Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+30
Juliette
Enzo
Avan Rodriguez
Jaimy
Megan Derley
Ty
Doom
Eleanor
Aphrodite
Drew
Darren
Valerie
Daniël
Edward
Dyrell
Lioness
Lucy
Graphic
Solance Ainsworth
Iana
Isaura
Trust
Lena
Nick
Aurelia
Admin
Skyler
Vanessa
Fenna
Pasqual Scodelario
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 43  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 43]

551Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 9:43 pm

Edward

Edward

Daniël schreef:Ik zou het ook niet durven denk ik, merle =)

Maar goed, ik heb gereageerd bij jullie topic (fenna, edward en jij Smile )
Hopenlijk goed genoeg, en edward sorry voor het sms goodmoden ^^

Ik ben detective kijken doedels

Geeft niks. =]

552Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 10:03 pm

Aurelia

Aurelia

Ik reageer morgen, ga nu m'n bed in. x]

553Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 10:04 pm

Admin

Admin
Admin

Sounds like a plan Eileen ^^

554Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 10:10 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Slaapwel iedereen!
Joke gaat haar bedje in <3

https://paradigm-shift.actieforum.com

555Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 10:15 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Volgens de statistieken heeft HorseHome juni 2012 zijn hoogtepunt bereikt! Nou ja, niet zijn hoogtepunt, want het kan uiteraard nog véél drukker worden, maar de voorafgaande maanden is het nog nooit zo druk geweest met berichten en topics.

Woehoe! Go HorseHome!

556Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 10:43 pm

Isaura

Isaura

pffft
dan wordt je 'smorgens wakker met een sms van de vader van je vriendje dat ze in het ziekenhuis zijn, dat hij een ongeval heeft gehad :s
was helemaal in shock...
hele dag bij hem thuis gezeten en voor kussen gespeeld, gelukkig niet zo erg als ik dacht maar vind het toch vreselijk

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

557Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 7:08 am

Daniël

Daniël

Awh isaura dat lijkt me echt naar om te horen :adore:
AL helemaal omdat hij eerst ziek was (toch?), maar wat had ie precies?
In iedergeval beterschap en sterkte voor jullie beide :knuff:

558Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 9:51 am

Eleanor

Eleanor

Ik wil nu op kamp.

Stiekem op ponykamp meeten moet wel awesome worden.
Het onzin-topic - Pagina 23 194068519

559Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 11:03 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Isaura; Veel sterkte meis! Het komt wel allemaal goed! =3

Goeiemorgen mensjes ;3

https://paradigm-shift.actieforum.com

560Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 11:36 am

Drew

Drew

Sterkte Isaura <3

OEH YEAH. Nog 7 dagen en dan ben ik jarig. :tehee:

561Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 1:14 pm

Isaura

Isaura

Thnx allemaal

@Daniël: Ja hij is ook nog eens ziek, griep...
En hij heeft gekneusde ribben, lichte hersenschudding en wat schaafwonden

Gelukkig is zijn gezicht gespaard gebleven van de schramen, hij hield zijn armen voor zijn gezicht.
En dan zegt die persoon die hem heeft aangereden heel droog tegen zijn vader 'tis niet zo erg, ik heb geen schade aan mijn auto' Hoe respectloos kun je zijn?

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

562Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 1:20 pm

Gast


Gast

Awj. Da's zeker respectloos.


Bij het ongeluk bij mijn broer zei de vrachtwagenchauffeur; Da's al de tweede deze maand. Mijn big bro mist nu zijn onderbeen. Stomme klotevent.

Wens 'm beterschap, Isaura.

563Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 1:24 pm

Isaura

Isaura

thnx

en damn zulke mensen zouden ze hun rijbewijs moeten afnemen! Dat vind ik nog respectlozer...
kei erg voor je broer!

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

564Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 1:36 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Nja, hij heeft wel rijontzegging gehad en een boete. Toen ging die flippo in hoger beroep. De rechter heeft letterlijk gezegd; "Bij jou is het maar even, die jongen mist zijn been voor het leven."

Alleen rijmde het daar niet x]

Wat is er met het ongeval van je vriend dan gebeurt? ;C

565Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 6:38 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Whee k wil een andere camera deze vind mij niet lief :c

Probeer al de hele middag een low key foto te maken maar het faalt gigantisch xD

566Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 7:31 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Racheel, welke cam hebt je dan? ^^

567Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 7:36 pm

Daniël

Daniël

Wat is een low key foto ? ( misschien ken ik het, maar de term niet )
^^

568Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 7:57 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Inspiratie druipt weer langzaam terug in mijn vingers..

569Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:10 pm

Daniël

Daniël

Oeh keep going, dwing het niet te veel en het komt helemaal goed Het onzin-topic - Pagina 23 3647857788
-ja het is een heel zeldzaam, gevoelig ding: inspiratie-

570Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:16 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Solance schreef:Racheel, welke cam hebt je dan? ^^

Heb een Canon EOS 450D. Heerlijke camera <3

@Daniël

Klik eventjes hier

571Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:30 pm

Daniël

Daniël

Ik snap het nog steeds niet :c
-zo'n rare vraag was het niet eileen wist het ook niet-

572Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:38 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Een low key foto bestaat voor 95% uit donkere tonen. De overige 5% is voor een licht onderdeel dat als contrastpunt dient.

Bijv:

Spoiler:

573Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:38 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

[á] Maar ik hou braaf mijn bek dicht zodat het lijkt alsof ik slim ben, wahaha.


Damn, waarom wil Isaak niet gewoon terugSMSen of 't nou aan is tussen hem en Noa? Misschien heel debiel, maar dat heb ik nodig voor mijn verwerkingsproces.

574Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:39 pm

Daniël

Daniël

Oh zo -zie je google = niet altijd zo duidelijk-
Maar lijkt me wel moeilijk =)
---
Eileen jij bent gewoon slim ^^,
En dat is wel erg kut :knuff:

575Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic di jun 26, 2012 8:39 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Da's niet kut, het is irritant. Ik wil 't gewoon naast me neer leggen. Alles.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 43]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 43  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum