Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

punten

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1punten Empty punten wo apr 13, 2011 8:03 pm

Gast


Gast

hee,
Ik heb ondervonden dat ik geen punten krijg.
Ik heb 3 posts gedaan in het kletstopic waar er in het totaal 4 punten af gingen. Ik heb ook op 3 andere plekken gepost en nu heb ik nog steeds 0 punten.

2punten Empty Re: punten wo apr 13, 2011 8:21 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik zie zojuist dat je nu drie punten hebt .. ?

https://paradigm-shift.actieforum.com

3punten Empty Re: punten wo apr 13, 2011 8:31 pm

Gast


Gast

ja nu blijkbaar wel..
Met dit topic aan te maken.
Maar eerst had ik geen punten meer.
Of komt dat omdat je bij dzt ene topic van jou geen punten krijgt?

4punten Empty Re: punten wo apr 13, 2011 8:46 pm

Gast


Gast

In de gamezone/ kletspraat gaan er punten af. Dit is omdat sommige mensen de gamezone helemaal vol spammen om punten te krijgen. Bij het openen van een topic krijg je punten en je krijgt punten als je reageert. Ook krijg je punten voor de hoeveelheid dagen dat je online bent.

- Leroy / Darren

5punten Empty Re: punten ma apr 18, 2011 5:42 pm

Lena

Lena

Is het dan niet slimmer om er gewoon geen punten op te zetten?

6punten Empty Re: punten ma apr 18, 2011 5:44 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

De punten blijven nog een tijdje. Er was namelijk gespam gaande in de gamezone vanwege de post aantallen. Met punten is het makkelijker voor ons om te bekijken of iemand wel partners mag worden.

- Darren

7punten Empty Re: punten ma apr 18, 2011 6:01 pm

Lena

Lena

Nee, ik bedoel met de gamezone, tegen de punten zelf heb ik niets, maar het is jammer dat je dan punten kwijtraakt, natuurlijk zijn spammers maar niets. Maar voor degene die dan heel goed RPGen en dan hun punten toch beetje bij beetje kwijtraken is het wel vervelend.

8punten Empty Re: punten ma apr 18, 2011 7:10 pm

Gast


Gast

Als je goed kunt RPG-en maak je denk ik veel posts en heb je ook aardig wat punten. Ik denk dat een aantal puntjes meer of minder dan niet zo veel uit maakt. En als diegene het echt zo verschrikkelijk vind kan hij ervoor kiezen om niet in de gamezone te posten.

9punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 8:15 am

Tamara

Tamara

Ik heb nu 2 posts gedaan 1 in huizen
en 1 in dressuur piste's en ik heb nog
een keer gereageerd in de gamezone
maar nu zit ik op - nog wat !

10punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 8:32 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Bij de gamezone gaan er 1 punt vanaf. Voor elk topic wat je opent buiten de gamezone om krijg je 2 punten. Voor elke dag registratie krijg je 1 punt. Voor elke post die je plaatst buiten de gamezone om krijg je ook 1 punt.

Minder posten in de gamezone en meer op het forum zelf Wink

11punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 4:51 pm

Gast


Gast

maar als je zegt dat mensen te weinig posten dan is het toch eigenlijk hun keus, want als je gewoon doet dat er niks afgaat bij de gamezone maar ook niks bij dan leren ze toch ook wel dat ze moeten gaan posten om toch iets te kunnen zoals een partner

12punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 4:54 pm

Gast


Gast

Deze regeling blijft, mensen, leer ermee leven Wink

13punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 6:08 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Near schreef:maar als je zegt dat mensen te weinig posten dan is het toch eigenlijk hun keus, want als je gewoon doet dat er niks afgaat bij de gamezone maar ook niks bij dan leren ze toch ook wel dat ze moeten gaan posten om toch iets te kunnen zoals een partner

Tuurlijk is dat hun eigen keuze. Het is dan ook onze keuze om deze puntenregeling te houden en niet te veranderen.

Wanneer we de gamezone 'puntvrij' maken kan er gespamt worden zonder enig probleem. Omdat er in de gamezone heel veel gespamt werd blijft deze puntentelling tot iedereen het afgeleerd is. Jammer voor de punten die eraf gaan maar ik ben het persoonlijk een beetje zat dat mensen gaan posten in de gamezone voor punten.

Het is een slim idee van je om het puntvrij te maken, misschien komt dit nog later. Voor nu moet je met deze puntentelling leren leven, voor nu gaat er nog nada veranderen.

14punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 6:58 pm

Assassin

Assassin

Ik vind de puntendeling wel goed zo.

Maar het is wel moeilijk om punten te krijgen als er niet word gereageerd in je topic, en je mag maar op 5 plaatsen tegelijk zijn ofzo..

15punten Empty Re: punten wo apr 20, 2011 7:18 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Kijk voor jezelf hoelang je wilt wachten op een post. Wil je niet langer dan een week wachten, dan ga je na een week ergens anders posten. Zet dan wel even onder je laatste post dat je uit het topic bent Wink

----------

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum