Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Isa's Dump-topic.

+10
Oliver Edurel
Tyler
Delilah Hudson
Kael Brown
Jamey J.
Sofia Mulligan
Somatra
Robin Lowe
Solomon Griffith
Ashley Grey
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Isa's Dump-topic. Empty Isa's Dump-topic. vr aug 15, 2014 9:55 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Om Inge een beetje terug te pesten met oude dingetjes. En nieuwe dingetjes.
Soort van.
Gewoon een dumpplek voor feels en zo.

But first, Jamie.

Het horloge om zijn pols trilde één keer - het moest nu half twaalf zijn.
De doeken die de man voor zijn mond en ogen getrokken had begonnen pijn te doen, net als de touwen waarmee zijn polsen en enkels aan de stoel vast waren gemaakt. James' gehoor liet hem opnieuw in de steek - het enige zintuig wat hij nu tot zijn beschikking had en ook nog eens flink beschadigd was. Daar had hij dus niets aan.
Hoe lang zat hij al zo? Hij kon zich niet meer herinneren hoe laat de deur van zijn appartement open was gebroken en de mannen hem al snel overmeesterd hadden - hij was in ieder geval even bewusteloos geweest, en ongeveer twintig minuten geleden bijgekomen.
Het was eigenlijk ook zijn eigen schuld geweest. Hij had zijn pistool niet op zijn slaapkamer moeten laten liggen. Hij had het volume van de tv niet zo hard aan moeten zeggen zodat hij de krakende trap had kunnen horen. Hij had de verantwoordelijkheid die op zijn schouders was gelegd niet zo moeten onderschatten.
Zijn hoofd werd aan zijn haar recht getrokken, en de doeken werden verwijderd. Hij was nogal licht in zijn hoofd geworden, en toen hij zijn nek weg wilde draaien van het uitzicht op de gesloten gordijnen voelde hij dat zijn spieren stijf waren.
Hij versteende toen hij het stekende gevoel van een pistool tegen zijn achterhoofd voelde. De man die achter hem stond was hoogstwaarschijnlijk niet van plan zich te laten zien.
'Naam?'
Hij herkende de donkere stem niet, en besloot om gewoon antwoord te geven voor zover dat ging.
'James Nicolas Robinson.'
'Rank?'
'Soldaat.'
De loop van het pistool drukte harder tegen zijn hoofd, maar hij gaf geen kik.
'Wat een gup,' hoorde hij een tweede stem mompelen, een stuk verder weg.
'Ik ben 24, meneer,' antwoordde hij zo luchtig mogelijk.
De opmerking leverde hem een harde klap tegen zijn achterhoofd op. Een paar tellen dansten er sterretjes voor zijn ogen, en hij moest zijn kaken op elkaar klemmen om niet te schreeuwen, maar opnieuw liet hij niets blijken. Met moeite wist hij zelfs te grijnzen, terwijl het bloed langzaam langs zijn nek liep.
'Ben je niet wat jong voor dingen zoals dit? Ik moet toegeven dat het ons niet veel helpt.' Een derde stem, een stuk zakelijker dan de twee anderen.
James bleef strak voor zich uitkijken toen de bureaulamp achter hem een grillige schaduw op de gordijnen wierp - de man kwam zijn kant op.
'Dat dacht ik ook, meneer. Maar onderschat me alstublieft niet, daar krijgt u spijt van.'
Hoewel zijn stem nonchalant en beleefd bleef was hij van binnen ondertussen ijskoud geworden, terwijl de zenuwen aan zijn ingewanden knaagden.
Waarom was hij ook zo vreselijk passief geweest?
'Meneer Robinson, ik ga u een paar vragen stellen en ik wil dat u die beantwoordt.'
De schaduw werd groter, de voetstappen kwamen dichterbij en de man ging een meter voor hem staan. Hij had donker, kort haar met hier en daar grijze strepen, ogen die glommen als kiezelsteentjes in het zwakke licht en een mager gezicht. James schatte dat hij even lang was als hijzelf als hij zou staan.
Kalm keek hij naar de man op. 'En wat als ik weiger om antwoord te geven?'
'Dat merkt u dan wel.'
'Nou, meneer, het zit zo.' Hij hief zijn hoofd iets op, terwijl het bloed nu langs zijn rug droop en langzaam stolde. 'Als u me gelijk doodt als ik geen antwoord geef zou ik graag willen overwegen of dat het waard is.'
Achter hem hoorde hij de tweede stem grommen, maar daar besteedde hij geen aandacht aan. De man tegenover hem gaf geen antwoord.
'Wie is de man die in de kamer hiernaast woont?'
Oliver.
Shit.
'Waar is hij?' Nu begon hij echt paniek te voelen. 'Hij is oké, toch?'
'Ik stel hier de vragen, meneer Robinson.'
James haalde even diep adem.
'Oliver Edurel. Hij is mijn huisgenoot, hij heeft hier niets mee te maken.'
'Heeft u hem informatie toevertrouwd?'
'Nee, meneer.'
Als Oliver hier de dupe van werd zou hij het zichzelf voor altijd kwalijk nemen. Hoe ging hij dit uitleggen als hij levend uit deze kamer kwam?
'Hoe zit het met familie en andere kennissen?'
Onder het praten bleef de man hem strak aankijken, en James keek met de resterende kalmte die hij nog in zich had terug.
'In maanden geen contact meer gehad, meneer.'
'Mooi.'
Het pistool werd weggehaald, en over zijn hoofd aan de man gegeven.
'Waar zijn de documenten?'
Hij ging dus dood hier. Geweldig.
'Dat kan ik u niet vertellen.'
Voor hij het goed en wel aan zag komen haalde de man uit en raakte hem met de loop van het pistool tegen zijn kaak. Met dichtgeknepen ogen tegen de pijn liet hij zijn hoofd iets zakken.
‘Even dat u het weet, meneer Robinson – het kan me niet schelen wat ik moet doen voor ik die documenten in handen krijg.’
Langzaam hief hij zijn hoofd op en keek de man even kil aan.
‘Even dat u het weet, meneer wie u ook mag zijn – er was een reden waarom de documenten aan mij zijn toevertrouwd. En die reden was niet dat ik te jong was om verdacht te zijn.’
Hij probeerde de vuist van de man niet te ontwijken, zodat zijn hoofd naar achteren schoot toen die hem hard tegen zijn oog raakte. De man trok hem aan zijn hemd terug, zodat zijn rug loskwam van de stoelleuning, en bracht zijn gezicht dicht bij dat van James, die met één oog duister terugkeek.
‘Ik ben niet gediend van je brutale opmerkingen, Robinson,’ siste de man tussen zijn op elkaar geklemde tanden door. James merkte dat hij de ‘u’ en ‘meneer Robinson’ achterwege had gelaten – hij had de man echt pissig gemaakt.
‘Dat heb ik gemerkt,’ antwoordde hij luchtig. Hij draaide zijn hoofd weg en spuugde wat bloed uit zijn mond. Hij haatte die ijzeren smaak.
De man liet hem langzaam los, en de jongeman zakte terug in de houten stoel, zijn gezicht ondertussen flink onder het bloed. ‘Je hebt nog één kans om vrijwillig iets te zeggen. Anders zal ik andere maatregelen zullen moeten treffen.’
James bleef strak voor zich uit kijken, zijn handen tot vuisten gebald. De touwen sneden nog steeds in zijn polsen en zorgden ervoor dat hij zijn vingers niet meer voelde.
‘Goed dan.’
De man was duidelijk weer gekalmeerd, pakte zijn aktetas van het bureau en haalde een iPad tevoorschijn. ‘Ik heb hier live beelden uit een loods bij de Theems -’
‘De Theems?!’
‘- die je misschien wel interessant zult vinden.’
De tablet werd tegenover hem in de vensterbank gezet, en James werd volledig koud van binnen.
‘Je zei dat hij oké was!’ Hij was weer overeind gaan zitten, hoeveel zijn lichaam ook protesteerde, en deed voor de eerste keer een poging om zich los te rukken.
‘Hebben we dat gezegd?’ De man grijnsde, maar zijn lach kwam niet eens in de buurt van zijn ogen.
‘James?’
Oliver klonk bijna onherkenbaar – al zijn zelfverzekerdheid was verdwenen, en zijn stem trilde van angst. Zijn witblonde haar zat aan zijn bezwete voorhoofd geplakt, zijn blauwe ogen schoten door de zaal als die van een wild dier en zijn bril stond scheef op zijn neus. Via zijn kaak liep er een straaltje bloed langs zijn hals.
‘James, wat in godsnaam is er aan de hand? Ik zweer je dat -’
‘Rustig, Oliver.’ Hij deed een poging om zijn vriend te kalmeren, al was hij zelf verre van rustig. ‘Er is niets ernstigs aan de hand, en ik kan je daar in een paar tellen weer weg krijgen. Maak je geen zorgen.’
‘Ik weet niet waar ik ben,’ haperde de jongeman. ‘Hannah, mijn ouders – als dit te maken heeft met die opdracht van je vermoord ik je, Robinson!’
Normaal gesproken had hij gelachen, maar dat was nu wel het laatste wat hij zou doen.
Hij wendde zijn blik iets af en keek op naar de man, die de iPad oppakte en terug in zijn tas liet glijden.
‘Je laat hem los, begrepen? Als hij hier de dupe van wordt -’
‘Dan wat?’ De man keek hem even koel aan. ‘Als jij ons die documenten overhandigt zorgen wij ervoor dat je vriend vrij wordt gelaten. Zo niet, dan komt hij een stuk minder knap uit die loods als mijn mannen met hem klaar zijn.’
‘Je bent een monster,’ gromde James tussen op elkaar geklemde tanden door, en de man lachte. ‘Je brutale praatjes zijn op, hoor ik? Mooi. En nu…’ Hij haalde opnieuw onverwachts uit en sloeg de jongen opnieuw. James voelde zijn neus breken, en deze keer schreeuwde hij wel.
‘Die fucking documenten.’
Zacht kreunend tilde hij zijn hoofd weer op en opende met tegenzin zijn ogen.
‘Het zou fijn zijn als je dan even losmaakt.’
Nu was het de man die als eerste gesproken had die hem een tik verkocht, deze keer tegen zijn achterhoofd.
‘Maak hem los,’ beval de man koeltjes, en niet veel later keerde het gevoel terug in James’ handen en voeten. Zijn vingers gleden even door zijn korte haar dat ooit tot zijn schouders was gekomen, en maakten even contact met de ondertussen gestolde wond. Toen hij weer opkeek zag hij dat het pistool voor de zoveelste keer op zijn hoofd was gericht, en automatisch gingen zijn handen de lucht in.
‘De documenten, Robinson. Je hebt vijf minuten.’
Tergend langzaam begon hij richting de deur naar de slaapkamer te lopen, terwijl de ogen van de drie mannen in zijn rug prikten. Op zijn gemak, alsof hij de enige was in het appartement en alsof er geen pistool op zijn hoofd gericht was, begon hij door de papieren op zijn bureau te rommelen. Achter zich hoorde hij twee van hen op zachte toon tegen elkaar praten, maar hij kon niet verstaan wat er werd gezegd.
Toen hij er bijna zeker van was dat ze niet meer op hem letten trok hij zo zacht mogelijk het kleine kastje naast zijn bed naar voren en opende het haast onzichtbare luik dat daar onder verborgen was. Daaronder was niet veel ruimte, maar net genoeg om een stapeltje papieren op te bergen.
En daar had hij goed gebruik van gemaakt.
Terug in de woonkamer, die eveneens volledig overhoop was gehaald door de twee mannen, bleef hij kalm voor de derde staan en overhandigde hem de documenten. ‘Blij?’
