Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. Empty Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. zo apr 07, 2013 4:59 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hier kan je je bericht aan Joke kwijt.

Lieve Joke,
een tijdlang ben ik op zoek geweest naar een goede RPG-site waar ik me ook thuis voelde. Ik kwam uiteindelijk op HoresHome terecht, vond helemaal niets aan een paar andere moderators, die nu dan al een tijdje verdwenen zijn, maar met jou, dus geen problemen. Het gezeik over en weer van de anderen naar jou toe vond ik dan minder. En toen gingen ze weg. HorseHome werd een gezellige thuishaven voor mij, vooral vanwege jou. Je hebt een geweldige site opgezet, met de geweldige mensen, en.. dankzij jou dat ik hier nog ben. Zonder deze site was ik verder heen geweest en ik kan je niet genoeg bedanken. Joke, zo ontzettend bedankt voor al die tijd dat je het hier hebt onderhouden, dat je hier hebt geholpen en dat je met het idee kwam, want zonder jou, zonder HorseHome, ugh, ik wil niet eens weten waar ik dan nu zou staan.

Joke, ik ga je missen, en ik denk dat ik voor heel wat mensen spreek als ik dat zeg.

- en ja, je verdient veel veeeeeel veel meer woorden, maar.. ugh ik krijg ze er niet uit. D: Ze zijn niet goed genoeg weet je? Bedankt Joke, echt waar. -
xxx

Eileen

Edit: 'de andere moderators' vervangen door 'een paar andere moderators'. Sorry voor mijn woordkeuze.



Laatst aangepast door Pasqual op zo apr 14, 2013 10:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. Empty Re: Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. zo apr 07, 2013 7:55 pm

Aya

Aya

Ja, eigenlijk weet ik niet zo heel goed wat te zeggen. Ik ken je gewoon als een super tof iemand die eigenlijk nooit te klagen had en heel erg haar best deed. Dus ik vind het erg jammer dat je gaat, want je bent een goede admin.

Hopelijk kom je nog vaak langs!

3Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. Empty Re: Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. zo apr 07, 2013 9:34 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

D'ahw, guys jullie zijn zo lief! ;o
Ik kan me ook geen béter team voorstellen dan jullie, jullie waren echt te gek en hebben me de leukste jaren bezorgt!
Ik ga het hier zeker missen hoor en natúurlijk kom ik nog wel langs!

lieve lieve groetjes en knuffels <3!

https://paradigm-shift.actieforum.com

4Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. Empty Re: Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. ma apr 08, 2013 10:44 am

Admin

Admin
Admin

I'll miss you too ;___; You were an awesome admin indeed

5Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. Empty Re: Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. zo apr 14, 2013 9:48 pm

Gast


Gast

Wat ik me afvraag... Waarom heb je het nog steeds over de mods die al meer dan een jaar weg zijn? En dat je zo over ze praat vind ik persoonlijk niet eerlijk. Zij hebben wel meer dan twee jaar deze site volkomen onderhouden. Hebben ze daar ooit een bedankje voor gehad? Heel zelden, echt heel zelden. Nogmaals: Ik vind het echt niet eerlijk om ze zo aan de kant te schuiven.

6Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. Empty Re: Zeg 'tot ziens' tegen Joke topic. zo apr 14, 2013 10:01 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

:') Zeg 'tot ziens' tegen Joke, stuur me een PB als je dat graag wil bespreken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum