Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verveelververveelverveel

4 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Verveelververveelverveel Empty Verveelververveelverveel ma dec 19, 2011 7:15 pm

Gast


Gast

Ik sterf af want ik heb niks te doen. Dus regel maar alvast een begrafenis want morgen ben ik dood.

Nee serieus, ik moet wat voor school doen (geen zin of course) en dus kan ik niks doen en zit mijn moeder stomme tv-programma's te kijken en ben ik niet normaal moe en wil ik VAKANTIE. ZONDER HUISWERK DE LAATSTE WEEK. * scream * Oh, moet nog mijn Engelse boek lezen, dat is wel leuk maar ben te moe. Al verveel ik me dan minder. xd
& 't is behoorlijk dood hier. xd

2Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel ma dec 19, 2011 9:17 pm

Gast


Gast

Hahaha xp

3Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel ma dec 19, 2011 9:25 pm

Gast


Gast

SOMEBODY'S ALIVE. x]

4Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 8:51 am

Mandi

Mandi

haha, ik reageer zo wel kan je ook weer wat doen.


{zo is vanmiddag om 3 uur ongeveer xD sorry}

5Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 3:55 pm

Gast


Gast

Had vandaag echt de kutste dag ooit. Ik heb dus een heel vervelende angst voor grote ballen en dat is ook echt heel kut bij gym, slechte teamgenoot en zo waar je dan weer niks aan hebt... we gingen dus volleyballen en ik deed zowat niks, af en toe die bal wel terugslaan (niet zozeer omdat hij hard werd gegooid of zo, ik heb gewoon trage reflexen en wil automatisch wegspringen wat ik meestal ook doe). Nou, toen we klaar waren met volleyballen, gaat zo'n mens helemaal tegen me zeuren. Ja, ik snap dat het ontzettend irritant is en op een gegeven moment stopte ze, gaat iemand anders door. Die mag mij niet of zo, 'ja, ik kan me dan echt niet voorstellen hoor', zo'n toontje van 'stel je niet aan'. MAAR DAT DEED IK NIET. :/
En toen gingen we dus iets van hockeyen of zo maar dan met van die piepschuimdingen van 0,001 mm. Eerst kleine bal, al die jongens slaan fxcking hard, waardoor ik al wegduik steeds op die bank als dat ding in de buurt komt en alles, knalt ie tegen mijn schouder aan (ja, dat deed pijn -.-). Opeens die gymleraar: 'we nemen een grotere bal.' Zo'n roze, zachtere bal maar of dat nou zo helpt.. niet echt. Mad Dus ik stond alleen maar in het hoekje van de zaal gepropt zowat en deed totaal niet mee. Iedereen chagrijnig van dat team. Toen moest ik bijna, voelde me klote, stond op het punt te huilen & toen gebeurde dat dus ook, naar de kleedkamer rennen en zo, bladiebladiebla. Die leraar van: 'ja, kom je zo weer?' 'Ja hoor.' Naja, duurde te lang of zo maar kon echt niet kalmeren gewoon, en ik heb heel veel irritante jongens in mijn klas en als ik dan rustig was & dan dacht ik aan hen weer, en moest ik weer huilen, fxcking irritant. En hij vlak voor het einde van de les; ja, kom je nou? Naja, ik heb gewoon omgekleed, spullen ingepakt en ben hem gepeerd. Ik bedoel, krijg na de kerstvakantie toch een nieuwe gymleraar, dus ik had echt iets van: ga voor jou echt niet nog naar school als ik zo fxcking overstuur ben. =.= En nu sta ik dus als afwezig zonder reden bij wiskunde maar het kan me echt fxcking niks boeien.

6Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 4:31 pm

Mandi

Mandi

ah pore you :knuff:

kan ik je opvrolijken met een post, ben namenlijk ziek thuis Sad

7Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 4:37 pm

Gast


Gast

Beterschap!
En denk het wel. ^^ Ben nu niet echt chagrijnig of zo, wel moe D:

8Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 4:40 pm

Mandi

Mandi

thank you

haha ga het proberen Very Happy


{heb wel geduld :p}

9Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 4:41 pm

Gast


Gast

Suc7 d'rmee. :'3

10Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 5:15 pm

Mandi

Mandi

suczeven er mee Razz

klaar sorry voor het lange wachten :$

was ondertussen met andere dingen bezig xd
volgende mak ik in words dus wordt ook langer Very Happy

11Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 6:33 pm

Gast


Gast

Oké, de mijne was echt sloom. Sorry maar heb koppijn en slaap echt half hier, dus posten gaat niet zo snel op het moment.. ;x

12Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 8:16 pm

Mandi

Mandi

geeft niet ik snap het heb geantwoord, sorry voor de dingen die ik voor je invul maar anders werd het een mega flutje van 5 regels Very Happy

13Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 8:20 pm

Gast


Gast

Maakt allemaal niet uit en zo. >.< Vind je het erg als ik even niet reageer? M'n hersenen staan uit. & heb ff geen zin in RPG'en.

14Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 8:29 pm

Mandi

Mandi

Nee hoor Very Happy
Snap ik voel me ook niet lekker

Ookal ben je niet ziek: Beterschap :knuff:

15Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 8:55 pm

Gast


Gast

Merlewh, maar als je samen met Aliwce kan RPG'en, gaat 't dan wel goed? [á]

16Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 8:59 pm

Mandi

Mandi

hea?
Snap je vrag niet alice?

17Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 9:03 pm

Gast


Gast

Ze bedoelt of ik daar zin in heb ofzeuh @ Mandi xd

& maybe. x') Ga denk ik toch maar weer even rpg'en, niks anders te doen. Moet jij opschieten met gekocht worden ^_^

18Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 9:09 pm

Mandi

Mandi

Grrr eerst bij mij *is jaloers*

Jonge ik heb écht geen zin in morgen, pw spaans ben vandaag ziek thuis geweest. Beugel doet pijn, leuke jongen gaat uit mijn klas, kerstgala was echt gewoon dikke - het enige lueuke was met mijn zus Sad

Maar ik ga niet bij jullie zeiken doe ik jullie niet aan {hoewel ik het net heb gedaan sorry daarvoor+}

Sorry voor mijn slechte posten probeer zo veel mogenlijk en goed mogenlijk te posten maar ik ben echt niet lekker

19Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 9:12 pm

Gast


Gast

Ik ben nu ook niet zo lekker meer dus ga toch maar niet posten. >.< Je houdt het van me tegoed.

20Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel di dec 20, 2011 9:16 pm

Gast


Gast

Awlice is facking cool. <33

Na Solance, Elwynn en Fidelis (een wolfje op een ander RPG) is ze de bestee <33

En ik bedoel dat ik niet kan wachten tot ik met Merle kan RPG'en, ze is jouw andere paardje en ALice gaat wss vet irritant doen tegen Merle en dat is leuk. Alhoewel.. Misschien gaat ze superlief doen, als Duchesse daar goede redenen voor geeft.

21Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 4:36 pm

Admin

Admin
Admin

Could've known this topic would be yours xD

Nya, ik verveelt zich ook :<

22Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 4:42 pm

Gast


Gast

Nu niet meer want we RPG'en nu samen. :'3

23Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 4:48 pm

Admin

Admin
Admin

True, true

24Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 5:07 pm

Florentinio

Florentinio

Ikverveel me maar eigenlijk ook niet moet eigenlijk nog setje zoeken maar geen zin Dx

25Verveelververveelverveel Empty Re: Verveelververveelverveel za jan 07, 2012 5:34 pm

Gast


Gast

Ik wil wel een setje maken of zo, ooit, ergens, vanavond of zo xD dan wordt het zoiets als Darrell's setje want ben te lui voor iets ingewikkelds xd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum