Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+27
Juliette
Ty
Coast
Uruha
Abigail
Jiao Misaki
Troy Redoran
Isa
Paco.
Isaura
Avan Rodriguez
Taylor
Lily
Jerry
Rhyme
Zane Northland
Aurelia
Dean Garton
Eline
Solance Ainsworth
Aya
Chloë
Perrie
Iana
Pasqual Scodelario
Admin
Ray
31 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 40]

476Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 8:36 am

Aya

Aya

Haha, wel goed bezig van jou!! Bussen halen is nooit leuk X3 heb ik ook zo'n 6 jaar mee te maken gehad.
Ik ben blij dat het wat actiever word met rpg, vind ik leuk. Was vergeten dat rpg eigenlijk best leuk was :p

477Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 8:57 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Schaam je! Razz
De RPG is altijd leuk! - Vooral het wachten tot iemand anders heeft gereageerd, dat is echt grappig omdat het dan net is alsof je een klein cadeautje krijgt van een ander, in de vorm van een stukje tekst. -


Blah blah. Nou heb ik geen idee meer wat ik wou typen xD

478Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 9:41 am

Aya

Aya

Ja, wachten is grappig, maar soms ook zo zenuwslopend X3
Bij het bos had ik totaal niet verwacht dat Pasqual dat zou doen en zit je echt: nooooooooooo! 
Was grappig X3 

Maar het wachten is inderdaad net een cadeau. Jammer dat je niet meer weet wat te typen X3 begon mooi :p

479Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 9:54 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Yeayyyeah, ik heb weer met Solance gepost. (Jerry is de dupe).

Nu eens kijken of ik me over 'geheime zaken' kan buigen >;3

480Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 9:59 am

Aya

Aya

Geheime zaken? Ik wil ze weten!!!!!!

481Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 10:08 am

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Pfsshh, beheerdershoek, doosje Wink

Zo. Met Jiao gereageerd. Eens kijken. Volgens mij nu weer een post maken met Pasqualio en dan ben ik weer bij. Dan ga ik er waarschijnlijk even een voor Laury openen, alhoewel..

482Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 10:13 am

Aya

Aya

Jij bent goed bezig X3

483Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 10:25 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Dankje. o3o

Zo, klaar met Pasqual.

484Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 10:31 am

Aya

Aya

Jij bent snel X3

485Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:13 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

o3o

Goed hea? Oh deer lord. Ik geloof dat ik het zojuist helemaal verneukt heb bij een jongen... o.o Ik probeerde bevriend met hem te worden maar door mijn acties met een andere jongen - zegmaar, een jongen waar ik een hekel aan heb - is hij van slag geraakt en nou ugh. Nu voel ik me heel schuldig maar alleen maar vanwege de jongen waar ik geen hekel aan heb.

I suck.

486Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:19 pm

Abigail

Abigail

Owh o_0 Nja, hij moet niet zo moeilijk doen hoor X3 

Het komt vast wel weer goed, anders is het wel wat overdreven...

487Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:24 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Bluh. I hope so.

Nja, laat ook maar. :') Ik ga maar even posten voor Pasqualio. En daarna een postje als Jiao doen o3o

488Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:30 pm

Abigail

Abigail

Het zal echt wel goed komen X3 Zo erg zal het toch vast niet zijn geweest?

489Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:45 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

I guess. 

Iewl. Katten.

Leuke onderschrift ;3 Nu heb ik wel last van mijn nek maar ik heb hem wel gelezen o3o

490Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:48 pm

Aya

Aya

Dankje Smile sorry voor je nek X3 de avatar moet ik enkel nog veranderen X3 eentje zonder een kat. 

Jij vind katten iewl? Ik vind ze wel lief :p

491Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:52 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Mweh, het is niet dat ... het is gewoon zo dat ik niet echt.. katten liggen mij niet, weet je? Ik heb altijd ruzie met die dingen. Ben een hondenpersoon.

492Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 2:54 pm

Abigail

Abigail

Ja dat kan X3 Ik ben een honden en katten persoon, vind ze alle twee leuk. 
EN FRETTEN! Ook een fretten persoon. Die beestjes zijn te schattig en gestoord X3

493Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 9:32 pm

Isaura

Isaura

Helleeuw peepz Very Happy

Ik ben meer een honden en paarden persoon :p
Met sommige katten heb ik wel iets maar met onze main coon heb ik totaal niets, zo'n irritant beest.

Btw nieuwe updates van myn lieve Dilys te zien in haar topic Very Happy <3

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

494Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 21, 2013 9:51 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Helleeuwa iedereen Very Happy
Ik voel me vrolijk, ook al ben ik twee weken geleden van mijn paard gevallen en heb ik mijn hielbeen gebroken + gewrichtsbanden gescheurd ..
Vakantie een beetje naar de **** maar dat geeft me dan wel weer de mogelijkheid om te komen posten.. Very Happy
Hoe gaat het met iedereen? Ik ben zó blij dat de leden weer wat terugkomen, een drietal weken geleden was het hier wel érg stil ;o

https://paradigm-shift.actieforum.com

495Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic za jun 22, 2013 2:47 pm

Aya

Aya

Hallo idereen X3 alles goed hierzooo???

496Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic za jun 22, 2013 3:12 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hee Joke,
Hoewel het minder leuk is om te horen dat je wat gebroken hebt,  is het wel leuk om ge horen dat je weer komt posten n.n

Ik ben nu op weg naar Bruce Springsteen met mn paps.  Dus voor vandaag posten en alles zit er niet echt in XD

497Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic za jun 22, 2013 3:53 pm

Chloë

Chloë

OEEH EILEEN you're so lucky haah. Nee veel plezier (:

498Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic za jun 22, 2013 5:13 pm

Aya

Aya

Super veel plezier!!!
Iets wat niet gezegd hoeft te worden want het is super vet, dat kan niet anders X3

Wel verslag uit brengen morgen X3 ik ben benieuwd!! :p

499Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 23, 2013 12:56 pm

Chloë

Chloë

AARAARGH een vriend die ik ken via tumblr (nog nooit ontmoet) wil zelfmoord plegen en ugh ik weet niet hoe ik hem kan tegenhouden..Kutzooi

-sorry maar ben nogal van slag-

500Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 23, 2013 2:09 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik zal even een klein verslagje doen, want moet vrijwel direct weer weg - naar een vriend om op te gaan nemen voor YT o3o -

Ik had een bandje voor de Golden Cirkel dus ik stond relatief dichtbij zonder doodgedrukt te worden. Dat was wel gaaf. We hebben het voorprogramma gezien en de eerste die optrad vond ik meh, de tweede was wat leuker. Om half acht - ish, kwam de Bruce dan eindelijk op (na 3 uur al op het terrein staan ben je echt godseblij als hij er dan eindelijk is. Hij begon heel gaaf alleen. Na een tijdje was t wel gewoon, en de laatste 5 nummers waren weer een feest. Toen hij 'Waiting on a Sunny day' zong, begon het - hoe ironisch - keihard te regenen. Maar le Bruce zou le Bruce niet zijn als hij niet zelf ook in de regen ging staan. Hij trok mensen op het podium - echt heel schattig, zo'n klein jongetje ging dus zingen o3o - en op een gegeven moment ging hij helemaal over het podium heenlopen (Bruce, niet het jongetje). Dus kwam ie links aan, waar ik vet dichtbij stond en OMG IK KON HEM BIJNA AANRAKEN EN WTF HIJ WAS ZO DICHTBIJ. Dat was wel heel erg cool.
Ben maar door twee dronken menschen aangesproken -waarvan er een met me ging dansen, pleh? - maar buiten dat om was het een geslaagde dag. 

^^ Zo ik zie jullie morgen of vanavond wel weer.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum