Chantal moest lachen toen Darren vroeg of ze ging rijden. Het was toch duidelijk als ze in een rijbroek liep. Meestal als ze daar in liep ging ze rijden. ”Misschien misschien niet. Denk dat ik Melody maar even op Evelyn alleen laat rijden.” Onschuldig keek ze naar Darren. Voordat Chantal met Melody kon weg lopen pakte Darren hun dochtertje uit haar armen. Chantal keek hem verbaast aan omdat ze het niet verwacht had dat hij Melody zou pakken. Hij liep naar buiten me Melody en haalde Evelyn uit de wei. Blijkbaar ging papa mama der ideetje pikken. Ze keek naar Darren hoe hij met zijn dochtertje bezig was. Zelf haalde ze Fly uit de wei en ging haar poetsen. Nu was ze weer sneller dan Darren maar ja hij was nu ook druk met Melody. Ineens bedacht ze dat in hun auto de nieuwe jodhupers had liggen. Snel liep ze naar de auto en kwam terug met de doos waar ze in zaten. Terwijl Darren Melody vast hield deed Chantal haar schoentjes wisselen. Jammer genoeg waren er nog geen cappen in haar maat. Maar ze zat toch nooit alleen op de paarden. Chantal zadelde Fly op en omdat Darren zijn handen vol had aan hun dochtertje zadelde ze Evelyn ook op. Darren klom op Evelyn en Chantal gaf Melody aan Darren. Zelf klom ze op Fly en stuurde haar naast Darren. ”Naar het strand? Kunnen we daar even lekker rijden.” Gelukkig zag hij het wel zitten om zo naar het strand te gaan. De honden lieten ze maar even op het landgoed want als die mee zouden gaan ging het gewoon niet goed komen. nu was het al de vraag of het goed zou gaan met Melody op een paard het strand op. Hopelijk wel ging het niet dan gingen ze we terug lopen. Zo ver was het niet echt. [Ik schaam mij zeeeeeer diep voor deze post xD] |
Paradigm Shift