Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Looking Back, looking forward.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Looking Back, looking forward. Empty Looking Back, looking forward. zo feb 12, 2012 1:24 pm

Elena

Elena

Diep ademde Elena een keer in, haar hand streek langs de hals van Eva. Kort dacht ze na over één paar dagen terug, toen ze bijna gezoend had met Edward, het was raar geweest. Heel raar maar ergens ookwel goed.. Ookal was het raar om zo over haar beste vriend te denken.. Rustig deed Elena het halster om bij de merrie waarna ze uit haar stal gehaald werd. ‘Rustig maar meisje, we gaan alleen maar een ritje op het strand maken.’ Dat was iets wat ze de laatste tijd wel vaker deden, aangezien Eva dat leuker leek te vinden dan een bak. Dat was ook één van de redenen waarom ze eigenlijk ook nooit in de bak redenen. Elena haalde snel enkele borstels over Eva heen waarna ze rustig opgezadeld werd. Alles werd nog een keer gecontroleerd, de singels van het veelzijdigheidszadel, het hoofdstel en of de hoeven goed uitgekrapt waren. Evalanche werd naar buiten geleid waarna de beugels naar beneden geschoven werden waarna ze opstapte. Enkele drafpasjes maakte ze terwijl ze kort omhoog kwam. Na enkele secondes was ze gelukkig alweer rustig geworden en spoorde Elena haar aan tot een draf. Na een kleine tien minuten kwamen ze al aan op het strand. De wind waaide door haar zwarte haren heen terwijl deze in een staart gebonden waren, op enkele irritante plukjes na. Rustig stuurde Elena richting het water terwijl Eva een tevreden bries liet horen. Toen een ander paard hun tegemoet kwam rijden werd Eva kort wat gestresst waarna ze weer rustiger leek te worden.

&& Edward.

2Looking Back, looking forward. Empty Re: Looking Back, looking forward. zo feb 12, 2012 2:13 pm

Edward

Edward

Langzaam liep Edward het terrein van de stallen op, vandaag had hij maar besloten dat hij ging paardrijden op het strand. Het was Valentijnsdag, maar echter zou hij zijn liefde voor Elena niet bekennen. Dat hield hij nog maar even lang voor zich.. Niet precies wetend hoelang, maar in ieder geval niet snel. Het was raar geweest bij dat bijna-zoen-moment, hij hield van Elena maar.. Kon het wel bij zijn beste vriendin? Eigenlijk wist hij niet precies of hij dat vroeger ook had gehad, dat hij van die gevoelens voor hem had.. Maar nu sowieso wel. Ach, ze zou toch niets voor hem voelen, die zoen was een misverstand geweest waarschijnlijk, Elena had dat zeker nooit gewild..
Gebries was te horen uit de brede neusgaten van Con, hij had er zin in. De zwarte hengst drukte even zijn snuit tegen Edward aan toen Edward Contango's bruin leren halster pakte en die omdeed. Edward opende de deur, leidde de gitzwarte hengst eruit en leidde hem naar de poetsplaats. Daar zette hij hem vast, borstelde hij hem zodat zijn vacht helemaal glansde en zacht was en ging hij het zadel en het hoofdstel halen in zijn kluisje. Hij opende het kluisje met zijn sleutel, haalde de spullen eruit en sloot het kluisje weer. Met alle spullen in zijn handen liep hij naar de poetsplaats en legde die spullen even op het rek. Edward kamde Con' manen en staart nog even en legde daarna het Scapa Sport dekje op zijn rug. Vervolgens kwam het bruin leren zadel erop en singelde hij Contango aan, de hengst liet altijd alles toe, als Edward het maar deed. Als een ander het deed was die al meteen weggevlucht. Daarna wisselde Edward het halster om voor het hoofdstel en klaar was kees. Zonder moeite liep Contango achter Edward aan naar buiten en stapte hij daar op. Hun weg volgend naar de zee.
De wind streek langs zijn zwarte haren. Gelukkig had Edward zoals altijd een laag gel over zijn haar gedaan zodat die hetzelfde bleef wat er ook gebeurde. Toen er ineens iemand anders met een paard op zijn netvlies verscheen dacht hij na. Oh damn.. Niet Elena.. Straks zou ze zeggen dat alles een misverstand was. Toch kon Edward het niet laten om naar haar toe te gaan. Hij liet Contango aanspringen in een flinke galop en begon weer te stappen toen hij hen was genaderd. 'Hee.' Sprak hij haar glimlachend toe.

3Looking Back, looking forward. Empty Re: Looking Back, looking forward. zo feb 12, 2012 2:47 pm

Elena

Elena

Oef, dacht ze kort terwijl Eva rustiger leek te worden onder haar. Elena haar hand streek weer langs de voskleurige hals van Eve terwijl ze kort om zich heen keek en het naderende paard bekend veel op Contango leek die ook bij haar op stal stond.. De eigenaar of eigenaren van de hengst kende ze eigenlijk helemaal niet, wilde zie hun wel kennen? Het kon ook toeval zijn dat ze hun of die persoon nog nooit tegen was gekomen. Haar hand streek weer door haar verwarde wilde plukjes heen terwijl haar blauwe ogen op de hengst waren gericht die in een galop aankwam. Toen hij dichterbijer kwam, was de ruiter ook duidelijker zichtbaar. Het was Edward! Wat moest ze doen? Kon ze hem wel aankijken? Na hun bijna zoen moment, was het best genânt geweest voor haar gevoel eigenlijk, omdat ze elkaar al zo lang kende. Uiteindelijk stapte Edward op haar af terwijl de hengst onder hem geen enkel oog voor Evalanche leek te tonen. Misschien had ze hem toch wel vaker gezien, maar niet herkend.. Aangezien Elena op stal alleen maar oog had voor Evalanche, met het inrijden was ze er ookal een paar keer hard vanaf gevallen terwijl mensen zo afentoe lachend hadden toen staan kijken om uiteindelijk op haar af te rennen en te kijken of ze niks had. Soms moest Elena dan zelf ook lachen terwijl ze er dan weer op klom om het goed te beindigen. ‘Hee.’ Sprak Edward haar glimlachend toe. Elena knikte vriendelijk met een glimlach op haar gezicht. ’Heee,’ Sprak ze vriendelijk terwijl ze Evalanche kort liet stil staan. Na enkele tellen begonnen ze rustig naast elkaar te stappen terwijl Elena zo afentoe naar Eva keek, naar de zwarte hengst naast haar en naar Edward. ’Ik wist niet dat Contango van jouw was.’ Sprak ze met een grijns op haar gezicht getekend. Kort dacht ze na, welke dag was het vandaag.. Dinsdag, dinsdag de viertiende.. Shit, het was valentijnsdag! Was dat zo snel gekomen.. Njaa, dat was niet zo boeiend toch, als je het haar vroeg.. ’Best grappig, dat we elkaar al twee jaar ofzo niet gezien hebben, terwijl we wel al twee jaar op dezelfde stal staan..’ Sprak ze kort nadenkend maar met een glimlach. Evalanche maakte korte dravende pasjes onder haar terwijl haar staart geheven was, haar hals gekruld was en de spieren zichtbaar waren.. Meestal gingen ze crossen op het strand. Misschien had Edward wel zin in een.. Weddenschapje. Met een ondeugende maar uitdagende grijns keek ze hem aan terwijl ze Evalanche liet halthouden. ’Ik heb één idee.. Ik zat te denken aan één wedstrijdje, wie het eerste voorbij het strandhuisje is, dat is zo’n anderhalve kilometer vanaf hier. Om het intressant te maken, kunnen we er één weddenschap van maken, de verliezer moet iets doen van de winnaar.’ Bracht ze grijnzend maar gedeeltelijk serieus over. Haar pony was wel kleiner dan Contango maar snel.. Dat was ze zeker. Meer dan 70% bestond ze uit arabisch volbloed terwijl dat niet zichtbaar was aan Evalanche.

4Looking Back, looking forward. Empty Re: Looking Back, looking forward. zo feb 12, 2012 7:53 pm

Edward

Edward

Ach, gewoon niet meer aan dat moment denken. Dat gewoon vergeten. Het was waarschijnlijk toch een misverstand.. Dan moest hij nu vooral normaal doen, anders zou het teveel opvallen dat hij nog twijfelde over wat er gebeurd was, of Elena dat wel had gewild. Toen Con ineens aan de teugels begon te trekken omdat hij een merrie zag rolde Edward even met zijn ogen, wreef hij met zijn hand over zijn glanzende nek in de poging hem te kalmeren. Gelukkig zette Contango geen stap verder dan alleen onrustig zijn, dat was wel het fijne aan hem, dat hij bijna nooit hengstengedrag vertoonde. Iets wat Edward wel fijn vond, anders was Con nu al lang een ruin geweest als hij dat gedrag wel vertoonde. ’Heee,’ De stem van Elena weerklonk in zijn oren. ‘Ik wist niet dat Contango van jouw was.’ Gegrinnik verliet zijn keelgat. ’Ik wist ook eerlijk gezegd niet, dat Evalanche van jou was.’ Meestal lette Edward nooit op andere mensen van stal, meestal was hij meer bezig met Contango. Maar de paarden die er stonden kende hij wel. Of het kon zijn dat Edward op andere tijden dan Elena kwam, wat hij kwam altijd best onregelmatig qua tijdstippen. Maar wel meestal twee keer per dag, minimaal. Voor de rest had hij toch niks te doen. ’Best grappig, dat wel elkaar al twee jaar ofzo niet gezien hebben, terwijl we wel al twee jaar op dezelfde stal staan..’ Even kort dacht hij na, knikte hij. ’Ja klopt. Maar ik sta er denk ik pas een jaar ofzo ongeveer.. Nja, ik hou het niet meer bij. Het kan ook al 2 jaar zijn. Ik weet niet meer precies wanneer ik was verhuisd.’ Ondertussen werd Contango ook al iets onrustiger door Evalanche, maar gelukkig kon Edward hem wel houden, de hengst gebruikte namelijk nooit al zijn kracht bij hem. Op de een of andere manier. ’Ik heb één idee.. Ik zat te denken aan één wedstrijdje, wie het eerste voorbij het strandhuisje is, dat is zo’n anderhalve kilometer vanaf hier. Om het intressant te maken, kunnen we er één weddenschap van maken, de verliezer moet iets doen van de winnaar.’ Een grijns kwam rond zijn lippen te staan. ’Perfect.’ Edward liet Con halt houden en zo deed Elena dat met Eva. Hij hoorde hoe er tot 3 werd geteld en spoorde Con aan. Meteen had Eva een voorsprong, Con snapte het spelletje niet helemaal dat hij namelijk zo snel mogelijk moest zijn, maar kreeg het een tijdje later door. De gitzwarte hengst nam steeds meer vaart, tot op een gegeven moment hij Eva inhaalde en Edward hem nog meer aanspoorde om de voorsprong te vergroten. Het strandhuisje naderde en op het laatste stuk gaf Edward de hengst vrije teugel, zodat hij nog sneller vooruit schoot en toen hij het strandhuisje had bereikt nam hij die weer terug en zette de hengst langzaam tot stilstand. Edward keek om. Hij had gewonnen. Nu moest hij enkel nog iets verzinnen om Elena te laten doen.. Wacht eens even, hij móest gewoon weten of Elena hetzelfde voor hem voelen door zijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Hopelijk zou er dit keer niet iemand het moment verstoren. Zonder dat Edward het door had was de zon al langzaam aan het ondergaan en gaf dat een oranje gloed op het gebied. ’Gewonnen. Alweer, net zoals vorige keer bij de watervallen.’ Plagend keek hij haar aan. Zou hij het doen of..? Ja. Gewoon doen. Als ze het niet wilde, dan was het maar zo. Dan zou hij zijn excuses wel aanbieden. Want als het bleek dat die gevoelens wederzijds waren, was deze Valentijnsdag echt helemaal perfect.. ’Nu moet ik iets verzinnen uhmm..’ Even deed hij of hij diep nadacht, knikte hij een minuut later en schraapte zijn keel bijna onhoorbaar. ’Ik weet het. Doe je ogen dicht.’ Edward zag hoe zijn opdracht werd uitgevoerd. Nu moest hij het dus doen. Langzaam liet hij Con naar Eva stappen, liet hij hun naast elkaar staan. De flanken van de paarden raakte elkaar, zo dicht stonden ze wel niet op elkaar. Edward’ hand raakte even haar gezicht aan om Elena’ hoofd iets naar hem toe te draaien. Zijn vingertoppen gleden even over haar kaaklijn waarna hij zijn hoofd iets naar haar toe bewoog. Ook zijn ogen sloten zich en toen zijn lippen op enkele millimeters na haar lippen bijna raakte gebeurde er weer iets, Edward voelde haar ademhaling, glimlachte even om daarna zijn lippen op de hare te drukken. Maar nog voor hij dat kon doen schoot Evalanche weg. Jahoor. Wéér verpest. Hij kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan op dit moment. Misschien had hij wel niet moeten doen. Dan was dit nóóit gebeurd.

5Looking Back, looking forward. Empty Re: Looking Back, looking forward. zo feb 12, 2012 8:46 pm

Elena

Elena

Diep ademde Elena weer is in terwijl Evalanche rustig onder haar bleef staan. ‘Ik wist ook eerlijk gezegd niet, dat Evalanche van jou was.’ Een grijns sierde Elena haar gezicht. ’Ik heb haar nu twee jaar, ik verzorgde zeg maar eerst een ander paard bij ons op stal maar er was een echtpaar dat haar gekocht had.. Maar uiteindelijk ging scheiden waardoor Eva met spoed verkocht moest worden.. Alleen was het een nadeel voor hun dat ze pas anderhalf jaar oud was, ik had al een tijdje een oogje op haar dus ging ik met haar eigenaren praten.. Ik van alles uitgezocht om geld te kunnen verdienen voor de stalling en toen heb ik haar gekocht. Twee jaar later zijn we nog steeds gelukkig, hopelijk komen daar nog vele jaren bij.’ Sprak ze met een glimlach. ‘Ja klopt. Maar ik sta er denk ik pas een jaar ofzo ongeveer.. Nja, ik hou het niet meer bij. Het kan ook al twee jaar zijn. Ik weet niet meer precies wanneer ik was verhuisd.’ Elena knikte kort. ’Ik hou het ook nooit bij, maar ik ben nog nooit naar een andere stal gegaan.’ Bekende ze eerlijk. Contango stond ook niet bepaald stil op dit moment, dat kwam hoogst waarschijnlijk door Eva die op dit moment niet bepaald stil stond. ‘Perfect.’ Elena greens terwijl Evalanche het al helemaal door leek te hebben. ’1... 2... 3... Gaan!’ Sprak ze rustig terwijl ze Evalanche aanspoorde. Evalanche speurde vooruit. Haar voorbenen werden krachtig neergezet terwijl haar achterbenen voor krachtige afzetten werden gebruikt. Evalanche voelde nog sterker dan normaal onder haar omdat ze door leek te hebben dat het een race was. Misschien was het nog geen slecht idee, de rensport voor haar meisje. Elena leunde naar voren, haar teugels werden nog strak gehouden zodat Eva niet op volle snelheid zou gaan. Toen ze een redelijke voorsprong had, keek ze kort om over haar schouder terwijl Con het spelletje door leek te hebben en hun in begon te halen.. Elena spoorde nog een keer aan om Eva nog meer snelheid te laten maken. De teugels werden losser gelaten terwijl Eva vooruit schoot maar Con niet in kon halen omdat die veel langere benen had.. Toen ze het standhuisje naderde, hield Elena haar merrie in terwijl ze naast Edward tot stilstand kwamen. De zon was onder aan het gaan waardoor er een oranje gloed het gebied sierde. ‘Gewonnen. Alweer, net zoals vorige keer bij de watervallen.’ Elena schudde plagend haar hoofd een keer. ’Jou paard heeft veel langere benen dan mijn ponytje.’ Sprak ze hem plagend tegen. ‘Nu moet ik iets verzinnen uhmm..’ Elena greens, wat zou hij eigenlijk verzinnen? Edward was erg creatief, dat wist ze zeker. ’Nu moet jij iets verzinnen, kom maar op.. Ik ben benieuwd.’ Sprak ze glimlachend. ‘Ik weet het. Doe je ogen dicht.’ Elena keek hem bedenkelijk aan.. ’Me ogen dicht? Wat u wilt.’ Sprak ze bedachtzaam. Rustig deed ze haar ogen dicht terwijl Evalanche rustig stilstond. Toen Con naast haar stilstond hield ze haar ogen nog steeds dicht. De paarden leken elkaars flanken te raken terwijl Edward zijn hand haar gezicht aanraakte waardoor ze moest grinniken. Haar hoofd draaide ietsjes terwijl zijn vingertoppen over haar kaaklijn gleden. Elena voelde zijn ademhaling tegen haar gezicht aan.. Nog voordat er verder iets gebeurde, schoot Evalanche weg waardoor Elena zich stevig naar achtere drukte. Evalanche was waarschijnlijk nog niet klaar met de race aangezien ze behoorlijk hard ging met enkele bokkensprongen er tussen door waardoor Elena zich goed moest vasthouden om er niet vanaf te vallen. Toen ze de merrie eindelijk tot stilstand kreeg, pakte ze haar telefoon terwijl ze Eddie smste. ’Het spijt me, Eva was nog niet klaar met de race. Ik rijd nu terug naar stal.’ Daarna reed ze nog een klein stukje over het strand totdat ze het pad tegen kwam, dat richting hun stal leidde.

~ Topic uit :horse:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum