Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Halloween feest!

+6
Admin
Zane Northland
Jiao Misaki
Sophe Daniels
Megan Derley
Aya
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wat lijkt jullie het leukst?

Halloween feest! - Pagina 2 Vote_lcap63%Halloween feest! - Pagina 2 Vote_rcap 63% [ 5 ]
Halloween feest! - Pagina 2 Vote_lcap37%Halloween feest! - Pagina 2 Vote_rcap 37% [ 3 ]
Halloween feest! - Pagina 2 Vote_lcap0%Halloween feest! - Pagina 2 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:48 pm

Admin

Admin
Admin

Ik zie Uruha nu heel Shawshank Redemption voor me XD wat hij wel niet voor Roya over heeft zeg

27Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:49 pm

Aya

Aya

Haha en als ze niet kunnen bewijzen dat hij het heeft gedaan... Razz Tenzij Roya hard gaat roepen dat hij het heeft gedaan, is hij ooit weer vrij :p

28Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:52 pm

Admin

Admin
Admin

Maar als ze ooggetuigen hebben is hij toch zwaar fucked?

29Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:53 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Admin:Onderwerp verplaatst, staat hier wat makkelijker en overzichtelijker o3o

OOH JA dat ze dingen in paartjes moeten doen. *ziet al een romantische scène tussen Pasqual en Aya*

30Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:55 pm

Admin

Admin
Admin

It should also contain some REAL horror somehow o3o

31Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:57 pm

Aya

Aya

Ja maar sowieso kunnen die mensen niet zeggen dat ze in die grot hebben geleefd en enkel die dude die geschoten is, is dus eigenlijk een goede getuige ergens. Het is een lastig iets Razz

Wat ook gaaf is, is dat de een dan geblinddoekt moet zijn en de ander moet zeggen waar hij/zij naartoe moet Razz

En echte horror moet er ook wel in ja!
Maar hoe X3

32Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 4:59 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Iemand die het niet zo goed met ze voor heeft? SERIAL KILLLEEEERS
Riot: "That's not how you slice a throat, motherfuck, let me show you how it's done" *kills serial killer*

33Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 5:02 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Admin schreef:Gelieve het on-topic te houden en door te gaan naar het onzin-topic als het offtopic is, danku.

34Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 10:06 pm

Abby

Abby

naar mijn mening vind ik het eiland het leukste, vooral omdat het een groot huis is en ze daar ook rond kunnen spoken, maar het bos vind ik ook awsome!

IK VIND DIT ECHT EEN GENIAAL IDEE and I'm in!

35Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 10:19 pm

Zane Northland

Zane Northland

I feel so evil voting around like random o3o

oh well, I like both options o3o

36Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 10:21 pm

Jiao Misaki

Jiao Misaki

JA IK VIND HET OOK ALLEBEI LEUK. Zowel bos áls eiland.

37Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 10:29 pm

Zane Northland

Zane Northland

VOTE BOTH THE OPTIONS
Halloween feest! - Pagina 2 X-all-the-things

38Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 10:38 pm

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Huehuehue. True.

Maar as more over het Halloweenfeest; op het eiland met een groot huis en aan de achterzijde van het huis grenst aan een groot bos? En in de achtertuin staan tentjes en een kampvuur?

39Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! di sep 17, 2013 10:42 pm

Zane Northland

Zane Northland

oeh dan kan het worden gecombineerd o3o dat is idd chill o3o

also, miss leuk als ze er minimaal een weekje verblijven of zo? Om het echt uit te nutten

40Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 12:43 am

Aya

Aya

Dat is ook gaaf! Dat het gecombineerd word! Dat er inderdaad tentjes kunnen worden meegenomen.
(Zie je de klungeligheid en de schattigheid voor als stelletjes dat gaan doen? X3) maar je kunt ook kiezen als je liever in het huis slaapt.

Maar kampvuur en marsmallows moeten er sowieso zijn! En en en, een weekje verblijven lijkt me tof!

41Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 11:12 am

Jiao Misaki

Jiao Misaki

En dan op de avond van Halloween zelf/de dag van Halloween zelf: dat er een spooktocht door het bos is ofzo?

42Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 11:21 am

Zane Northland

Zane Northland

yaaaaa o3o

43Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 11:28 am

Aya

Aya

Jup! Dat is helemaal gaaf! 

Ik zal eens kijken hoe dat allemaal te regelen valt. Ik denk namelijk dat een hoofdtopic met die spooktocht wel leuk zou zijn bijvoorbeeld? X3

44Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 11:37 am

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Ja, en dan dat je je wel moet aanmelden voor het spooktopic en dat je wel degelijk moet reageren die dag, want de volgende dag gaat ie dicht.

Misschien een tienregelmaximum instellen zodat posten snel gaat?

45Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 12:24 pm

Zane Northland

Zane Northland

of gewoon niet te uitgebreid; zo'n maximum aantal regels vind ik wat lame

46Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 1:06 pm

Aya

Aya

Een dag is wel erg kort eigenlijk :p ik zal inderdaad doen dat het gewoon kort mag zijn. Als er inhoud in zit, dan moet dat ook geen probleem zijn.

Maar ik kan bijvoorbeeld in het weekend bijna niet 0.0 daarbij gaat posten sowieso vaak wat langzamer op sommige momenten :p misschien een aantal dagen maar dan? Voor als je net op die ene dag niet kan?

Maar dat aanmelden is wel slim inderdaad!

Ook kunnen we kijken wat nog meer een grappig element is, dat er twee hoofd evenementen plaatsvinden ofzo. Die spooktocht dan, maar misschien ook wat anders?

47Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 1:12 pm

Zane Northland

Zane Northland

daarna moet de echte horror komen o3o waar ook de organisatie niet op had gerekend o3o

48Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 1:28 pm

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Agree. Daarna het verplicht rondbrengen in het huis fzo? En de rest van de dagen dat je in de tentjes mag slapen?

49Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 1:39 pm

Zane Northland

Zane Northland

yeesh o3o

50Halloween feest! - Pagina 2 Empty Re: Halloween feest! wo sep 18, 2013 7:17 pm

Mitch

Mitch

Ik doe mee, Mitch is van de partij waarschijnlijk

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum