Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My home, your home

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1My home, your home Empty My home, your home vr jun 03, 2011 1:26 pm

Mido

Mido

Mido glimlachte vriendelijk naar het meisje. "Nee, je hoeft niet te soliciteren, en Nee dit alles is niet te veel moeite" grijnsde hij. Mido stond op en pakte de hand van Nerena. "Maar vertel is, je hebt je naam nog niet gezegd! Dus vertel jou naam is " grijnsde hij en liep samen met Nerena hand in hand naar zijn huis. Lucky merkte dit op en rende ineens langs Mido. Hij vond het fijner als hij voorop liep. Fly rende er achter aan. Mido grijnsde. Die honden konden het wel met elkaar vinden. Mido liet de hand van Nerena los en deed zijn handen in zijn zakken. Toen kreeg hij door dat Nerena het koud had. Mido deed zijn jacket uit en gaf die aan Nerena. "Hier, krijg je het misschien wat warmer van" glimlachte hij. Het was een zwarte jas met rode mouwen. Hij was een emo van Rood en zwart. Prachtige kleuren. "Maar vertel is iets over je zelf terwijl we onder weg zijn naar mijn huis. Ik ken je amper je hebt net een groot probleem achter de rug, en ik denk dat je wel aan afleiding toe bent" glimlachte hij. Mido liep samen met dit meisje naar zijn huis. Het was een pracht huis. Mido bekeek Nerena nog eens. Waarom zou ze zo veel verdriet hebben.. Het meisje kon er ook niks aan doen dat haar zusje kanker had.. Maar ergens zie ik schuld in haar ogen staan. Mido zuchtte onopgemerkt en liep verder met aan zijn zijde Nerena.

Eenmaal bij zijn huis aangekomen. Mido liep naar het hek toe en drukte op een knopje. "Hallo met Belando, waar mee kan ik je helpen?" klonk er een zware stem door de intercome. "Heey Belando, Mido hier. Ik heb een gast mee zou jij het eten willen opserveren?" vroeg Mido heel hoflijk. De hekken gingen geruisloos open. Mido liep de lange laan op. "Kom je?" vroeg hij en glimlachte. Mido liep de oprijlaan op. Het was een hele lange weg met allemaal bomen langs de weg, zodat je niet kon zien waar je heen liep. Naast de weg, en achter de bomen, was allemaal gras bloemen etc. Daar speelde hij meestal met Lucky, en hier en daar ook wel is met Nikita. Hij miste haar vreselijk, maar veel kon hij er ook niet aan doen. Mido liep recht door en Nerena liep achter hem. Waarschijnlijk keek ze haar ogen uit. In de bloemen perkjes waren kleine lichtjes geplaatst zodat het niet mega donker was, en dat je alles gewoon perfect kon zien. Uiteindelijk kwamen ze bij een groot pleintje met daar aanvast zijn huis. Mido liep naar zijn voordeur en deed hem open. "Kom je ? Of blijf je je ogen uit je kassen kijken?" vroeg Mido plagend. Lucky rende het huis in en schudde zijn vacht uit. Hij had blijkbaar in het zand liggen rollen want er lag gelijk een zandbak onder hem. "Hm, dat ruim ik zo wel op" mompelde Mido. Belando kwam in zijn ober's uniform aanlopen en maakte een kleine buiging voor de dame en heer. "Goedeavond meneer en mevrouw. Het eten is opgedient, en u kunt gaan eten." zei hij plechtig en keek Mido aan. Mido glimlachte. "Bedankt Belando. Als je nog even het bad boven wil vol laten lopen, dan kun je daarna gaan" glimlachte Mido. Belando knikte en liep zonder nog iets te zeggen naar boven. Mido liep naar de keuken toe. "Gaat u zitten"glimlachte mido en hield een stoel voor mevrouw klaar. Toen Nerena zat ging hij zelf ook zitten. Het eten was helemaal opgeserveerd. Er was van alles. Vis kip heel veel vlees, aardappels speciaal gemarineerd. Alles wat je kon bedenken was er. Mido was vergeten dat er nog meer mensen in huis waren maar dat vertelde hij maar even niet aan Nerena. "Nou vertel het maar" grijnsde hij. "Vertel maar is iets over jezelf, dan doe ik het daarna" knipoogde hij naar het meisje voor hem.

Spoiler:

2My home, your home Empty Re: My home, your home zo jun 05, 2011 8:56 am

Nerena




Nee, je hoeft niet te solliciteren, en Nee dit alles is niet te veel moeite. Zei Mido tegen haar. Nerena zuchtte dan kon ze gelijk beginnen en dan de schulden van Chanel afbetalen. Ze lachte. Ze voelde hoe Mido haar hand vastpakte. Het gaf een warm gevoel van binnen. Maar vertel is, je hebt je naam nog niet gezegd! Dus vertel jou naam is. Grijnsde Mido naar haar toe. Oohja om eerlijk te zijn ben ik dat hellemaal vergeten. Mijn naam is Nerena, Nerena Longride. Mido en Nerena liepen hand in hand door de straten op weg naar Mido’s huis. Ze wist niet zo goed wat ze moest verwachten. Had hij ene klein huisje in een straat. Had hij een boerderijtje met een paar paarden. Of had hij een grote villa ? Dat laatste durfde ze niet eens te geloven. Opeens hoorde ze Fly luidruchtig blaffen. Dat was ook zo, door Mido had ze Fly hellemaal vergeten. Ze aaide hem met haar vrije hand op zijn kopie. Daarna draafde ze weer vrolijk naar Lucky toe. De honden konden het net zo goed vinden als Mido en Nerena. Mido begon zijn jack uit te doen. Hij gaf het aan haar. Dankbaar deed ze hem om haar heen. Het was een mooi jack Nerena. Hier, krijg je het misschien wat warmer van. Ze knikte en zonder wat te zeggen bleef ze doorlopen. Ze was moe en had honger. Maar vertel is iets over je zelf terwijl we onder weg zijn naar mijn huis. Ik ken je amper je hebt net een groot probleem achter de rug, en ik denk dat je wel aan afleiding toe bent.

Toen Nerena met Mido bij zijn huis aankwamen keek ze haar ogen uit. Ze liepen over een groot erf en kwamen uit bij een poort. Mido drukte op een knopje je hoorde een pieptoon en daarna een zware stem door de microfoon. Mido sprak terug en de hekken gingen over. Nerena moest er om denken dat haar mond niet openviel. Kom je ? vroeg Mido aan Nerena. Ze lachte en versnelde toen haar passen om bij Mido te komen. Het was een prachtige weg om bij een huis te komen. Er stonden allemaal bomen groot en klein en er waren prachtige bloemen. Ze kwamen aan bij een plein en daaraan vast stond een kast van een huis. Er omheen stonden nog meer bloemen. Het leek nog steeds een grote droom, alleen kon ze zich niet herinneren waarneer ze was gaan slapen. Mido liep naar voren om de voordeur open te doen. Kom je ? Of blijf je je ogen uit je kassen kijken? Nerena lachte en liep toen naar Mido. Ze pakte Fly op die niet het huis in wou gaan. “Kom maar het is al goed.” Zei ze tegen Fly om haar gerust te stellen. Fly liep nu met geheven hoofd naar binnen. Lucky die al binnen was schudde zich even uit. Al het zand kwam in het mooie huis. Mido mompelde wat en liep daarna rustig door. Er kwam een wat oudere man binnen gelopen in een netjes pak. Hij maakte een buiging voor Nerena en Mido. Nerena keek hem raar aan. Goedenavond meneer en mevrouw. Het eten is opgediend, en u kunt gaan eten. “Bedankt.” Was het enige wat Nerena kon zeggen tegen de Ober. Bedankt Belando. Als je nog even het bad boven wil vol laten lopen, dan kun je daarna gaan. Zei Mido tegen de ober. Belando was dus de naam. Mido liep naar de volgende deur en Nerena volgde hem. Benieuwd wat er achter die deur zat. Het was een prachtige keuken en ook heel groot. Er zat gelijk een grootte tafel aan met veel stoelen. Gaat u zitten. Zei Mido tegen haar. Ze knikte en ging op de stoel zitten die Mido achteruit hield voor haar. Mido ging ook zitten en ze konden beginnen aan het eten. Er stond heel veel eten op tafel. Hoe konden ze dit ooit met zijn tweetje op eten. Salade, vlees, kip, brood, saus, aardappels alles was er. “Nouja zoals je weet is mijn zus overleden en daarvan heb ik nog dit jurkje aan ik had geen tijd om te verkleden na de begrafenis. Vroeger toen ik klein was ben ik opgegroeid met mijn ouders, zus en onze hond. Mijn ouders zijn altijd heel lief voor me geweest. Mijn zus was mijn grote voorbeeld. Zij had een welsh pony en reed daar altijd thuis mee. Ik mocht vaak uitstappen en daardoor ben ik later ook gaan paardrijden. Het welshje heette Mickey. We hadden ook een grote Sint Bernard hond. Hij was heel agressief en beet vaak mensen. Maar gek genoeg speelde ik altijd met brandy zo heette hij. Ik lag altijd bij hem in de mand. En ik was vroeger heel licht en klein en zat dus ook vaak op hem. Later op mijn 6e werd mijn zus te groot voor Mickey en toen mocht ik op haar rijden. Ik ben toen ook wedstrijden gaan rijden op de manege in de buurt. Mijn zus stopte met rijden en wou op dansen. Toen heb ik mijn hele levenpaard gereden tot een jaar geleden. Ik had Chanel als paard maar die kon niet mee naar mijn ouders. En omdat Chanel al veel baasjes heeft gehad is het voor mij het doel om haar geweldig te maken in de springsport. Ik heb Chanel dus bij een stal geplaatst voor anderhalf jaar. Toen na de begrafenis ben ik weer terug gekomen met een paard die ik al heel lang had en die nu uitgemergeld in zijn stal staat omdat ze me zo miste. Ik heb hoge schulden bij Mevrouw Bruinsma (de eigenaar van de stal)Dus ja dat is mijn leventje wat en ik zag het even niet meer zitten dus ging het park in. En jij dan ?”

3My home, your home Empty Re: My home, your home zo jun 05, 2011 10:14 pm

Mido

Mido

Mido ging zitten met een bord vol eten en luisterde aandachtig naar het verhaal van Nerena. AF en toe nam hij hier en daar een hap van en knikte om te laten blijken dat hij wel degelijk luisterde. "Dat is wel heel wat" zei hij zachtjes en knikte even. "Mijn verhaal?" zei hij en keek een beetje onrustig naar zijn bord. "Hm.. Ik weet niet of je het wil horen.. Maar ik kan het altijd proberen niet waar?" vroeg hij en grijnsde maar half. "Ik ben geboren in Californiä in een klein dorpje dat grand olimpia heet. Mijn ouders hadden een hele grote ranch daar en het was er geweldig. Veel paarden natuurlijk en ik was gelijk goed in paardrijden. Het zat in mijn gene. Ik begon dus al vrij vroeg met paardrijden. Ik was 3 toen ik voor het eerst op een pony zat, en 8 toen ik op een paard zat bij wedstrijden. Ik werd 17.. en kreeg een hele grote ruzie met me vader. Me moeder was er van overtuigd dat ik Homo was vanwege mijn uitstraling ik was natuurlijk vroeger ook niet bepaald een "jongensachtig typje" vanwege de paarden de meisjes muziek etc. Maar ik kon er niks aan doen. Paarden trokken gewoon meer mijn aandacht etc. Mijn vader werd pissig en zei tegen me dat ik zo snel mogelijk een vriendin moest zoeken of ik werd het huis uitgetrapt.. Dus ik en weggelopen.." Mido stopte even en zuchtte diep bij die herinneringen. Toen ik 18 werd kwam ik hier. Ik kocht een klein huisje met het geld dat ik had gespaard op mijn spaar rekening ging weer paardrijden en kwam een pracht vrouw tegen" glimlachte hij. "Esmée.. Esmée Denters.. Mijn ex vrouw" zei hij zachtjes en keek weer treurig naar zijn bord. "Ik kwam haar tegen tijdens het paardrijden. Ze was toen haar zwemshort vergeten dus die bracht ik de volgende morgen terug en het was gelijk BOEM vlinders bij beide kanten. Helaas was dat maar voor 2 jaar duur.. Ik trouwde met haar groot feest natuurlijk in las vegas .. Helemaal geweldig alles duur natuurlijk .. En toen gebeurde er iets vreselijks.. Nikita mijn dochter had een paardje mercury.. Het was een geweldig beestje maar ik had geld crisus .. We hadden niet zoveel geld meer en het huis was al te groot en ik moest al 3 banen hebben voor ons eten en het huis.. Iedereen mocht 1 paard behouden maar Mercury kon echt niet blijven dus die had ik weg gedaan.. Mijn vrouw was woedend en verliet me en nam m'n dochter van me af.. Ik heb haar toen een jaar lang niet gezien Mijn dochter bedoel ik dan. Sinds 10 jaar zie ik haar eindelijk weer redelijk ze komt elke vrijdag avond naar hier, en dan zondag avond weer naar huis toe." Mido glimlachte flauwtjes. "Nu heb ik een ranch niet ver hier vandaan werk met paarden en heb deze prachtige vila" glimlachte hij nu wel van harte.

4My home, your home Empty Re: My home, your home ma jun 06, 2011 4:26 pm

Nerena



Toen Nerena haar verhaal had verteld voelde het als een opluchting. Mido luisterde aandachtig naar het verhaal en toen begon hij te vertellen. Nerena begon met een glimlach aan het verhaal maar later keek ze weer gewoon. Dus Mido had een ex-vrouw en een dochter. Nerena zou nooit een kans maken bij deze leuke jongen. Jammer, toen Mido klaar was met zijn verhaal viel er een pijnlijke stilte. Dus je hebt al heel wat meegemaakt. En je hebt een ex-vrouw en een dochter ..... Ze genoot voor de rest van het smakelijke eten dat ze op haar bord had. Fly rende naar haar toe en sprong op haar schoot. Ze glimlachte en gaf hem een klein stukje brood. Ze gaf hem een paar aaitjes. Fly merkte op dat Lucky in de deuropening stond en zachtjes piepte. Fly gaf Nerena een lik over haar arm en sprong daarna van haar schoot om naar Lucky te rennen. Ik vond het eten heerlijk bedankt. Zal ik alvast afruimen ? Nerena stond op en pakte een paar borden om af te wassen. Ze liet het warme water over de vieze borden stromen en met een afwas borstel die boven de wasbak hing maakte ze de borden schoon ze pakte nog een beetje afwasmiddel en liet het schuimen. Met een schone theedoek maakte ze de borden schoon.


Niet zo heel lang sorry No

5My home, your home Empty Re: My home, your home ma jun 06, 2011 10:08 pm

Mido

Mido

Mido glimlachte. "Jup ik heb een ex vrouw en dochter.. Mijn dochter is nu 16 .. al bijna bejaard dus" grijnsde mido. "En mijn exvrouw .. ja .. daar kan ik vrij weinig nog aan doen. Maar ag komt ook wel weer goed" grijnsde hij. Mido grijnsde en hielp nerena met spullen opruimen. "Maar jij hebt ook genoeg mee gemaakt hoor als ik het zo hoor". Mido liep naar de kamer en plofte op de bank. "Het kan zijn dat we straks company krijgen. Isaura en haar vriend komen straks terug thuis" glimlachte hij en keek onderste boven naar het mooie meisje in de deur opening. "Verlegen?" vroeg hij grijnzend en zette zachtjes wat muziek op en rekte zich uit.

6My home, your home Empty Re: My home, your home zo jun 12, 2011 1:26 pm

Nerena



Mido vertelde over zijn ex-vrouw en zijn dochter. Nerena glimlachte. Mido ging op de bank zitten. Nee hoor ik ben niet verlegen. Voorzichtig liep ze naar Mido toe en ding naast hem zitten. Ze legde haar hand op zijn schoot en keek naar de TV die uitstond. Zullen we een filmpje kijken ? Wat heb je allemaal ? Thriller of Romantische ? Zelf hield Nerena meer van romantische films, al was ze wel vaak emotioneel bij een film als er iets zieligs gebeurde. Ze liet haar hoofd op Mido schouder vallen. Ze zuchtte diep, het voelde goed bij Mido. Isaura ? Daar heb je wat mee zeker ? Misschien kan ik beter naar huis gaan. Jij ziet toch niks in mij. Misschien ging ik te snel. Tranen liepen over haar wangen. In het avondje vond ze Mido heel leuk. Maar waarschijnlijk had hij met Isaura. Ze stond op en pakte haar vestje. Ze floot Fly terug en liep de deur uit. Ze smeet hem dicht en ging op het trapje zitten voor het huis.

Nerena is een beetje in de war Razz

7My home, your home Empty Re: My home, your home wo jun 15, 2011 2:06 pm

Mido

Mido

Mido grijnsde. "Ik hou zelf van Thriller. Maar jij bent een meid dus jij van romantische films Dus ik ga daar dus voor.". Ineens was het meisje weg. Ze had haar hond mee genomen. Wat had hij fout gezegd? Of gedaan misschien? Mido liep naar de deur en deed hem open. Ze zat op trappetje. Mido liep naar haar toe en ging naast haar zitten. Hij tilde haar kin op en keek haar diep in haar ogen aan. "Luister meissie. Ik vind Isaura helemaal niet leuk oke? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.. Heb ik je dat ooit verteld? Ik zie wel iets in jou" glimlachte hij. "Maar omdat we elkaar nog maar heel even kennen, is dit misschien iets te snel niet waar?" zei hij en knipoogde naar haar. "Je bent heel erg in de war en erg verdrietig. Elke jongen had je nu kunnen troosten en daar was je dan voor gevallen" glimlachte hij en gaf haar aan knuffel. "Als je wilt kan je hier blijven slapen. Wil je dat?" vroeg mido en keek het meisje aan.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum