Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+27
Juliette
Ty
Coast
Uruha
Abigail
Jiao Misaki
Troy Redoran
Isa
Paco.
Isaura
Avan Rodriguez
Taylor
Lily
Jerry
Rhyme
Zane Northland
Aurelia
Dean Garton
Eline
Solance Ainsworth
Aya
Chloë
Perrie
Iana
Pasqual Scodelario
Admin
Ray
31 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 23, 2013 9:02 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Need to post this:
Het onzin-topic - Pagina 21 JotIh_zpsfc7c93a0
Zo.
Daar.

@Eileen; oeh awesome o3o

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 23, 2013 10:52 pm

Abigail

Abigail

Nice Eileen! X3
Haha Inge, die kat is super gaaf. Die mag mijn was ook doen.

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 7:52 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Na 2 jaar met mijn lieve Armani te hebben doorgebracht, mijn lieve dappere ratje die toenadering zocht, heb ik vandaag besloten om haar te laten gaan. Een oogje blind, twee tumoren. Ze is lief geweest en het was goed zo.
Ik heb helaas maar een jaar kunnen genieten van kleine Aryll Din Fi, mijn Din, mijn kleine rat, die absoluut al die namen van Zelda waard was. Mijn gekke, moedige ratje, nergens bang voor, overal schijt aan, zelfs op het einde nog tegenstribbelen. 

Ze mogen nu verder spelen in de rattenhemel. Geen last meer van die klotetumoren. Ik hou van jullie.

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 7:58 pm

Aya

Aya

Sterkte eileen!! 
Geen makkelijke keuze, maar misschien wel de beste voor je ratjes. Ze hebben een goed leven gehad en dat is voor een dier al super.

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 8:34 pm

Chloë

Chloë

Ik denk dat horsehome toch niet de goede plek voor mij is, of het is veranderd dat kan ook.

Bye people,

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 8:37 pm

Aya

Aya

Awh jammer, misschien tot ooit weer...

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 8:53 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Da's vlot. You sure you're leaving that fast? Je kan t net zo goed een poosje aankijken of met een andere char verder gaan.

ergens wel jammer dat Riot en Chloë elkaar nooit meer gezien hebben XD was vast bijzonder uitgepakt


@Eileen; ah dat is zo kut :C sterkte *huggles*



Laatst aangepast door Troy Redoran op ma jun 24, 2013 8:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 8:54 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Huhwut?

xD HorseHome is niets voor jou? Je moet ook wel iets posten om echt ergens in te passen. Ik hoop dat je niet gaat, maar ik kan je moeilijk vastketenen.

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:00 pm

Aya

Aya

Maar wat bedoel je dat HH niet de goede plek voor je is? Je kunt gewoon weer verder gaan, toch?
Hebben wij wat fout gedaan? Razz

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:03 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik denk omdat we niet hebben gereageerd op haar bericht van dat een van haar tumblr-vrienden zelfmoord wil plegen. Moet zegegn dat ik wel degelijk wou reageren maar door gebrek aan computer ik iets had van; meh ik wacht wel tot ik een pc tot mijn beschikking heb, maar door alles wat er de afgelopen dagen gebeurd is, is me dat ontschoten.

ALthans, dat is mijn vermoeden. Hoop dat ze nog online komt om het uit te leggen en hoop dat ze niet weggaat, but yeah, can't  hold her, I guess.

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:08 pm

Aya

Aya

Ja, ik had het wel gelezen, maar ik wist echt niet wat ik erop moest reageren o_0 Het was zo kort en ik wil echt wel mensen helpen. Maar als iemand een zin typt over dat een vriend zelfmoord wil plegen. Weet ik niet zo goed wat te doen... Sorry daarvoor... 
 
Want verder zijn er denk ik geen problemen als inderdaad dat het berichtje misschien niet op gereageerd is. X3 Al moet ik eerlijk toegeven dat op mijn berichten ook zo vaak niet gereageerd word, die dingen gebeuren nu eenmaal.

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:10 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Ach man, er wordt hier zo vaak niet op iets gereageerd. Eileen, jij en ik hebben beiden vaak genoeg ons hart gelucht om compleet genegeerd te worden. Is lullig en zegt wat over HH, maar het is nou eenmaal zo. Om daar nou om weg te gaan..

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:19 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik vind het zelf prima dat ik niet op alles aandacht krijg als ik iets zeg. Happens. So be it. Ik vind horsehome tof omdat de karakters leuk zijn, de mensen van de karakters zijn tof en yeah. Dat dus.

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:24 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Agreed.

Also people don't expect me to be all fluffy and cuddly and aww-poor-thing to anyone right now. Period therefore grumpy as fucking hell.

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:25 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

:') Inge, je bent zo heerlijk menselijk. Lekker direct, lekker fucking sjago. - ik bedoel 't niet lullig -

Dat waardeer ik zo aan jou. Je bent lekker jezelf, zelfs op the interwebs.

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:28 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Ghehe thanks XD

Can't help it, ik krijg zin om een kind te slaan bij de gedachte fake-lief te moeten doen.

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:32 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Haha, poor kid

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:33 pm

Coast

Coast

Well hellow dudes new horse has came to town x'P

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:39 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Niks poor kid. Kids need to shut their goddamn pieholes in supermarkets.

Also hi Coast. 
Ronny.. die naam komt me bekend voor. Not sure van welke site though. Hogwarts the Next generation schiet me te binnen, maar heb ik dat goed? Of was het iets anders?

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:51 pm

Coast

Coast

Well ik heb op geen van die twee gezete. x'D
Wel op WPM xP

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:54 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Hmmm... Saddled dan? Rywale? ehh.. White Paper Moon? Ik ken je ergens van :C

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:56 pm

Coast

Coast

Eerste twee; nee xP
White paper moon; Bingo x'P

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 10:57 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

I KNEW IT
AS I WROTE IT I KNEW IT

*struts around victoriously*

welcome o3o Bryce Logan hier

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 11:05 pm

Coast

Coast

Lol xD
Oh its you x'D that.. I may expected x'3
But thanks x')



Laatst aangepast door Coast. op ma jun 24, 2013 11:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 24, 2013 11:06 pm

Aya

Aya

*Fluit onschuldig* Geen idee, geen idee X3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum