Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+33
Eleanor
Destin
Niall
Lakota
Juliette
Floortje
Calypso
Pip
Escada
Yara
Flair
Lavender
Rosalie2
Spartan
Yannick
Solance Ainsworth
Max
Ayanna
Katy
Valerie
Goldstar
Iana
Storm
Baco
Melody
Sanne
Lely
Chantal
Damian
Assassin
Vogue
Lena
Darren
37 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 40 van 40]

976Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic di jan 03, 2012 7:35 pm

Gast


Gast

diego,

ooh ja sorry helemaal vergeten!!!
Nog maals sorry ga zo snel mogelijk regeren eerst bij dancer dan bij solance en dan switch ik ff over naar rachel en dan ga ik posten:D

977Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jan 05, 2012 10:11 pm

Gast


Gast

Doei iedereen, ik ga vanaf zaterdag, misschien morgenavond, pas weer posten.

978Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jan 05, 2012 10:50 pm

Gast


Gast

Doeidoei! <3

979Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 06, 2012 11:36 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Nee! Wat doen ze me aan o.o

Heb ik bijna mijn post voor Lena klaar, crasht me tablet weer eens waardoor ik nu alleen nog maar het begin heb. De goden hebben het niet meer op mij, eerst ontnemen ze mijn inspiratie, daarna de kans om een prachtige post te typen waarmee ik mijn inspiratiebron zou kunnen vullen, en nu hebben ze mijn post ontnomen.

Bah, ga morgenochtend wel verder heb het nu helemaal gehad. Lena je bent morgen de eerste!

980Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 12:10 am

Gast


Gast

Dat is zó kut! Ik heb dat ook een keer gehad.
Op zo'n paardensiteforum waar je na een bepaalde tijd automatisch uitlogt als je inactief bent (dat telt dus ook als je een reactie typt op dat forum). Heb ik een geweldige post getypt, vergeten dat ik dus uitgelogd was en vergeet dus ook te kopiëren, post weg. Daarna had ik dat nog een keer en toen hield ik het maar voor gezien omdat ik zo geïrriteerd was. >.<
Oh ja, onze namen lijken een beetje heel erg op elkaar. Eigenlijk wilde ik een andere naam maar die was bezet en de rest van de namen die ik in gedachten had ook. Even gegoogled en toen kwam ik op Darrell. xD Maar ik moet nu steeds aan Darren denken.

981Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 4:39 pm

Admin

Admin
Admin

hey peepz :3

982Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 4:43 pm

Gast


Gast

Hoihoi. * spam spam *

983Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 4:50 pm

Admin

Admin
Admin

Spamityspamityspam :3

And it was then... THAT I SPAMMED.
Fuq yeah :3

984Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 4:58 pm

Yun

Yun

Darren! Idioot! Ja tablet gecrasht? Echt?! Rolling Eyes Nu ja, ik mag mijn haar rood verven! Kei koewl!!!!!!!!!

985Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:02 pm

Gast


Gast

Vet stoer! Dan lijk je op Lena's avatar. XD

986Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:06 pm

Florentinio

Florentinio

Lekker droog duchesse Razz

Pff opzoek naar niewe ava na bonje met eigenaar, misschien iemand een leuk quarter paard setje nog over :3

987Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:32 pm

Gast


Gast

Dat is best zielig als je gaat zeiken over een setje, want vond de jouwe echt stoer.

988Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:42 pm

Admin

Admin
Admin

PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS

989Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:43 pm

Florentinio

Florentinio

Duchesse schreef:Dat is best zielig als je gaat zeiken over een setje, want vond de jouwe echt stoer.

waarom ben ik zielig de eigenaar beviel me hem weg te halen want anders zou ze me "aanklage" dus ben ik zielig te vragen of iemand een setje heeft? Of begrijp ik je verkeerd Very Happy

990Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:47 pm

Gast


Gast

Boem, eindelijk thuis na een geweldige middag op de kinderboerderij Very Happy Wat lopen er toch gezellige mensen daar. Ben vanmiddag met me verzorg pown naar m'n huisje toe gereden, madammeke keek nergens van op. Eenden, vogels, vrachtwagens, het kon haar helemaal niets schelen! Echt top

Daarbij had ik ook wel even zo'n ritje nodig, ben er echt onwijs van opgeknapt Very Happy

Zo weer post tijd

991Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic za jan 07, 2012 5:48 pm

Florentinio

Florentinio

Leuk dat het zo leuk was bij je verzorg poon Very Happy

Krijg je zeker inspiratie van je humeur knapt er zoiezo van op vind ik Very Happy

-------

https://paradigm-shift.actieforum.com/viewtopic.forum?t=1413

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 40 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum