Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afwezigheids topic

+36
Ryan
Pasqual Scodelario
Ty
Perrie
Amico
Enzo
Fenna
Dyrell
Jaimy
Scrum
Nick
Edward
Gibrendo
Yannick
Solance Ainsworth
Iris
Admin
Melanie
Olivia
Mido
Valerie
Tick tock time's keeps go
Iana
Reggi
Flair
Shadow
Kirsten
Claudia
Drew
Isaura
Quayden
Baco
Lena
Kiriya
Ashley
Darren
40 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic vr jun 01, 2012 10:18 pm

Edward

Edward

Ik moest even voor Joke [Iana] melden, dat zij waarschijnlijk -ik weet niet voor hoe lang precies- niet meer op de pc kan. Ze is van haar paard gevallen en heeft daardoor haar sleutelbeen gebroken.

77Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jun 02, 2012 11:13 am

Nick

Nick

Oh jee! Wens haar beterschap!

Trouwens, bedankt voor het terugvinden van het afwezigheidstopic XD Ik was hem echt volledig kwijt.

Ik ben de komende week tot zondag 10 juni (mijn verjaardag (a)) waarschijnlijk niet in staat om te posten omdat ik zo ontzettend veel huiswerk heb dat ik zelf nog niet eens weet of ik alles wel in mijn kop krijg. Dat ik dan jarig ben helpt ook niet echt mee want ik moet de dag erna een werkstuk inleveren. En dat moet ik dan verspreid over deze hele week gaan doen.

78Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic zo jun 03, 2012 9:58 pm

Valerie

Valerie

Ik ben vanaf morgen tot en met donderdag op kamp naar texel, dus kan dan niet posten:(

Ciaoo peepz

79Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 06, 2012 5:50 pm

Admin

Admin
Admin

Had hier al eerder moeten posten, but oh well.
Komende dagen fucking druk voor school, like; waarschijnlijk slaap ik tot volgende week niet, dus ik ga denk ik weinig tot niet aan posten toe komen. Weet niet hoe lang t precies gaat duren. I'll notify you folks when shit's over.
Kom wel wat langs op t onzindingkie and stuff; wel bereikbaar en zo, maar goede stukken tikken word hem gewoon ff niet.. Sorry voor dat.

80Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jun 09, 2012 1:13 pm

Scrum

Scrum

De laatste examens van het jaar beginnen, dus ik ga een tijdje niet meer kunnen posten :3

81Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jun 09, 2012 3:43 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Vooraleer ik het vergeet. Vanaf volgende week woensdag zal ik een tweetal weken waarschijnlijk niet online komen komen i.v.m examens. Van mijn ouders mag ik dan niet op m'n laptop dus dan zal ik HH moeten missen -aa-
Dus, zodat jullie het weten, dan ben ik er dus niet. :'D

https://paradigm-shift.actieforum.com

82Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic zo jun 17, 2012 4:39 pm

Edward

Edward

Ik zal niet meer zo héél veel kunnen posten, ivm met pww enzo. Na volgende week vrijdag wel sowieso meer, al zal ik mn best doen om te blijven posten, maar zeker niet zoveel als normaal. ^^'

Edward - Jason.

83Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic zo jun 17, 2012 9:33 pm

Jaimy

Jaimy

Proefwerken beginnen en aangezien ik het al moeilijk heb met school en ga afzakken moet ik daar wel goed voor leren.

Dat wordt tot vrijdag dus minder posten D=

84Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic ma jun 18, 2012 12:22 pm

Dyrell

Dyrell
Awsoem medehelper

Ik moet de posts ook uitstellen jammer genoeg.. Ik heb heel erg veel Huiswerk doordat mijn school alles lekker zo slecht regelt en ik dus nachten achterelkaar bezig ben met school.. Dus voor de mensen die een topic hebben met Dyrell of er één nog verwachten.. duurt nog even.. na deze week is het al een stuk chiller..

85Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 20, 2012 11:20 am

Fenna

Fenna

Ik ben komende vrijdag niet online aangezien dan de bruiloft is van mijn ouders. Vanaf zaterdag ben ik er dan weer gewoon.

Fenna - Naomi - Vanessa - Destin

86Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jun 23, 2012 12:45 pm

Gast


Gast

Deze aankomende twee weken ben ik online, maar post ik niet (of enkel in het onzin-topic).

Geld voor al mijn accounts. ^^ (Shannon, Solance, Pasqual, Brian, Nocture of the Shadows. )

87Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic ma jun 25, 2012 9:59 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Vanaf 9 juli tot iets van 25 juli ben ik weg. Geldt voor Darren, Leroy, Alexander

88Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic di jun 26, 2012 1:22 pm

Isaura

Isaura

Ik ga de komende dagen minder actief rpg'en ivm dat mijn vriendje een ongeval heeft gehad en ik dus erg veel bij hem ga zijn

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

89Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic vr jun 29, 2012 9:13 pm

Fenna

Fenna

Ik kan tot zondag niet posten aangezien ik stage heb en 2 feesten. Sorry!

Dat geld voor vanessa, drew, fenna en destin

90Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic do jul 05, 2012 5:00 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

;c Ik ben vanaf morgen weg, maar heb geen zin om te posten. - Wel inspiratie, geen zin.. x] -
Ik ben vanaf vrijdag tot een nog onbekende tijd weg, want dan gaan we naar Engeland. Ehm. Van 6 juli tot 16 juli weg. Rond 16/17 juli zal ik weer posten.

91Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 06, 2012 10:07 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik zal vanaf nu zeker 2 weken niet kunnen posten aangezien ik ten eerste met een baby rat zit en ik naar m'n oma ga bij mijn nichten in Antwerpen ;3

https://paradigm-shift.actieforum.com

92Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 06, 2012 10:09 am

Drew

Drew

Aangezien ik leid aan enorme inspiratieloosheid, ga ik de komende week niet posten. I'm sorry voor iedereen die een topic met me heeft.

Drew - Fenna - Vanessa - Destin

93Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jul 07, 2012 1:53 pm

Gast


Gast

Ik zal de komende weken minder online zijn ivm privé redenen, zal dus ook niet reageren in topics. Sorry.
Painted Black & Jeydon.

94Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic zo jul 08, 2012 11:54 am

Enzo

Enzo

zoals jullie al merken ben ik minder actief en dat zal voor onbepaalde tijd ook zo zijn
in de vakantie heb ik namelijk veel minder tijd. Om de dag is mijn vriendje zowieso bij mij en de andere dagen ben ik bij de paarden.

95Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic ma jul 09, 2012 10:50 am

Jaimy

Jaimy

Ik vertrek morgen op kamp met de jeugdbeweging= geen computer= niet posten

Geldt voor Luca en Jaimy c:

96Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 13, 2012 3:22 pm

Gast


Gast

Ik ben tot en met zondag bij iemand aant slapen dus kan dan niet posten:c
Miss kan ik daar online komen, maar denk het niet...

97Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 13, 2012 3:24 pm

Amico

Amico

Kan je wel nog even posten bij Dancer ?

98Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic di jul 17, 2012 11:21 pm

Gast


Gast

Ben de komende 2 weken minder online ivm vakantie!!

Dit geld voor Brooke, Blase en al die shit ;d

99Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jul 21, 2012 9:00 am

Flair

Flair

ik heb een ontstoken oog dus ik zal de komende dagen niet veel online komen 8D

http://saddled.actieforum.com/

100Afwezigheids topic - Pagina 4 Empty Re: Afwezigheids topic za jul 28, 2012 6:15 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Vanaf morgen ben ik tot volgende week donderdag bij m'n oma en opa in Kortrijk (West Vlaanderen), dus ik zal weinig of niet online kunnen komen.

Dit geldt voor Iana. (= En dat is het XD)

https://paradigm-shift.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum