Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

150 punten partner?

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1150 punten partner? Empty 150 punten partner? wo jan 23, 2013 11:13 pm

Ryan

Ryan

Klopt het nog steeds dat je met 150 punten een partner mag eigenlijk. Maar wat word er eigenlijk met partner bedoeld?

2150 punten partner? Empty Re: 150 punten partner? wo jan 23, 2013 11:16 pm

Admin

Admin
Admin

Je ne sais pas, maar met de hoeveelheid van te voren afgesproken relaties en accounts die volgens mij for that sole purpose opduiken houdt niemand zich daar nog aan geloof ik xD

3150 punten partner? Empty Re: 150 punten partner? wo jan 23, 2013 11:20 pm

Ryan

Ryan

Opzich vind ik dat ook weer jammer. Alles lijkt hier heel erg op uiterlijk af te gaan :p in ieder geval, als je een hotboy hebt, wil iedereen en wanneer hij niet zo hot is... Heb je wat pech.

Het maakt me opzich niet zoveel uit, maar... Het gaat zo snel, steeds dezelfde persoontjes in een topic, terwijl deze haast geen andere personen heeft ontmoet ofzo :p

4150 punten partner? Empty Re: 150 punten partner? do jan 24, 2013 7:05 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Joke en ik moeten dat nog wat aanpassen vanwege de nieuwe telling.

5150 punten partner? Empty Re: 150 punten partner? do jan 24, 2013 8:23 am

Ryan

Ryan

Oke, ik was gewoon benieuwd. Ga het natuurlijk niet meteen bij fouten zetten als ik het noet weet :p want misschien is het beter om het af? Aangezien ik niet weet of er echt aan gehouden word :p

Maar daarvoor zijn jullie :p

6150 punten partner? Empty Re: 150 punten partner? do jan 24, 2013 5:46 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hmm, ik moet toegeven dat het niet echt.. lijkt alsof mensen zich eraan houden, maar ik denk dat het belangrijkste is dat accountjes ook nog iets met paarden te maken hebben. (Aangezien dat toch wel het hoofddoel van dit forum is) Als paarden er wel mee te maken hebben, doe ik er over het algemeen niet zo moeilijk mee (en als mensen niet echt aan het zoeken zijn maar dan alsnog een partner krijgen). Zodra mensen géén connectie met paarden hebben, maar wel actief bezig zijn met het krijgen van een partner, zal ik in ieder geval ingrijpen Wink

7150 punten partner? Empty Re: 150 punten partner? do jan 24, 2013 7:26 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Mensen houden zich er inderdaad niet aan en om eerlijk te zijn vergeet ik het ook wel eens xD
Dus zal ik maar zeggen dat ik en Eileen daar eens wat woorden over moeten voeren Very Happy
Maar bedankt voor te melden!

https://paradigm-shift.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum