Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+27
Juliette
Ty
Coast
Uruha
Abigail
Jiao Misaki
Troy Redoran
Isa
Paco.
Isaura
Avan Rodriguez
Taylor
Lily
Jerry
Rhyme
Zane Northland
Aurelia
Dean Garton
Eline
Solance Ainsworth
Aya
Chloë
Perrie
Iana
Pasqual Scodelario
Admin
Ray
31 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 40]

951Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 4:44 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Haha, ik ben echt heel erg benieuwd.

Bah, het gaat zo regenen, en ik moet nog klusjes en dingen doen. En ik ben lui. Bah xD

952Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 4:46 pm

Aya

Aya

Je bent benieuwd? X3

Aeh, wat voor klusjes? 0.0

953Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 4:59 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Kamer opruimen, tas inpakken, dat soort shizzel. En nog een leuke outfit uitzoeken voor morgen. Da-jumm, zin in morgen o3o
En tuurlijk ben ik benieuwd naar je reactie. Pasqual is being a drama llama. Insecure and all.

954Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 6:32 pm

Aya

Aya

Pffff ik had autorijles!!! T-T verdomme! X3 ik wilde posten!!!!
Oke, naar huis, snel eten en nog posten X3

Sorrey!

955Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 8:29 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Haha, ik ben nu ook alweer aan het reageren. Woehoe o3o Aya en Pasquall.

956Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 8:41 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Eileen, ik ga morgen denk ik voor een beetje een punk-goth achtige look, als het weer het toestaat.
Wss ben ik te herkennen aan een bandana en vaag haar XD

957Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 8:48 pm

Aya

Aya

Omg X3 Stuur een foto op naar elkaar X3
kun je langs mensen gaan
'Heeft u deze dame gezien?' X3

958Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 8:57 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Ghehe xD
Nya, station Zwolle heeft een paar winkeltjes, als we daar gewoon op elkaar wachten, bij de AH to go bijvoorbeeld, kan het niet misgaan

959Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 9:03 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Goed idee.

Ik zit te twijfelen wat ik aan zou doen (rekening houdend met vakantie en spullen en etc.)
Denk hetzelfde als vandaag. Een lang zwart hemdje met een rokje dat er net onderuit steekt. Alhoewel, als ik zo naar buiten kijk is een broek ook niet verkeerd. Meh, je herkent me wel. Je hebt zat Facebookfoto's voorbij zien komen om me uit de chaos te pikken, I guess so.

Stinkhond ligt hier te ruften. Meur.

Aah morgen. Weet niet of ik nou nerveus of hyperactief of onrustig moet zijn. Hoofd doe kalm XD

960Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 9:19 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Ik denk inderdaad dat ik je wel herken XD Jij mij vermoedelijk ook wel
Also, don't be nervous. Doe net als ik; wees positief hyperactief o3o

961Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 9:26 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Nerveus meer omdat ik het ben van; ben ik wel sociaal genoeg etc. But oh well, ik zie wel waar het eindigt want ik weet dat het gezellig gaat worden.

Positief hyperactief is een goed plan waar je niet onderuit gaat kunnen komen. [á]

962Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic di jul 30, 2013 9:45 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om mijn ongepaste gevoel voor humor.
harhar

963Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 8:59 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hee guess what, HET WAS FUCKING GEWELDING INGE IK MIS JE :C Zat serieus nog net niet te janken in de trein :')

964Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:02 pm

Aya

Aya

Awwwhh leuk om te horen. (Niet dat je huilde) X3
Het komt wel goed X3

965Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:05 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

;c Nee het komt nooit meer goed. Nu is mijn leven incompleet zonder Inge :')

Yay voor gesprekken op schommels en ijsthee met een vreemde smaak. Ik dacht aardbei, ben het nog steeds niet eens met bubbleisouco of hoe je het ook spelt.

966Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:09 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

It was bubblicious goddamit XD
Maar ik vond het ook super en zat ook in de trein van; dammit, dit was veel te snel over ;____;
En idd, schommelgesprekken o3o dat was echt heel relaxed xD
Wij moeten sowieso snel weer afspreek doen

967Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:30 pm

Aya

Aya

New bff X3

968Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:49 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Haha, bff is zo homofiel. Niets tegen homo's. Maar ik denk niet dat Inge of ik ons aan die titel gaan wagen xD

Kom 'ns online, Ingsel Razz Moet met je chatten. Want aah. Yeuh.

Enneh, Ruka, ik zal die reactie bij Aya ff afmaken en die maken voor het watervaltopic.

969Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:51 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

I is online o3o
voicechat wil alleen ff niet want woonkamer en ouders xD

970Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 31, 2013 9:55 pm

Aya

Aya

Is goewd

971Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic za aug 03, 2013 1:19 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Amg ;___; Poor Roya and Uruha :c

972Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma aug 05, 2013 8:14 am

Aya

Aya

Jup, het zit ze niet mee :p

973Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma aug 05, 2013 1:45 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Indeed :c
CUPCAKES ARE REQUIRED

974Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma aug 05, 2013 5:51 pm

Aya

Aya

Nee X3 dat gaat zo gemeen zijn als je haar echt gaat laten komen enzo :p
Zoveel liefheid kan Uruha niet aan X3

975Het onzin-topic - Pagina 39 Empty Re: Het onzin-topic ma aug 05, 2013 6:46 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Muhahaha

Also, ik ga Roya denk ik een pony laten kopen. Ik vind een quarterhorse-typje wel wat voor haar. Of een Fjordje

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum