Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Flying

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Flying  Empty Flying za feb 19, 2011 11:17 am

Gast


Gast

Jacky was een blond meisje dat western reed. Ze had haar paard Kaboom , een Criollo hengst van 4 jaar ,op gezadeld en wou weer eens een lekker ritje maken. Ze had een luchtig bloesje aan want het pas net herfst dus het was nog niet zo koud. Ze had een spijkerbroek aan en geen cap op haar blonde haren die los over haar schouders hingen. Ze had kaboom opgezadeld en had hem fel groene bandages aangedaan en een fel groene pad onder het western zadel gelegd. Jacky was altijd dol op setjes. Ze was opgestapt en liet de teugels lekker losjes in haar een hand. Kaboom was zo op haar ingesteld dat ze bijna alleen nog maar hoefde te denken wat ze wou en hij deed het, ze wist nog niet waar ze heen gingen maar het was nog vroeg in de ochtend dus ze had nog de hele avond. In het donker rijden vond ze ook niet erg.


Jacky en Kaboom waren al bij de klippen geweest wat er nog al gevaarlijk uit zag dus daar reden ze maar voorzichtig. Gelukkig was Kaboom heel voorzichtig en kon hij met bergjes omgaan, want hij kwam nog helemaal uit argentinie. De zon brandde nu hard op hun en het werd warm. Ze dacht dat het misschien wel beter was om naar het bos te gaan. Ze sloeg het bos pad op, ze zag een mooi pad waar wat omgevallen bomen stonden. Ze spoorde Kaboom met een hulp in galop aan en racede over de crosspad. Jacky vond race en springen met Kaboom altijd zo geweldig. Ze draaide hem via een spin om en deed het pad nog eens. Ze waren echt een perfect team vond ze. Ze klopte Kaboom, die hevig stond te snuifen en druk te doen van de plezier, op zijn hals. Ze vond het altijd zo leuk als hij zo heet deed en dat hij alsnog nog luisterde.

- Iedereen liefst mensen -

2Flying  Empty Re: Flying za maa 12, 2011 10:44 am

Gast


Gast

Light liep rustig rond in het bos, zijn handen had hij in zijn zakken gestoken en zijn ogen had hij op de grond gericht. Hij zocht het liefst de rustige plekjes op, waar hij een beetje alleen kon zijn. Hij liep verder zonder eigenlijk echt te weten waar hij naartoe ging. Hij zou de weg toch wel terugvinden en zo niet had hij zijn mobiel nog steeds. Hij bleef doorlopen en zag een paar omgevallen bomen. Hij had alleen niet door dat hij nu op het crossparcours stond en ging op een omgevallen boomstam zitten. Hij zat rustig en pakte zijn IPod uit zijn broekzak, hij luisterde een liedje en was niet van plan o op te staan, hij had namelijk zijn rustige plekje gevonden. Na een tijdje hoorde hij iets, het leek een beetje op gebries van een paard. Hij zette zijn IPod uit en zag net langs hem af een paard over de boomstam waar hij op zat springen. Hij keek even naar het paard en het meisje dat erop zat, ze had blond haar en reed zonder cap. Hij bleef even kijken en bekeek toen het paard, voor hoever hij het kon zien leek het paard nog jong maar het was wel al een heel mooi paard. Nog steeds met zijn ogen op het paard en het meisje gericht zat hij daar.

3Flying  Empty Re: Flying za maa 12, 2011 8:29 pm

Gast


Gast

Jacky was met Kaboom(klikken) over een boomstam gesprongen. Kaboom sprong lekker overdreven, af en toe was het ook toch z'n gekke hengst. Kaboom dribbelde nog wat toen ze op zijn sterke hals klopte hij liet zijn spieren eens rollen en hinnikte toen een beetje achterdochtig naar een jonge die daar zat. Net alsof Kaboom wou waarschuwen dat er iemand was, Kaboom was toch zo een geweldige hengst in Jacky's ogen. Zat die jongen niet op de boomstam waar ze net over heen was gesprongen. Ze klakte even met haar tong en liet Kaboom naar de jongen met zwart haar toe stappen. De jongen had normalen kleding aan, een wit shirt zwarte broek en all stars. 'Heey, sorry dat ik je bijna aan reed, maar ik had ook niemand op een crosspad verwacht' zei ze met een glimlachje. Jacky lachte bijna altijd. Kaboom bleef de jongen even achterdochtig aan kijken en snoof even alsof hij wou zeggen, even kijken als deze tweevoeter wel te vertrouwen is. Jacky lachte even en vroeg aan Kaboom,"zo meneer, is deze jongen een beetje te vertrouwen". Waar Kaboom weer even zijn hoofd omhoog en naar beneden schudde alsof hij wou zeggen ja. Kaboom was zo grappige hengst dat het net leek alsof hij haar verstond. Ze lachte even en zei.'Ik ben trouwens Jacky, en meneer hier is Kaboom'

4Flying  Empty Re: Flying za maa 12, 2011 9:47 pm

Gast


Gast

Light keek nog steeds naar het meisje en het paard. Het was wel een mooi paard, en voor zover hij kon zien was het meisje ook mooi. Maar ja, hij was niet echt zo’n type dat veel succes had, ook ging hij niet echt snel met een meisje flirten. Daarvoor moest hij een meisje eerst beter kennen, hij had nogal een gesloten persoonlijkheid. Dat betekende ook weer niet dat hij geen vrienden wou maken, er waren alleen zoveel mensen die stomme vooroordelen hadden en dachten dat hij onaardig was of dat hij gewoon een weardo was. Hij lachte gewoon niet zoveel. Hij zag het meisje met haar paard op hem af komen en hield nog steeds dezelfde neutrale blik aan. 'Heey, sorry dat ik je bijna aan reed, maar ik had ook niemand op een crosspad verwacht' zei het meisje, Light kon haar nu beter bekijken, ja ze was wel mooi. ‘Sorry ik had niet door dat ik crosspad was.’ Zei hij terwijl hij een beetje opkeek. Het paard keek hem een beetje wantrouwend aan "zo meneer, is deze jongen een beetje te vertrouwen" zei het meisje en het paard schudde op en neer met zijn hoofd. Daar moest Light dus altijd wel van lachen als er die soorten dingen gebeurden. Een kleine glimlach was daarom te zien op zijn gezicht en hij stond op en stak zijn handen in zijn zakken. Wel keek hij nu gewoon naar het meisje, hij had geleerd dat het niet erg was als je je ogen op de grond richtte maar dat dat niet kon als je in gesprek was met iemand. .'Ik ben trouwens Jacky, en meneer hier is Kaboom' zei het meisje terwijl ze even lachte. ‘Ik ben Light.’ Zei hij met een kalme stem. Hij had weer de neiging om zijn blik op de grond te richtten maar had dat door dus meteen keek hij weer naar Jacky. ‘Je hebt een mooi paard.’ Zei hij dan maar om niet onaardig over te komen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum