Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eigenaar gezocht.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Eigenaar gezocht. Empty Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 6:19 pm

Ameya

Ameya

Hi mensen, ik zoek een eigenaar voor Amya, hier is wat uitleg over haar.
Ameya is altijd al een ontdeugend en speels paard geweest. Ze is vrij nieuwsgierig en meestal altijd trots. Ze houdt van aandacht zoals geborsteld worden enzo. Op haar 3de werd ze op het gemak opgeleerd en ze bleek een heel fijn recreatiepaard te zijn voor de gevorderde ruiter. Ze zorgt voor voldlende uitdaging, kan wat dressuur die niet meer tot de basis hoort en kan redelijk springen en is een fijn crosspaardje op buitenritten. Ze blinkt nergens echt in uit en is niet geschrikt voor xedstrijden.
Ze zal je wel uitdagen en proberen haar grenzen te verleggen, maar is wel een trouw paardje om een goede band mee te krijgen?
Ben je geïnteresseerd, reageer maar. Ik bijt meestal niet. :adore:

2Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 6:31 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Riot zou kunnen, al twijfel ik door haar ontdeugendheid; hij kan het beste namelijk een door en door betrouwbaar dier hebben, maar buiten dat zou het op zich wel kunnen werken. Hij is emotioneel vrij beschadigd, maar naast enkele mensen is hij bij dieren vaak wel op zijn gemak en rustig. Hij moet sowieso niets van wedstrijden hebben dus dat zit wel goed.

Roya zou ook kunnen, ze is stabiel, vrolijk en nuchter, alleen is ze wel student diergeneeskunde, waardoor ze niet dagelijks kan rijden, wat dan weer een beetje een mankement kan zijn.

Verder heb ik Seth en Troy nog, maar ik denk dat die eerste niet autoritair genoeg is om haar aan te kunnen (hij is zeer onzeker) en heeft die tweede nog niet echt iets met paarden, dus er zou in zijn geval eerst iets moeten gebeuren voor hij de dieren echt leert waarderen.

3Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 7:49 pm

Ameya

Ameya

Lijkt me wel leuk.
Ze is best ontdeugend, niet altijd, maar de eigenaar moet dus wel strict zijn en ervaren zijn. Het is wel niet zo dat ze je eraf zal gooien of zo en voor de rest is ze wel trouw. Ik weet niet of dat dan een probleem is voor Riot?

Verder weet ik niet zeker of het 'et Roya zo goed zou kunnen aangezien ze nogal een energiebom kan zijn en veel zorg, aandacht en beweging nodig heeft.

Voor de andere kan er eventueel wel iets bij verzonnen worden als je wilt.

Zeg jij het maar, jij kent je karakters namelijk het beste en zal wel weten wat gaat.

4Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 7:53 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Nya, Riot kan prima rijden maar is geen ondeugende paarden gewend. We coudl try though; hij wordt niet snel boos op dieren, maar zie hem ook niet echt streng voor een paard zijn.

Denk dat Troy verder dan nog wel zou kunnen, omdat hij een natuurlijk autoritair iemand is, maar dan zouden we een manier moeten verzinnen waarop hij in aanraking met paarden komt. Hij is geen ervaren ruiter, dat dan weer niet.

5Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 8:01 pm

Ameya

Ameya

Hmm, twijfelgevalletje. Redelijk kunnen rijden zou wel belangrijk zijn denk ik. Het ontdeugend zijn uit zich vooral in dingen zoals er vandoor gaan in een galje, springetjes enzo onder het rijden. Niet zo erg dat je er vanaf slingert, maar als er geen rijervaring is.. Misschien kunnen we toch wel wat verzinnen, weet nu echter wel even niks..
Streng zijn is dan ook wel belangrijk (wel met respect en begrip, anders doet ze niks voor je.)

6Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 8:06 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Nya, Riot heeft op zich ook wel een bepaalde autoriteit denk ik, maar, mede om psychische redenen, zal hij niet in staat zijn een zweep te hanteren. als het paard wat sprongetjes maakt zal het hem eigenlijk niet veel kunnen schelen; zolang het dier verder maar betrouwbaar is. Goed blijven zitten kan hij wel.

En Troy is dan geen geweldig idee denk ik; die heeft nog nooit in het zadel gezeten xD

7Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 8:08 pm

Ameya

Ameya

Riot lijkt me dan wel goed, een zweep of dergelijke moet ook niet gebruikt worden bij haar, met streng bedoelde ik meer dat je haar de baas kan zijn enzo. Zal ik dan binnenkort ergens een topicje openen?

8Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 8:09 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

is goed ^_^

9Eigenaar gezocht. Empty Re: Eigenaar gezocht. do jan 24, 2013 9:14 pm

Ameya

Ameya

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum