Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+33
Eleanor
Destin
Niall
Lakota
Juliette
Floortje
Calypso
Pip
Escada
Yara
Flair
Lavender
Rosalie2
Spartan
Yannick
Solance Ainsworth
Max
Ayanna
Katy
Valerie
Goldstar
Iana
Storm
Baco
Melody
Sanne
Lely
Chantal
Damian
Assassin
Vogue
Lena
Darren
37 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 9:43 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Kimmie zit op het treintje. Een enge man ging ons aanspreken xD

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 9:46 pm

Chantal

Chantal

Kini schreef:wat was wat :whaha:

Dat het gezellie was vandaag. En hebt foto's al bekeken bij rachel op de pc zitten toch wel leuke bij. Ook waar ik touwtjes makkelijk kan weg werken hebt ik morgenochtend iets te doen.

Zit nu in de trein telefoon kon gelukkig aan zijn infuus anders was het erg stil. Ben nu bij utrecht centraal.


Elwynn schreef:Yaay, ratjes stelen mijn chips :')

Pas maar op als iets slecht is voor dieren is het wel chips omdat daar veel zout in zit en veel onverzadigde vetten. Ook al is het klein stukje is het nog niet goed voor ze.

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 9:48 pm

Chantal

Chantal

Darren schreef:Kimmie zit op het treintje. Een enge man ging ons aanspreken xD


Ja die man was echt eng gelukkig zit hij verder op in de trein gelukkig hebt ik mee mobiel met muziek.

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 9:51 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Haha, je mobiel aan zijn infuus. Jij zegt het nu ook xD

Oe pas maar op straks komt hij nog bij je zitten o.o

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 9:53 pm

Chantal

Chantal

Kan niet mijn fiets heeft bankjes in beslag en ik zit er heerlijk op twee engel

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 9:55 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Haha xD Gekuk dat je je fietsje mee hebt Very Happy

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 10:15 pm

Chantal

Chantal

Zooo bijna thuis. Echt stuk sneller dan op de heen weg xD. Hoef alleen nog te fietsen naar huis en dan plof ik lkkr op bed neer ben kapot van het reizen.

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za okt 08, 2011 10:44 pm

Gast


Gast

Chantal schreef:

Pas maar op als iets slecht is voor dieren is het wel chips omdat daar veel zout in zit en veel onverzadigde vetten. Ook al is het klein stukje is het nog niet goed voor ze.

^.^ Dat ze het proberen te stelen zegt niet dat ze het ook krijgen. Ze stelen het wel bijna, maar ik trek telkens of de rat, of de zak weg.

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 09, 2011 12:34 pm

Gast


Gast

Ow bedoelde je het zoo xD

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 09, 2011 9:52 pm

Max

Max

Weltrusten Mensjes.
Saar gaat slapen ninja

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 09, 2011 9:56 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Weltrusten Saar, slaap lekker! ^.^

Ik gaat ook naar dromenland, waar Isaak de hoofdrol speelt, en morgen zie ik Isaak weer, dus mijn droom gaat verder waar hij bleef. Erhm, kromme zinnen ftw! (:

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 7:47 am

Lena

Lena

Jeej, school!!Ik val bijna in slaap!

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 4:18 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

School overleefd, met mijn awsome 'Oh shit, it's Monday!'-shirt. (: Vanavond paardrijden, hopelijk op monster Galantha, en anders lekker op Annabelmonster. ^.^

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 5:13 pm

Gast


Gast

Foetsie is tekst x]



Laatst aangepast door Emily op ma okt 10, 2011 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 5:25 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Emily. Ga eens naar pagina 33 van het onzin topic Wink

Moet je gewoon eventjes doen [aa]

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 5:27 pm

Gast


Gast

jah dat weet ik, maar valerie reageerde daarvoor ook al niet dus daarom wordt ik gek (A)

Ik weet dat het heel rot voor je is valerie, heeft ie het eigenlijk gered of heb ik weer ergens over heen gelezen Embarassed

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 5:31 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Geduld

Haastige spoed is zelden goed.

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 5:46 pm

Gast


Gast

Edit: Nothing



Laatst aangepast door Emily op ma okt 10, 2011 7:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 6:03 pm

Valerie

Valerie

hallo je kan ech niet al bijna twee maanden wadchten hoor.en je hoef niet tegen iedereen te gaan zeggen dat ik niet reageer ik heb wel meer dingen aan mijn hoofd en het post van jou er voor klopt ook niet want ik zat op een paard dus.hoe wil je dt ik dan ff binnenkom??

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 6:07 pm

Chantal

Chantal

Emily schreef:Valerie:

Wilt u astublieft reageren want ik wordt gek van het wachten.
Terwijl u zegt dat je het zo snel mogenlijk gaat doen wacht ik nu al een week minstens. Dus ik vraag u nu beleeft om het nú te doen en op zijn laatst woensdag.

Alvast bedankt,
Emily


wil je de volgende dit via pb doen. Hier is het onzintopic niet voor.

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 6:33 pm

Gast


Gast

ik heb geedit



Laatst aangepast door Emily op ma okt 10, 2011 7:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 6:36 pm

Chantal

Chantal

Emily schreef:@chantal die leest ze niet of ze doet er niks mee x]

@Valerie wat nu snap ik het ook niet meer van over het paard?

jah ik snap dat het lullig is maar hier antwoord je tenmninste op?


Als nog wil ik dat je het via pb gaat doen. Het onzintopic is hier niet voor gemaakt. Het gaat alleen jullie twee iets aan en niet heel HH.

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 6:42 pm

Katy

Katy

Wie wil er een topicje beginnen met kleine mini Katy,,


Sorry dat ik vervelend ben,, verveel me O.o

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 9:34 pm

Max

Max

Wat is het ineens stil hier O.o

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 10, 2011 9:41 pm

Assassin

Assassin

valerie schreef:ja is goed ik doe het zo snel mogelijk maar ik ben erg veel bij mijn beste vriendin nou,

ze werd gisteren uit de les op school gebelt en zei tegen mij dat ze weg moest om dat Felicia in eens heel erg ziek was (zo heet haar paard) en dat ze niet meer kon op staan. Dus ze ging weg en ik was zo druk dat de leraar zei dat ik weg mocht gaan. Dus ik weg bij school naar stal gefiets, zei zon dom mannetje:ja ze zijn met het paard lopen die kant op. De andere kant op was de dierenarts(die zit in de zelfde straatXD) dus ik zei: ja okee en ging toch de andere kant op. Toen kwam ik aan bij de DA en toen zag ik mijn vriendin al staan met haar moeder er bij en haar kleine zusje. Toen ging die vrouw van de DA met haar hand in Felicia's poepert en voelde daar een grote verstopping. Ze moest daar blijven en kreeg ook een slang en alles in haar neus. Ik kreeg gisteren avond nog een sms dat het heel slecht ging, dat ze koorts had en dat ze aan het infuus zat. Als ze voor vandaag niet heeft gepoept dan moet ze naar een kliniek of ze doen er bij de dierenarts alles aan om haar zo lang mogelijk in leven te houden. Echt heftig hoor, ik vind het echt super erg. Zo heb je die dag nog lekker buitengereden en zo licht in eens je paard half dood te gaan door een zandkoliek. Ik voel me echt diep elendig, haar paard is nog maar 4 en ze heeft haar nog maar 5 maanden......
Spoiler:
we ga je missen maatje<333 cry ik hoop dat je weer de oude word!!!


Edit Chantal: Even paar foto's in spoiler gezet. Voor netheid van onzintopic.

Heey,

Ik ken het machteloze gevoel van koliek/ verstopping.
Hoe is het nu ?

EDIT: Het word er niet echt gezelliger op hier zeg...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum