Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verveelververveelverveel

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 5:44 pm

Florentinio

Florentinio

Als dat kon :3

maar dan moet ik eerst paard zien te vinden....

27Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 6:08 pm

Gast


Gast

Succes.. xD Deviantart heeft leuke foto's? Wacht, ik ga even kijken. ;d

http://browse.deviantart.com/resources/stockart/animals/mammals/domestic/?qh=§ion=&q=quarter#/d365tbq
http://browse.deviantart.com/resources/stockart/animals/mammals/domestic/?qh=§ion=&q=quarter#/d4a4dp8
http://browse.deviantart.com/resources/stockart/animals/mammals/domestic/?qh=§ion=&q=quarter#/d4du7fd
Sorry, ik trek me meestal niks aan van het feit of het een hengst of een merrie is. Die tweede is mooi & de derde ook maar dat is dus een merrie..

28Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 7:32 pm

Admin

Admin
Admin

Oeh, die zwarte is pretty!

29Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 7:48 pm

Iris

Iris

Ik ben nogal geschokt door reactie van eigenaar van foto dus waag het nu zelf niet meer aan op deviantart :3

En ik zoek bruintje Very Happy
idd die zwarte is pretty jeej me nieuwe acc. Razz

30Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:00 pm

Gast


Gast

Wat bedoel je? Bij die drie foto's lees ik geen schokkende dingen bij dat informatiedingstukje? xD

31Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:12 pm

Iris

Iris

hoe bedoel je?

Nee ze wou me aanklagen als ik ze niet weghaalde vond ik nogal heftig maar achteraf begrijp ik het wel ze heeft zich zelfs geregistreerd om te chekken of ik daadwerkelijk alles had weggehaald ;3

32Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:15 pm

Gast


Gast

Oef, dat suckt. xD Dan snap ik het wel...

33Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:16 pm

Iris

Iris

Dacht wel dat je het zou begrijpen xd

Pff ik heb geen inspiratie met Florentinio eigenlijk wel maar ik kan het niet "uiten" dus heb ik nieuw acc. geopend met verhaallijn is alleen og niet echt een succes om het zo maar te zeggen ;p

34Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:19 pm

Gast


Gast

Darrell is wel een prima persoon om te haten maar ja... geen straatschoffie. xD Maar gewoon een topic tussen Iris en Darrell kan wel maar heb het al zo druk en zo, bovendien is mijn inspiratie ook een beetje op aan het raken voor de meeste topics. Nu heb ik het even rustig omdat Eileen t/m zondagavond waarschijnlijk niet post, ik heel veel topics met haar heb (ook op Grand Prix) en nu zelf maar drie topics heb. Anders had ik er nu 8 gehad om bij te houden. xD Een negende topic is dus niet echt handig...
Als je geen inspiratie hebt, is het trouwens het handigst om gewoon wel te posten (nou ja, voor mij dan). Als ik dat niet doe, blijf ik er maar tegenop zien en meestal heb ik dan wel weer ideeën na een of twee keer posten. Anders komt er echt niks van en laat ik het topic verloren gaan.

35Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:22 pm

Iris

Iris

Snap ik darrell is idd niet echt straatschoffie denk ik...

Pff ik heb gewoon geen inspiratie meer voor haar ik denk dat ik de verhalllijn ga verwijderen en hoop dat ik ooit ';s een straatschoffie tegen kom als die er uberhoud zijn in hh D:

36Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:23 pm

Gast


Gast

Je zou Riot tot een straatschoffie kunnen rekenen maar nee... dat wordt hem niet echt denk ik.

37Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:24 pm

Iris

Iris

Noujah hij is een soort van straatschoffie maar denk niet dat ie mee wilt in de verhaallijn aangezien hij geen reactie heeft geplaatst ect. Kak ik kan het topic niet sluiten knor heeft gereageerd noujah dan maar om slotje vragen

38Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:28 pm

Admin

Admin
Admin

Ik lees mijn charries naam. What's up?

39Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:30 pm

Iris

Iris

niks ik had verhaallijn over straatschoffie blablabla

Achteraf niet een goed idee want er zijn geen stratschoffie's in Hh en nu sluit ik het topic daar komt het op neer xD

40Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:38 pm

Admin

Admin
Admin

Ne, want Riot is een volkomen normaal iemand xD

41Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:53 pm

Gast


Gast

* Kuch Kuch * xD

42Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 8:54 pm

Admin

Admin
Admin

Wil je daar wat mee zeggen Mersel? *sleept Riot-san topic in* :3

43Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:00 pm

Gast


Gast

Nee, ik was alleen verkouden. xD

44Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:01 pm

Admin

Admin
Admin

Ah, op die fiets :3 Dan is het goed. *schopt Riot topic weer uit* Go enjoy yourself elsewhere kiddo

45Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:02 pm

Gast


Gast

Wel een beetje lief zijn tegen je account! ;o

46Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:05 pm

Admin

Admin
Admin

Why? He's mine anyway xD I AM ALl-WAITFORIT-MIGHTY!!!!! *incoherent ramblings*



^_^ Verder gaat het wel.

47Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:15 pm

Iris

Iris

Wow jullie zijn wierdidos xd

wachten is saai hebben jullie dat wel 's gemerkt?

Want ik besef me dat nu ik altijd zeggen heb geduld bla bla bla heel moeilijk als je het zelf moet doen

48Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:17 pm

Admin

Admin
Admin

Ik? Raar? Hoe kom je daar nou bij?

49Verveelververveelverveel - Pagina 2 Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 9:31 pm

Gast


Gast

Ik wil met Darrell reageren maar ook weer niet, omdat ik totaal geen inspiratie heb voor jouw aanvaltopic. xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum