Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hello you! -Drew

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hello you! -Drew Empty Hello you! -Drew zo jun 24, 2012 10:38 pm

Gast

Gast

Vermoeid ging ze zitten aan het tafeltje. Het was een lange dag geweest. Heel de dag heeft ze met Skyler in de paddock gestaan om haar vertrouwen te winnen. Het was niet een groot succes maar een begin was er. Skyler was een paar keer het erf overgevlogen, maar ze had het voor de eerste keer prima gedaan. Ze bestelde een cola en steunde met haar hoofd op haar hand. Ze keek recht vooruit en droomde langzaam weg. Ze was ook zo moe, al heel de dag was ze bezig geweest en geen minuut gezeten. Ze was toe aan een bed maar om naar huis te gaan had ze al helemaal geen zin. Net toen ze haar ogen wilde sluiten zag ze iemand binnen komen die ze hier nog nooit had gezien.Hij ging op de bar kruk zitten en keek wat rond. Oeps, Brooke was een beetje aan het staren en hij had dat gezien. Ze werd rood en keek de andere kant op. Een praatje maken kan geen kwaad toch, en veel beters had ze toch niet te doen. Ze raapte al haar moed bij een en stond op, liep naar de bar en ging naast hem zitten. 'Doe mij maar een Cola' Zei ze met een vriendelijke stem tegen de barman. Ze keek naar de jongen 'Hee, heb ik jou hier al eerder gezien?' Vroeg ze. Wat was dat een domme vraag zeg, ze wist daar het antwoord zelf ook al wel op. Ze was altijd al slecht geweest in openingszinnen. Achja het maakte haar ook niet uit wat andere van haar dachten, zolang ze het zelf maar naar haar zin had. Enjoy life, because its over before you know it!

-Hij faalt echt hard!

~Drew!

2Hello you! -Drew Empty Re: Hello you! -Drew zo jun 24, 2012 10:54 pm

Drew

Drew

Drew trok zijn zwarte shirt over zijn hoofd heen, haalde zijn hand nog een enkele keer door zijn haren en zette zijn groene pet op zijn hoofd, waarna hij de trap afdaalde. Zijn ouders waren een weekendje weg, om hun relatie te ‘verbeteren’. Alsof ze dat ooit zou gaan lukken, ze waren al verhuist om het beter proberen te maken maar dat was duidelijk ook niet goed voor ze geweest. Het was alleen maar erger geworden. Drew aaide Boris even over zijn hoofd, de grote berner senner hond lag half te slapen op de bank, het was ook laat en hij was al aardig op leeftijd. Hij opende de achterdeur, haalde zijn fiets uit de schuur en trapte richting de kantine om wat te gaan drinken en eventueel wat nieuwe mensen te ontmoeten, hij kon hier immers nog maar een persoon. Zodra hij was gearriveerd, parkeerde hij zijn fiets waar hij thuis hoorde en sloot hem af, waarna hij naar binnen liep. Heel druk was het niet, enkel een blond meisje aan een tafeltje en een paar oudere mensen die probably samen wat aan het drinken waren. Meteen ging hij op een barkruk zitten, bestelde hij een cola en keek hij eventjes rond. Zodra hij zag dat het blondje meisje naar hem keek, greens hij even kort naar haar en draaide vervolgens grinnikend zijn hoofd naar zijn cola, nam een flinke slok en volgde het meisje dat zijn richting in gelopen kwam. Ze nam plaats naast hem, bestelde een cola en sprak hem vervolgens aan.

Drew schudde zijn hoofd. ‘Ik ben hier nog nooit geweest. Dus lijkt me van niet.’ Beantwoordde hij haar vraag, waarna hij nog een slok nam van zijn cola. Even gleed zijn blik over het meisje heen, ze was absoluut niet lelijk en natuurlijk vond Drew het absoluut niet erg dat ze naast hem kwam zitten. Het was ook goed voor hem om wat mensen te leren kennen, hij voelde zich nogal eenzaam op het moment en hij miste zijn oude vriendengroep enorm. Hij hing er elke dag mee rond, was er populair en kon het halve dorp waar hij in woonde. Daarom was het voor hem zo zwaar geweest om afscheid te nemen, al hoopte hij dat hij hier hetzelfde zou krijgen, hij weer een beetje gelukkig zou kunnen worden. ‘Drew Horan.’ Na zijn woorden verscheen een grimas rond zijn lippen, terwijl zijn ijsblauwe ogen op die van het meisje gericht waren.

3Hello you! -Drew Empty Re: Hello you! -Drew ma jun 25, 2012 12:22 am

Gast

Gast

‘Ik ben hier nog nooit geweest. Dus lijkt me van niet.’ Antwoordde de jongen. Ze keek de jonge aan en glimlachte. Eigenlijk wist ze dat wel maar ja. Brooke zag dat hij haar bekeek en deed absoluut het zelfde. ‘Drew Horan.’ Zei hij weer. Haar ogen gleden naar boven en bleven hangen bij zijn prachtige ogen. Je kon er wel in weg dromen. Ze vergat bijna te antwoordde. 'Aangenaam, Ik ben Brooke.' Zei ze met een vriendelijke stem. Er verscheen een glimlach op zijn lippen en ze keken elkaar recht in de ogen aan. Ze gleed met haar hand door haar goudblonde haren en gooide ze over haar schouder. 'Je bent zeker nieuw hier' zei ze met een vriendelijke stem terwijl ze rond keek. 'En, heb je ook een paard? Sorry voor al mijn vragen, ben nogal nieuwsgierig.' Zei ze lachend. Met een glimlach keek ze de jongen aan en fantaseerde hoe zijn leven er vroeger uit zou zien. Ja Brooke had een grote fantasie, zelf was ze er echt niet trots op maar af en toe moest ze gewoon iemands verleden fantaseren.

-Flutje, sorry heb momenteel echt weinig inspi

4Hello you! -Drew Empty Re: Hello you! -Drew ma jun 25, 2012 4:32 pm

Drew

Drew

Een scheve grijns stond op zijn gelaat en Drew hing met zijn arm ontspannen op de bar, zijn ijsblauwe ogen gericht op die van het meisje, die zich niet veel later voorstelde als Brooke. Hij voelde hoe haar ogen over hem heen gleden, waardoor hij even licht grinnikte en zijn pet even af deed, om een enkele keer door zijn haren te gaan en de groene pet weer terug te zetten. Vanmorgen had hij vrij weinig zin om zijn haren te doen, vandaar dat hij ze maar verborgen had onder zijn pet. Zag niemand. De woorden van Brooke trokken zijn aandacht. ‘Jup. Dat klopt.’ Na zijn woorden nam hij nog een slok van zijn drinken, zette het half lege glas weer terug op de houten bar waarna zijn aandacht weer gericht werd op het blonde meisje. Waarom ze naar hem toe was gekomen wist ze niet, maar erg vond hij het niet. Kon hij tenminste wat mensen ontmoeten, want op het moment kon hij niemand. Ofja, één iemand. Damn, wat miste hij de stad waar hij voorheen gewoond had.. Daar had hij het écht naar zijn zin, had hij zijn plekje gevonden. Tot zijn stiefvader besloot te verhuizen, die eikel kreeg ook alles voor elkaar.

Na haar vraag schudde hij kort zijn hoofd. ‘Nee, ik heb geen paard. Vind het prachtige beesten, maar no way dat ik erop ga zitten.’ Lachte hij, kort schudde hij zijn hoofd even. Ja, Drew durfde ze wel te aaien en vast te houden, maar daar bleef het ook bij. Hij ging er dus écht niet opzitten, had hij een keertje gedaan en nooit meer. ‘Heb jij wel een paard dan?’ Hij ging ervan uit dat ze van de dieren hield, aangezien ze er anders niet over vroeg. In deze stad zouden ook wel veel paardenmeisjes wonen, er waren veel stallen en maneges in de buurt, dus dat kon ook niet anders. Drew’s blik gleed kort naar de klok, het was rond etenstijd, maar echt veel honger had hij niet; dus besloot hij nog maar een tijdje hier te blijven. Het was immers ook onbeschoft om zomaar, midden in een gesprek, af te haken en weg te gaan, right?

5Hello you! -Drew Empty Re: Hello you! -Drew ma jun 25, 2012 6:53 pm

Gast

Gast

‘Jup. Dat klopt.’ antwoordde hij. Aha een nieuweling dus. Niet dat het haar wat uitmaakte dat hij nieuw was maar leuk om te weten. Ze keek hem aan en glimlachte. Ze nam een slok van haar cola en richtte zich weer op Drew. ‘Nee, ik heb geen paard. Vind het prachtige beesten, maar no way dat ik erop ga zitten.’ Zei hij. 'Mietje' zei ze grinnikend. ‘Heb jij wel een paard dan?’ Vroeg de Drew aan haar. 'Natuurlijk, Wie niet hier in Horse Home. Pas een nieuwe. Maar ik zal je niet met onnuttige info opschepen' zei ze met een vriendelijke stem. Ze zag dat zijn ogen naar de klok gleden. Zou hij weg moeten? Ze hoopte van niet want het was wel gezellig. Niet dat het een gesprek was met veel woorden, maar een begin moet er zijn. Ze had eigenlijk wel honger gekregen van al dat gedoe vandaag. Ze riep de barman en bestelde een frietje. Was wel erg handig dat zie hier ook wat te eten verkochten. 'Wil je ook iets?' Vroeg ze aan Drew'

-Damm, ben echt slecht met een mens op mens gesprek ;p-

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Poolparty // Drew

Permissies van dit forum: