Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

It hurts..

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1It hurts.. Empty It hurts.. di feb 28, 2012 7:05 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, en dacht dat het hier wel kon. Mijn favoriete merrieknuffelpaardje, Annabel, wordt ouder en ouder en helaas is ze een manege-beest. Ze liep gister helemaal te zwabberen, net alsof ze aan het wijken was - in stap?! In de hoek?! - en tijdens het draven was ze de hele tijd haar hoofd aan het schudden en aan het doen, om in evenwicht te blijven. Ze leek gister echt net een veulen omdat ze niet in evenwicht leek te kunnen blijven. En dat in een privéles van een halfuur. Ze zag eruit alsof ze ieder moment in kon storten...
Na het rijden van mij - Annabel stond dat uurtje gelukkig lekker op stal - heb ik een uur huilend bij haar in de stal gestaan. Op onze manege is het - klinkt misschien heel hard, maar helaas is het zo - de regeling dat paarden door blijven rijden tot ze echt niet meer kunnen. We hebben nu al twee paarden die eigenlijk niet meer zoveel mogen lessen, en nadat Annabel meerdere malen gewoon ingestort is, mag ze nu ook minder rijden. Maar net als met Picolo zal het uiteindelijk zo eindigen;
Annabel kan niet meer meerijden in de lessen, maar in de hoop dat het misschien beter gaat, zetten ze haar op het weiland en later op haar stal. Met of zonder medicijnen, Idunno. Maar ze gaat net als Picolo schuw en gemeen worden tegen mensen, want ze staat dan enkel nog maar op haar stal en krijgt af en toe wat aandacht...

Ik hou zoveel van mijn meisje! Ik wens haar dit zo niet toe.. En ik ben nu aan het overwegen om weg te gaan bij de manege en te stoppen met lessen, op die manier. Manege-paarden worden zo erg verkloot... Tips om het te overleven zijn welkom... Embarassed

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Everybody hurts. [open]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum