Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+30
Juliette
Enzo
Avan Rodriguez
Jaimy
Megan Derley
Ty
Doom
Eleanor
Aphrodite
Drew
Darren
Valerie
Daniël
Edward
Dyrell
Lioness
Lucy
Graphic
Solance Ainsworth
Iana
Isaura
Trust
Lena
Nick
Aurelia
Admin
Skyler
Vanessa
Fenna
Pasqual Scodelario
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 33 ... 43  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 24 van 43]

576Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:40 pm

Daniël

Daniël

Dus is het kut ^^

Ik vind iets wat irritant is automatisch kut maar blijkbaar mag je hier niet schelden :hehe:

577Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:41 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

... Nee, er zit een verschil tussen 'kut' en irritant. Althans, in mijn oogpunt...

578Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:47 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Daniël schreef:Dus is het kut ^^

Ik vind iets wat irritant is automatisch kut maar blijkbaar mag je hier niet schelden :hehe:

Wie zegt dat?

Irritant is wanneer iets je ergert.
Wanneer iets kut is dan vind je het over het algemeen erg voor jezelf/ een ander Daarnaast word kut tegenwoordig als scheldwoord gebruikt dus is het al helemaal niet hetzelfde als irritant. ^^

579Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:54 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Darren schreef:
Wie zegt dat?

Irritant is wanneer iets je ergert.
Wanneer iets kut is dan vind je het over het algemeen erg voor jezelf/ een ander Daarnaast word kut tegenwoordig als scheldwoord gebruikt dus is het al helemaal niet hetzelfde als irritant. ^^

Like!

580Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 9:05 pm

Isaura

Isaura

Solance schreef:Nja, hij heeft wel rijontzegging gehad en een boete. Toen ging die flippo in hoger beroep. De rechter heeft letterlijk gezegd; "Bij jou is het maar even, die jongen mist zijn been voor het leven."

Alleen rijmde het daar niet x]

Wat is er met het ongeval van je vriend dan gebeurt? ;C

damn watn klotechauffer :s
en de rechter had hem erger mogen straffen, gewoon volledig rijbewijs intrekken, dat ie het maar opnieuw ging halen ...

nou hij was aan het fietsen over een rondpunt en hij was al over het eerste rijvak en halverwege tweede rijvak rijdt de autobestuurder gewoon door. Hij wordt geraakt en van zijn fiets gegooid. Gelukkig was hij juist gevallen zodat hij niet erg veel had. maar zijn voorste wiel is gewoon volledig door 2

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

581Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 9:26 pm

Daniël

Daniël

Solance schreef:... Nee, er zit een verschil tussen 'kut' en irritant. Althans, in mijn oogpunt...

Sorry ik hou mijn mond wel weer, damn.

582Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 9:59 pm

Admin

Admin
Admin

Lol at dit gesprek over kut xD

Btw, zal ik Riot met een draagbaar emohoekje naar het 5-regeltopic sturen?

583Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 10:02 pm

Aurelia

Aurelia

Lol.

JA DOE DAT INGE. 8D

584Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 10:12 pm

Eleanor

Eleanor

Daar kwam Eleanor met haar regenboogchocola.

585Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 10:28 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

GRRRRRRR.

Just sayin' tough.

Ik zie/spreek/typ jullie later wel weer.

xxx

586Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 7:22 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Jeej vandaag weer eens shoppen in het Alexandrium <3

587Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 7:45 am

Daniël

Daniël

Vandaag laatste schooldag en dan... VAKANTIE
-gelukkig hoef ik niks in te halen in de lesvrije periode-

588Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 8:51 am

Eleanor

Eleanor

Ik moet morgen nog en overmorgen. Maar vrijdag ook meteen lekker gaan shoppen.

589Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 9:13 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Alleen tot en met dinsdag, waarvan vrijdag, maandag en dinsdag niet veel nuttigs gedaan gaat worden xD

590Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 10:17 am

Eleanor

Eleanor

Ik word aangevallen, door een vlieg. elmo

591Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 1:34 pm

Daniël

Daniël

VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIEVAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE

592Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 4:11 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hihi thuis gekomen met 4 tassen vol kleren Very Happy

Wat is het stil hier btw

593Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 4:13 pm

Eleanor

Eleanor

Ik verveel me..

594Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 4:18 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Me to..

Zin in politiekgezeik maken? Schuif het graag door (aa)

595Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 4:27 pm

Daniël

Daniël

Wie wil topic :hehe:

596Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 4:54 pm

Aurelia

Aurelia

Ik moet nog een week. T.T

597Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 5:44 pm

Admin

Admin
Admin

I boooooored :<

598Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 5:47 pm

Daniël

Daniël

Sowry geen inspiratie in ons topic :c
Kunnen we niet gewoon een nieuw topic openen :hehe:

599Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 5:52 pm

Admin

Admin
Admin

Nergens om, maar je had ook nog een topic met zowel Roya als Seth geloof ik (ookal heb je die inmiddels vrijwel dood laten bloeden), kan je daar niet es op reageren? Aangezien je zelf baalde dat je Gustav nu niet echt actief kon houden ga ik ervan uit dat je vast wel snapt dat ik mijn characters ook graag actief houd ^_^

Maar wat een nieuw topic voor Riot en Chloë betreft; vind ik een prima plan, deze is namelijk al geruime tijd geen fuck meer aan xD
Waar moet de nieuwe komen?

600Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 27, 2012 5:57 pm

Daniël

Daniël

Ik snap de plotselinge reactie over Roya en Seth niet? -aangezien ik alleen zei dat ik geen inspiratie had voor "ons" topic? -
Sorry daarvoor, maar ik weet zelf ook wel dat ik die niet actief heb gehouden, vind ik ook jammer. Maar ik vind het een beetje vervelend van je dat je het er in wrijft. Aangezien ik geprobeerd heb de topics actief te houden, en het niet echt leuk is te horen. Dat je een topic dood laat bloeden. Maar dat ter wegen

Maakt mij niet uit

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 24 van 43]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 33 ... 43  Volgende

Permissies van dit forum: