Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Why do i live.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Why do i live. Empty Why do i live. di feb 01, 2011 11:37 am

Damion

Damion

Met zijn hoofd omlaag en zijn handen in zijn zakken, zoals altijd, liep Damion over de wandelweg. Hij liet zijn blik even afdwalen naar rechts en zag een paar vogeltjes vrolijk fluiten. Waarom, waarom kunnen zij wel zo vrolijk zijn en ik niet? Dat vroeg hij zich zo vaak af. Hij ging aan de kant egen een boom aan zitten en zette een liedje op. Het was geen vrolijk liedje, meer een treurig. Even sloot hij zin ogen en hij had de drang om zijn shirt uit te doen zodat de zon op zijn rug kon schijnen. Maar dat deed hij alleen als er geen mensen waren, thuis ofzo. Niet dat hij zich moest schamen, hij had een dikke sixpack maar wat ze dan zouden zien op zijn rug, nee niemand behalve hijzelf en zijn eigen vader en moeder wisten wat daar was. het zou ooit wel genezen hoor en nu was het er ook niet meer zo fel dus. Hij keek even rond en zag een hertje in het bos dat aan de wandelweg grensde. Met zijn ogen gesloten bleef hij daar zitten te luisteren naar dat liedje. Hij pakte een flesje water en dronk het in één keer leeg. Daarna zakte hij nog wat meer onderuit. Hij hoorde zijn gsm afgaan en schrok, hij nam op en er werd gezegd. ‘Waar ben je? Je weet dat ik je zal vinden hé.’ Snel stopte hij het gesprek en hij zocht wanhopig naar een oplossing, maar het enigste wat hij kon doen was een traan laten ontsnappen, net zoals vroeger.
-Open voor iedereen-



Laatst aangepast door Damion op vr feb 04, 2011 12:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Why do i live. Empty Re: Why do i live. di feb 01, 2011 3:17 pm

Gast


Gast

Jacky jogde vrolijk over de het verharde pad. Ze had haar ipod hard aanstaan en dacht aan haar paard. Jacky jogde omdat ze er altijd goed uit wou zien. Ze had een topje dat tot iets boven haar navel stopte aan en een sport rokje aan. Ze had haar haar in een paarden staart en had een fitted cap op aar hoofd tegen de zon. Ze neuriede vrolijk met het liedje F*** you mee. Ze zag een hertje maar die shrok zeker van haar, ze keek even vrolijk achter zich terwijl ze vrolijk door jogde. Wat was het hier mooi met al die natuur. Ze was blij dat haar vader haar hier had achter gelaten. En het voordeel was dat pa zich hier voor schaamde en schuldig voelde, dus kreeg ze alles wat ze wou. Ze werd hier zo vrolijk, eigenlijk was Jacky altijd wel vrolijk en het glas was altijd halfvol .Nog steeds achterom kijkend en muziek luisterend aan het joggen toen ze tegen iets opbotste, beter gezegt tegen iemand op botste. 'Uhm sorry ik was en ik .. stamelde ze onzeker maar met een grote glimlach. 'Ik heet Jacky en jij bent, ik heb jou hier nog nooit gezien ben je nieuw'? vroeg ze. Toen pas zag ze dat er een traan over zijn wang liep, 'Owwh, uuhm gaat het wel'. vroeg ze vriendelijk en bezorgt

3Why do i live. Empty Re: Why do i live. di feb 01, 2011 6:36 pm

Damion

Damion

Met een lege blik in zijn ogen zat hij daar te luisteren naar een liedje. Hij wist niet wat hij moest doen, zijn vader wou hem opsporen. Hij merkte niet dat er een meisje rondliep en het meisje botste tegen hem op. 'Ja ik ben nieuw hier, mijn naam is Damion' zei hij met een droge lach.
Snel probeerde hij zijn traan weg te vegen maar het meisje dat zich had voorgesteld als Jacky had het al gezien. 'Gaat het' vroeg ze. 'Ja hoor' zei hij met zo'n normaal mogelijke blik.
Eigenlijk was het niet oke, maar dat kon hij haar niet vertellen. Normaal zou hij nu allen willen zijn, hij was niet zo gesteld op andere mensen, maar nu vond hij het leuk als ze zou blijven.
Hoopvol klopte hij op de grond om te vragen of ze naast hem kwam zitten en keek hij haar aan.
Even sloot hij zijn ogen om een andere traan te onderdrukken en dronk hij nog een slok van een ander flesje water. Hij pakte een nieuw flesje water en reikte het haar aan om te vragen of ze ook wat water wou, het was tenminste zo warm en zij had zitten te joggen.

4Why do i live. Empty Re: Why do i live. di feb 01, 2011 7:26 pm

Gast


Gast

Jacky schaamde zich zo dat ze tegen de jongen was gebotst, dus stamelde ze voor de zoveelste keer 'sorry'. Dadelijk stond ze bekend als de kluns van HH. Toen de jongen zich voorstelde als Damion zei ze bloosend 'Mooie naam. Ik ben hier ook pas een paar dagen'. Ze schaamde zich echt diep. Het liedje op haar mobiel was veranderd naar Gives you hell van All American Rejects. Er dreunde een lekker melodietje door haar Ipod. Dat herinnerde haar er weer aan dat haar Ipod aanstond. Ze zetten hem snel uit. Toen Damion zei dat het wel ging wist ze wel 90% zeker dat hij loog. Maar het waren haar zaken ook niet en misschien kon zei hem wel opvrolijken op een of andere manier. Ze hoopte dat hij niet alleen wilde zijn, want veel contact heeft ze hier nog niet gehad. Ze was dan ook blij dat hij haar uitnodigde om te komen zitten. Het deerde haar niet als de grond vies zou zijn, daar zijn wasmachines voor. Toen Damion haar een flesje water aanreikte merkte ze pas op dat het eigenlijk toch wel warm is. Maar ze moest toch joggen van haar zelf, want ze wilde er 1 goed uitzien en 2 een goede conditie houden voor paardrijden en dansen want dansen vond ze toch wel leuk. 'Dankje' zei ze met een grote glimlach. Ze maakt de fles open en nam een slokje, het coole water voelde ze door haar lichaam glijden. Het was echt lekker, 'Dankje' zei ze nogmaals vrolijk. 'Heb jij eigenlijk al een paard, of ben je niet z'n paarden mens' vroeg ze vrolijk

5Why do i live. Empty Re: Why do i live. do feb 03, 2011 10:12 am

Damion

Damion

Damion keek naar de kleren die Jacky droeg, hij schaamde zich een beetje voor zijn kleren, zijn shirt was te klein en er zaten gaten in zijn broek,; zijn schoenen waren nog een beetje fatsoenlijk maar voor de rest, nouja veel kon hij er niet aan doen. Want geld voor nieuwe kleren had hij niet, hij kocht alleen wat hij nodig had. Hij rekte zich uit en op zijn rug was een rode plek te zien. Hij had het door en ging snel weer normaal zitten. Toen ze hem vroeg of hij een paardenmens was en of hij een paard had zei hij 'Uhm, nee ik heb geen paard, vroeger was ik n iet zo'n paardenmens maar nu zoek ik dus echt wel een paard, alleen kan ik ze niet echt betalen.

6Why do i live. Empty Re: Why do i live. do feb 03, 2011 4:38 pm

Gast


Gast

Jacky vond het nu toch wel komisch dat ze tegen de jongen die Damion hete. Ze schaamde zich nog wel. Ze keek even naar Damion en dan weer voor zich uit, ze schaamde zich voor haar eigenlijk te duren kleding. Ze wilde eigenlijk helemaal niet zo rijk zijn want daar kwamen alleen maar vooroordelen van. Veel mensen wilde niet met haar omgaan omdat ze dachten dat ze net als andere z'n tutje zou zijn. Ze zag dat de kleren van Damion een beetje waren versleten maar dat deed er niet toe. Ze had altijd al geleerd om door mensen uiterlijk heen te kijken en wat ze innerlijk te bieden hadden. Dat zou ze ook fijn vinden dat andere dat bij haar deden, ze zag er door het duren spul dan misschien wel uit als een tutje maar eigenlijk was ze een vrij stoere meid die van hiphop en dansen hield. Ze had hem gevraagd over zijn paarden leven. Hij had dus geen paarden maar wilde er wel een. Toen hij zei dat ze wel duur waren voelde Jacky zich toch wel schuldig zij altijd zeuren over haar zielige rijk leventje maar ze heeft wel alles wat haar hartje begeerd, alleen geen vrienden die haar nemen zoals ze is en voor het geld. Ondanks bleef ze toch altijd wel vrolijk want van lachen wordt iedereen beter. Ze schaamde zich ook want zij had 2 paarden Kaboom en Flint. "Ik heb twee paarden' zei ze een beetje beschaamd. 'Misschien kunnen we samen eens rijden, ik rijd wel western' zei ze vrolijk met een brede glimlach. Ze wilde hem een beetje opvrolijken en meteen was ze ook nieuwsgierig naar wat hem zo van streek maakte. Maar ze heeft al van vroeg af aan geen vragen te stellen die persoonlijk waren en ook geen vragen te stellen als mensen bezig zijn.

7Why do i live. Empty Re: Why do i live. do feb 03, 2011 5:24 pm

Damion

Damion

Hij keek even naar haar toen ze voor zich uit was en vond haar tot nu toe heel aardig, dat zal zo ook wel blijven. Hij merkt meteen als mensen zich te goed voor je vonden of zo. Maar zij was aardig, Damion keek nog even naar de gaten in zijn broek en zou zo snel mogelijk een nieuw baantje zoeken, misschien stalhulp ergens ofzo. Hij vond het fijn dat ze niet doorvraagde over waarom hij toen net van streek was. Sommige mensen snapte gewoon niet dat sommige dingen te persoonlijk waren. Even keek hij naar een hertje, het was hetzelfde als van toen net en toen ze vroeg of ze mischien is samen wouden rijden omdat ze toch twee paarden had zei Damion vrolijk 'Dat lijkt me geweldig, ik hou van western, vroeger had ik een vriend enn daar gingik altijd stiekem rijden zonder dat mijn ouders het wisten, van hun mocht het namelijk niet.' Hij schaamde zich niet eens dat hij opeens van rustig en zo helemaal vrolijk en blij was geworden, zo was hij. Met het kleinste wat hij kreeg werd hij al blij. Hij schonk haar een blije lach en keek blij naar haar.

8Why do i live. Empty Re: Why do i live. vr feb 04, 2011 5:39 pm

Gast


Gast

Jacky zat naast een niet verkeerd uitziende jongen, ze had een leuk melodietje in haar hoofd en neuriede mee. Ze zaten ergens op de grond en er liep af en toe een hertje of een ander diertje langs. Ze vond het een fijn gesprek, ze had zo gevoel dat dit gesprek was om wie ze was en niet om haar geld. Hij kon het dan ook niet weten dat ze rijk was, maar het was wel een beetje aan haar kleding te zien. Ze hoopte dat hij inging op haar aanbod, ze was even aan het bedenken op wie hij kon rijden eigenlijk was er niet zo veel keus, want Kaboom dulden niet veel mensen op zijn rug, maar dat kwam vast omdat ze 3 jaar geleden toen Kaboom was geboren in Argentinië woonde en ze hem heeft opgevoed. Haar vader was een rijke vent die voor werk zo nu en dan eens moest verhuizen. Flint was in het begin wel even moeilijk dan ging ie je uittesten maar ze wist zijn niveau was, maar het zou wel goed gaan. Ze moest wel lachen toen hij zei dat hij stiekem ging. Het was dus geen braaferdje. 'Zullen we dan maar gaan?'vroeg ze vrolijk. 'Dan kan jij kennis maken met Flint en kan ik even douche en omkleden' zei ze enthousiast.

9Why do i live. Empty Re: Why do i live. vr feb 04, 2011 8:52 pm

Damion

Damion

Hij was blij dat hij iemand had ontmoet, het was hier in het begin zo saai. Maar nu leek alles beter te zijn. Hij hoorde haar lachen toen hij zei dat hij stiekem ging en lachte even mee. Toen ze gingen dacht Damion even na, hij had laatst een shirt gezien, en het was niet al te duur.
Hij moest mischien snel gaan een keertje. 'Hey, dan ben ik nadat ik Flint heb gezien heel snel iets halen thuis, als jij je gaat omkleden.' Zei hij nog. Hij reikte haar de hand aan en zag hoe ze opstond. Ze was best wel knap, met dat blonde haar, goede figuur, en die twee mooie ogen. Even keek hij naar rechts en hij had het zo warm dat hij toch maar zijn shirt uitdeed, als ze ernaar vroeg kon hij altijd zeggen dat hij vroeger een keer superhard was gevallen. Zijn sixpack was zichtbaar en zijn getinte huid werd bedekt door enkele zonnestralen. Vrolijk liep hij met haar over de wandelweg en af en toe liet hij haar eens voor de grap schrikken ofzo.

10Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 05, 2011 9:35 am

Gast


Gast

Jacky had echt zin om met Damion te gaan rijden, ze voelde zich heel erg op haar gemak bij haar. Ze kon gewoon zijn wie ze was, oke ze was altijd wel vrolijk. Ze vond het nog wel leuk dat hij dat stiekem deed, het was dus ook geen braaferdje daar hield ze wel van. Zelf was ze ook niet z'n braaferdje want ze ging wel eens vaker stappen terwijl het helemaal niet mocht. Hij moest blijkbaar nog wat halen thuis ofzo dat zei hij tenminste. Ze was daar wel blij om anders moest ze zo kort douche het liefst stond ze lekker lang onder de warme douche. Ze pakte zijn hand vast en liet zich optrekken. Ze werd iets te ver doorgetrokken en kwam zowat in zijn armen terecht. Ze bloosde even en voelde zich echt een kluns. Meestal was ze niet zo klunserig, maar dat kwam ook misschien omdat ze allang niet meer z'n leuke jonge had ontmoet. Toen hij zijn shirt uit trok keek ze dromerig naar zijn sixpack, hij sportte waarschijnlijk veel. 'Wat voor sport doe je?' vroeg ze. Ze zag ook zijn littekens op zijn rug, ze was heel nieuwsgierig aangelegd, maar ze wist dat sommige dingen toch persoonlijk waren. Als ze het zou moeten weten kwam het wel op zijn tijd. Ze hadden nu z'n leuke tijd dat ze het niet wou verpesten.

11Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 05, 2011 11:41 am

Damion

Damion

Damion keek hoe Jacky een beetje klunzig in zijn armen viel en voelde zijn hart harder kloppen. Hij voelde zich geweldig vandaag en toen hij zijn shirt uittrok zag hij haar kijken en hij moest even lachen. Toen ze vroeg aan wat voor sport hij deed zei hij 'Ik ga niet echt vast sporten, ik ga soms gewichtheffen en vroeger deed ik aan vechten.' Daar schaamde hij zich wel voor, maar ja hij kon beter eerlijk zijn. Hij liep rustig met haar door en het was echt gezellig. ' Ik zal zorgen dat we er wat sneller zijn.' zei hij terwijl hij haar oppakte en tot het einde van de wandelweg met haar rende. Daar zette hij haar neer en begon hij te lachen. Hij pakte nog een flesje water en nam een slokje.

12Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 05, 2011 11:59 am

Gast


Gast

Ze voelde zich heel erg klunzig toen ze zo in zijn armen viel. Maar ze voelde haar hart ook als een gek te keer gaan. Ze viel niet gauw voor jongens, maar deze had iets heel speciaals. Toen hij zei dat ze aan vechten deed vond ze het eigenlijk wel stoer. Ze hield wel van een jonge die stoer is, zelf is zo ook niet z'n tutje. 'Dus jij kan me kickboks lessen geven'. Zei ze lachend. Toen ze een tijdje hadden gelopen zei hij dat het wel sneller kon. Ze werd opgepakt en ze kreeg een tintelend gevoel door haar hele lijf. Ze pakte hem vast rond zijn nek en voelde zijn warme lichaamstemperatuur. Het liefst zou ze voor altijd in zijn sterke armen willen liggen. Ze bloosde toen hij haar weer neer zette. Ze keek even hoe hij van het water dronk. Ze keek even rond en zag een eekhorentje , ze keek hoe die een noot pakte en weer weg rende. Ze kon wel eeuwig naar de natuur kijken, ze kwam zo tot rust. Toen ze verder liepen vroeg ze 'Ik hoop dat je niet voor honden bang bent'. Want ze had thuis 2 honden.

13Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 05, 2011 4:02 pm

Damion

Damion

Toen ze zei dat Damion haar dan mischien kon leren kickboksen zei hij terug 'Ik heb niet echt zo gevochten, meer uhm, gewoon op straat.' Hij schaamde zich weer een beetje maar dat deed hij vroeger, nu niet meer. Toen hij haar had neergezet vroeg ze of hij bang was van honden schudde hij zijn hoofd. 'Nee, ik ben niet bang van een paar hondjes hoor, ik heb er zelf een.' Zei hij toen. 'Wat voor ras zijn die van jou?' vroeg hij terwijl hij Jacky vragend aankeek. Hij keek nog even naar haar en zag dat ze echt wel mooi was, met dat haar, en dan die ogen. Het was gewoon helemaal wow vond hij.

14Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 05, 2011 6:51 pm

Gast


Gast

Het boeide haar helemaal niet hoe en wat hij gevochten heeft op straat. Als hij eerlijk is was het vroeger. Hij kon dus van zich afslaan en dat was goed. Ze vond het leuk dat hij zelf ook een hond had. 'Wat voor een heb jij'? vroeg ze. 'Ik heb een Alaskan Malmute Embush van 10 weken . En een Great Pyrenees Blade van 9 maanden. Ik heb er 2 want ik ben wel eens vaker weg'. Ze keek even naar Damion, ze had niet eens door dat ze er waren. Ze deed de deur open, er kwamen 2 over enthousiaste jonge honden aan gerent. Ze werd bijna door Blade omver gelopen want dat was net een paard. Ze lachte en aaide de honden blij. 'Rustig jongens'. Embush gromde even naar de in zijn ogen vreemde. "Em gedraag je' zei ze wat streng.

15Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 12, 2011 10:33 am

Damion

Damion

Damion vond het fijn dat hij nu wat mensen kende hier, het kon anders zo saai zijn. Even zag hij het hertje dat hij toen net had gezien wegrennen, hij vond het best wel raar dat hij steeds hetzelfde hertje zag maar dat maakte niks uit. Hij luisterde naar haar vraag en antwoordde toen 'Een boxer, hij is nog best jong maar luistert al geweldig goed vind ik.' Hij vond het leuk dat zij ook honden had en toen ze bij haar huis waren kwamen ze al aangerend. Alleen gromde de jonge pup even, dus ging hij door zijn knieen om te zorgen dat de pup geen bang gevoel had. Het hielp want de pup kwam al snel nieuwsgierig snuffelen. Damion merkte meteen dat ze zijn hond roken en vond dat ze elkaar is moesten zien. Hij zei na een tijdje 'Ik moet nog even iets halen, dan kan jij meteen nog even doen wat je nog moest doen.' Hij zag haar knikken en ging de deur weer uit. Snel ging hij naar huis waar hij wat geld pakte wat hij kon missen en hij liep naar de stad. Hij kocht het shirt wat hij gezien had, het was gewoon een simpel wit T-shirt maar hij kon het wel betalen. Toen liep hij rustig terug naar huis waar hij zich omkleedde en toen ging hij naar haar huis. Hij belde aan en wachtte tot er open werd gedaan.

16Why do i live. Empty Re: Why do i live. za feb 12, 2011 6:38 pm

Gast


Gast

Jacky's honden kwamen al enthousiast aangerend. Embush was eerst even wat afstandelijk maar algauw won Damion zijn vertrouwen. Embush gaf hem een paar 'kusjes'. Jacky glunderde helemaal omdat hij het zo goed met haar honden kon vinden. "oke dan zie ik je zo". gaf ze als antwoord. Ze ging onder de douche staan en trok een lichte spijkerbroek (klik)aan een luchtig blousje (klik), witte cowboy laarsjes. Ze deed haar haar dat vrij lang was los. Ze bekeek zich zelf in de spiegel en hoorde toen de bel gaan en meteen haar honden blaffen. Ze rende de trap af deed de deur open en zei "heey". Ze had haar honden even in de tuin gelaten maar al snel kwamen ze er aan stormen en sprongen ze blij tegen Damion op. Jacky lachte even maar corrigeerde ze snel. Het was nu nog wel schattig maar later niet meer.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum