je met iemand zoenen als je een oogje hebt op een ander en daar al maanden over zwijmelt? NOTA BENE DIE VRIEND ;c

186Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 22, 2013 11:22 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

http://3.bp.blogspot.com/-C_12G3lmFnA/Urdb2VZqRuI/AAAAAAAAAmY/Qc8CNDKOqlw/s1600/amoxliv_notext.png

heb mijn sadfeels mensen

187Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 23, 2013 2:01 am

Aya

Aya

Super mooi Inge 0.0
Hopelijk niks persoonlijks ofzo...

188Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 23, 2013 11:00 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dank je ^^

Nee, is van een RP

189Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 23, 2013 11:18 am

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

oew dat is altijd gaaf Smile

190Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic ma dec 23, 2013 3:43 pm

Mitch

Mitch

Vandaag gesprek gehad met mijn Crush, kwam hem toevallig tegen in stad met enkele vrienden en zijn dus even apart gaan wandelen. Serieus gepraat en hij is voor de eerste keer open geweest over zijn gevoelens. Hij heeft mij gezegd dat ik een geweldig meisje ben en dat hij misschien ooit, wanneer hij er klaar voor is, wel een relatie wilt maar dat hij mij nu nodig heeft als goede vriendin. Ik lijk blijkbaar enorm hard op zijn ex die hem vorig jaar heeft gebroken en hij kan nu nog geen nieuwe relatie aangaan. Ik zag dat hij het moeilijk had met dit te vertellen en heb hem toen ook een gigantische knuffel gegeven (waar hij weer van schrok) en toen zei hij mij dat ik beter verdiende als hem. Ik wou hem hierop tegenspreken maar hij gaf mij een judging face en stond recht om verder te wandelen. Dus heb het hier op gelaten en hem verteld over zijn vriend. Hij moest er enorm om lachen en zei dat hij al had gemerkt dat deze jongen mij inderdaad erg leuk vond en ondanks dat hij een player was, hij echt wel serieus kan zijn met een meisje. Dit is natuurlijk een enorme opluchting voor mij en kan nu ook beter mijn gevoelens op een rijtje zetten. Kan nu ook rustig zien hoe het gaat vorderen met die andere jongen. Ben zo blij dat het met mijn crush allemaal duidelijk is

191Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic di dec 24, 2013 12:03 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

c; Goed bezig, Sara. En nu hopen dat het dan wat leuks word met die vriend van 'm.

192Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic di dec 24, 2013 9:23 pm

Mitch

Mitch

Hoop ook dat het iets leuks gaat worden. Hij stuurt wel dat hij mij mist en met hartjes en sgat en alles maar soms twijfel ik echt aan hem. Maar we zien wel wat er van gaat komen. Ben wel opgelucht dat ik eindelijk iets openhartigs heb kunnen praten met hun beiden. En denk dat ik toch het ga proberen met deze andere jongen. Zal zo snel mogelijk een foto van ons beiden plaatsen want hij is o zo schattig! ;$

193Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic do dec 26, 2013 4:03 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

tisstilhier
ikmoetweergaanposten

194Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic do dec 26, 2013 10:08 pm

Ty

Ty
Sufferd

Iemand moet me helpen met een comeback te maken mannen o______________________o

195Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic do dec 26, 2013 10:27 pm

Zayn

Zayn

Haha, ik moet ook weer eens beginnen met posten. Denk dat ik morgenmiddag wel weer eens tijd heb ofzo. (:

196Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic vr dec 27, 2013 3:19 pm

Ty

Ty
Sufferd

Thanks man!

197Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic vr dec 27, 2013 4:43 pm

Aya

Aya

Als je een topic wil heb ik nog wel mensjes Razz

198Het onzin-topic - Pagina 8 Empty Re: Het onzin-topic vr dec 27, 2013 5:33 pm

Ty

Ty