De man grijnsde voor hij de papieren open sloeg. ‘Heel blij, dank je.’ Zijn donkere ogen scanden langzaam de eerste pagina, en James kon niet voorkomen dat zijn mondhoeken iets omhoog trokken toen er een lichte frons op zijn gezicht verscheen. De man sloeg de tweede pagina om en keek toen op.
‘Dit is een musicalscript.’
Nu kon James het niet meer laten en grinnikte zacht. ‘Got ya.’ Hij pakte het stapeltje uit de handen van de nog steeds verbijsterde man en grijnsde. ‘The Phantom Of The Opera, om precies te zijn. Geweldige musical.’
De grijns werd meteen van zijn gezicht geveegd toen hij voor de tweede keer die nacht tegen de grond werd gewerkt. Zijn armen werden op zijn rug getrokken zodat hij geen kant meer op kon, zijn handen werden opnieuw bij elkaar gebonden, om vervolgens hardhandig overeind getrokken te worden. En opnieuw werd er een pistool tegen zijn hoofd gezet.
‘Lopen, Robinson. En als je me nu niet vertelt waar die godvergeten documenten zijn gaat je vriendje er wel aan.'

2Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. vr aug 15, 2014 10:46 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Pesten? Man, ik zal blij zijn als het allemaal in je topic staat. Hoef ik ook niet te zoeken als ik weer een bui heb waarin ik alles teruglees : D

3Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. vr aug 15, 2014 12:46 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Da's waar. x]

boop, vond dit terug in mijn bestanden.

----

Het was nu al de tweede keer dat Rowan midden in de nacht aan de rand van zijn bed stond, trillend van top tot teen.
Kael kon zien hoe de ogen van de jongen roder werden met de dag, hoe zijn gezicht langzaam meer ingevallen werd, hoe zijn ribben door zijn huid begonnen te steken zoals ze vroeger ook hadden gedaan. Hij had in de badkamer het volle pakje met pillen gevonden, wat zijn vermoeden bevestigde dat Rowan zijn medicatie niet meer slikte. En er was niets wat hij kon doen. Hij kon de jongen niet dwingen.
'Kael?'
Rowans stem trilde. De laatste keer dat Kael hem zo had gehoord was zeker vier jaar geleden.
'Kael, ik kan niet slapen.'
Voorzichtig ging Kael op de rand van het bed zitten en keek naar hem op. 'Er liggen slaappillen in de badkamer. Het is half één, Row, probeer nog even te slapen.' Zijn toon was langzaam en kalm, alsof hij tegen een klein kind praatte.
'Ik - ik durf niet.'
Rowans ogen schoten door de slaapkamer en glommen in het licht van de straatlantaarn dat door de gordijnen viel - Kael kon zien dat hij bang was, al had hij geen flauw idee waarvoor.
'Waarom niet?'
Rowan haalde alleen zijn schouders op, en Kael kon niet zeggen of hij het echt niet wist of de jongen zo gek werd gedreven dat hij het hem niet durfde te vertellen.
'Kael?'
'Ja?'
Hij was even stil, en keek de oudere jongeman alleen maar strak aan. Aan de ene kant maakte het dat hij zich ongemakkelijk voelde, maar aan de andere kant begon hij steeds meer medelijden met hem te krijgen. Hij had echter geen flauw idee hoe hij zich moest gedragen, en voor het eerst in tijden voelde hij zich hulpeloos. Hij wilde er niet aan denken wat er in het hoofd van Rowan om ging.
'Mag ik -'
Opnieuw was hij stil, alsof hij plotsklaps zijn tong was verloren. Zijn lippen trilden.
'Godsamme, Row...' Met licht verstikte stem trok Kael de jongen naar zich toe en sloeg zijn armen om hem heen. Hij schrok toen hij voelde hoe mager hij was geworden, en toen Rowan een paar tellen later zijn omhelzing beantwoordde drukte hij hem des te strakker tegen zich aan.
'Wat ze ook tegen je zeggen, luister alsjeblieft niet naar ze,' mompelde hij zacht. 'Alsjeblieft, Row...'
'Ik wil dood, Kael.'
Hij bevroor volledig. De rustige, haast nonchalante toon waarop hij het had gezegd maakte het des te erger.
'Wacht - wat?' Kael liet hem los en keek hem recht aan. 'Nee, dat - waarom zou je dat willen?!'
Rowan keek hem niet aan maar staarde naar zijn handen, een afwezige blik in zijn donkere ogen, en haalde opnieuw zijn schouders op.
'Ze zeggen dat ik, eh...'
'Ja?' vroeg Kael dringend, zijn vingers om die van Rowan sluitend.
'Ze zeggen dat ik beter af ben als ik dood ben. Omdat - omdat het toch niemand iets zou schelen.'
Kael legde een hand op Rowans wang en tilde zijn hoofd op, zodat hij hem aan moest kijken. 'Row, onthoud alsjeblieft wat ik nu zeg, oké?' Hij moest moeite doen om zijn stem niet te laten trillen. De jongen knikte alleen, met nog steeds die doffe blik. 'Ik hou van je. Het kan me niet schelen wat ze tegen je zeggen, maar laat ze je niet wijs maken dat niemand iets om je geeft want dat is niet waar.'
Hij voelde dat Rowan opnieuw begon te trillen.
'Geloof me alsjeblieft als ik zeg dat ik van je hou, Row,' zei hij zacht. 'Wat in hemelsnaam zou ik zonder jou moeten?'
Rowan boog zijn hoofd, zodat zijn haar voor zijn ogen hing. Behoedzaam tilde Kael zijn hoofd op en kuste hem zacht op zijn mond, maar Rowan reageerde niet en bleef zwijgend zitten. Je had hem kunnen slaan en hij had zich niet verdedigd.
'Geloof je me?' Kael liet zijn hand op Rowans wang rusten en keek hem gespannen aan. De ander knikte alleen, en zei geen woord toen Kael hem opnieuw tegen zich aan trok.
Hij had de jongen letterlijk en figuurlijk zien opbloeien, iets wat een prachtig beeld was geweest om te zien, en om hem zo weg te zien vagen was hartverscheurend.
'Stuur me alsjeblieft niet weg, Kael.'
'Waarom zou ik dat doen?'
'Omdat ik krankzinnig ben.'
Kael kneep zijn ogen dicht. 'Je bent niet krankzinnig, Row. En ik zou je nooit van mijn leven wegsturen.'
Toen Rowan iets dichter tegen hem aan kroop haalde hij even zijn vingers door zijn haar.
'We lossen dit samen wel op.'
Hij had geen idee of hij zijn belofte na kon komen, maar hij zou alles doen om hem bij zich te houden.

4Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo aug 31, 2014 7:27 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

https://www.youtube.com/watch?v=NEG9LWZwcw4&list=PLvduIlJ1lFOchLRVtk3HLDVNiK85oljDU&index=62
Rowan keek niet op van zijn boek toen de deur van het appartement open ging en twee paar voetstappen de kamer in liepen.
'Sorry dat we wat laat zijn,' begon Kael, maar stopte toen hij zag dat Rowan niet reageerde. Er hing even een gespannen stilte.
'Maakt niet uit,' antwoordde Rowan luchtig, alhoewel de koele ondertoon duidelijk te horen was. 'Ik wist alleen niet dat je Tyler mee zou nemen.'
Niet naar ze kijken.
'Had ik dat niet gezegd?' Hij kon horen dat Kael wat van zijn stuk gebracht was. 'Ik dacht dat -'
'Geen probleem.' Rowan sloeg zijn boek dicht en keek ze één voor één glimlachend aan. 'Ik zal jullie niet in de weg lopen. Hi, Tyler.'
De blonde jongeman lachte beleefd terug, maar zoals gewoonlijk bleven zijn ogen ijskoud.
Kael had zijn jas ondertussen opgehangen en keek om naar de twee. 'Wat? Nee, je hoeft niet -'
Deze keer was het Tyler die hem in de reden viel. 'Je hoorde hem toch, Kael? Hij wil ons niet in de weg lopen.' Nog steeds keek hij Rowan recht aan, deze keer zonder de glimlach.
Je hebt je kans gehad, Rowan.
Een paar tellen bleef hij roerloos zitten, zijn kaken op elkaar geklemd, voor hij overeind kwam, zijn vest van de stoel griste en langs de twee heen liep.
'Rowan -' begon Kael, maar de jongen sloeg de deur al achter zich dicht.

Met zijn handen diep in zijn zakken en zijn capuchon over zijn hoofd getrokken beende hij de straat uit. Het liefst wilde hij zo ver mogelijk van het appartement vandaan zijn.
Hij kneep zijn ogen even dicht om de beelden van Kael en Tyler te doen laten verdwijnen.
Dat was precies zijn probleem: hij wilde dolgraag dat Kael gelukkig was. De eerste keer dat hij het over Tyler had gehad was hij zo enthousiast geweest dat Rowan zeker had geweten dat hij de juiste keuze had gemaakt. En hij stond nog steeds achter zijn punt: zijn schizofrenie zou ongetwijfeld voor nog meer problemen hebben gezorgd. Dat had het altijd al gedaan. Hij was er zeker van dat vroeg of laat er iets vreselijk mis zou gaan, en dan konden er twee verschillende dingen gebeuren: of hij zou Kael iets aan doen, of de jongeman zou nooit meer iets met hem te maken willen hebben. En de beide opties wilde hij nooit van zijn leven laten gebeuren.
Dat standpunt was het enige wat er nog voor zorgde dat hij niet volledig brak. Het liefst had hij de twee gewoon gelaten - hij had er niets mee te maken. Maar hij kon het gewoon niet. Hij wilde dat hij Tyler gewoon kon vertrouwen in plaats van dat zijn waanbeelden hem er van weerhielden om de goede dingen in de jongeman te zien. Maar het meest van alles -
'Hoop je nog steeds dat Kael op een dag het licht zal zien? Schattig.'
Hij schrok zich een ongeluk en wierp een blik opzij. 'Nee, niet jij...'
De man grijnsde zijn tanden bloot en verborg zijn scherpe, bloederige nagels in de zakken van zijn zwarte jas. Zijn huid was krijtwit, terwijl zijn ogen van kleur leken te veranderen - soms bloedrood, als kleine edelstenen, en soms ondoordringbaar zwart.
De eerste keer dat de man verschenen was was jaren geleden, de eerste keer dat hij uit huis was geschopt. Hij kon zich vaag herinneren hoe bang hij was geweest, en nu hij er even bij stilstond bedacht hij dat de situaties bijna hetzelfde waren.
'Hoezo niet?' De man keek hem door het donker strak aan en wendde zijn blik niet van de jongen af, die zelf zo min mogelijk oogcontact probeerde te maken. 'Stel je mijn aanwezigheid niet op prijs? Want je zult het vannacht met mij moeten doen, jongen. Niet met lieve Kael.'
Rowan mompelde iets onverstaanbaars en versnelde zijn pas toen het begon te regenen.
'Kael heeft wel iets belangrijker aan zijn hoofd, dat weet je toch?' ging hij op een zachte, bijna zoete toon verder. 'Want wie kiest er nu niet die knappe, welgemanierde jongeman boven jou, ik bedoel... kom op. Kijk eens naar jezelf.'
De nadruk op het woord 'jou' zorgde ervoor dat Rowan iets in elkaar kromp. 'Laat me met rust.'
De man lachte zacht en gaf daar geen antwoord op. 'Je hebt je kans gehad, jongen. Zie je niet hoe gelukkig Kael is geworden sinds hij Tyler heeft? Dat was toch wat je wilde?'
Rowan knikte kort en trok zijn schouders op tegen de wind. Zijn hoofd voelde licht aan, alsof hij een heel stuk had gerend en hij buiten adem was. Hij wist dat hij de man niet kon afschudden of laten verdwijnen, dus zijn enige optie was de donkere stem negeren. Het enige probleem was dat de man het talent had om ervoor te zorgen dat de jongen elk woord geloofde dat hij zei.
De man klakte met zijn tong, net op het moment dat Rowan hem een paar tellen aan durfde te kijken, en er verscheen een duivelse grijns op zijn gehavende gezicht. 'Wie ben jij dan om hem in de weg te staan? Dat kun je toch niet maken? Denk je nu echt dat Kael zich plotseling bedenkt? Want ik ben vrij zeker dat dat nooit meer zal gebeuren, jongen. Je hebt je kans gehad, en je hebt deze verspild. Het is allemaal je eigen schuld.'
Rowan had steeds meer moeite het lichte gevoel in zijn hoofd te negeren. Hij liep ondertussen over Sixth Avenue, wat hij pas door had toen hij opkeek. Het lawaai was weggevallen doordat hij alleen maar naar de stem had geluisterd, maar nu die was gestopt met praten sloegen de geluiden met volle kracht op hem in. Hij werd omringd door stemmen en geschreeuw, door felgekleurde lichten, door auto's die langs hem heen schoten, door mensen die veel te dicht bij hem stonden.
Hij haalde gejaagd en moeizaam adem, alsof zijn keel langzaam werd dichtgeknepen. Er begonnen zwarte vlekken voor zijn ogen te dansen toen het lichte gevoel in zijn hoofd met de seconde erger werd, en hij wankelde plotseling op zijn benen.
'Kijk uit!'
Hij struikelde, viel en knalde hard tegen iemand op die hem op zijn benen hield. Hij leek geen controle meer te hebben over zijn lichaam - het was alsof hij een lappenpop was wiens bewegingen geregisseerd werden door iemand anders.
Hij moest hier weg, en het liefst zo snel mogelijk.
Diep ademhalen.
Langzaam vulden zijn longen zich weer met lucht terwijl hij wanhopige pogingen deed om zichzelf kalm te houden, en de zwarte vlekken werden langzaam kleiner. Nu pas zag hij dat er zich een kleine cirkel om hem heen gevormd was om hem de ruimte te geven.
Een paar zachte handen hielden hem overeind. 'Gaat het wel?' De vrouwenstem leek van mijlen ver weg te komen, en op hetzelfde moment galmden de klanken als gongslagen door zijn hoofd. Hij kon zichzelf er niet toe brengen om antwoord te geven, deinsde iets achteruit en begon te rennen. Hij zag niet waar hij heen ging, hij lette niet op de mensen die hij aanstootte, het enige wat er nu nog toe deed was dat hij daar weg was.

Doorweekt tot op het bot liet hij zich op een bankje zinken en verborg zijn gezicht in zijn handen. Zelfs hier, ver weg van Sixth Avenue, Kael en Tyler leek hij niet te kunnen kalmeren.
Trillend haalde hij adem, zijn handen voor zijn mond, en slikte met moeite de tranen weg.
'Rowan?'
Opnieuw kreeg hij een hartverzakking en keek geschrokken op. 'Emili, goddank...' Hij knipperde even verwoed met zijn ogen. 'Het - hij wilde maar niet weg.'
Het meisje leunde iets tegen hem aan, en zorgde ervoor dat hij wat kalmer ging ademhalen. 'Je moet niet naar hem luisteren, dat weet je toch?' Ze keek even naar hem op. 'Dat is alles wat hij doet - je leugens vertellen. Ik weet niet wat hij allemaal tegen je heeft gezegd, maar geloof alsjeblieft niet wat hij zegt.'
Hij kneep zijn ogen dicht en zuchtte diep. 'Ik probeer het... echt waar...'
Het stopte met regenen, en hij trok zijn vest verder om zich heen. 'Metro?'
Emili glimlachte even. 'Je gaat niet terug naar Kael, of wel?'
Hij schudde zijn hoofd. 'Niet zolang hij daar met Tyler is. Ik ga die twee niet in de weg lopen.'
'Sportief,' antwoordde ze luchtig, en keek hem glimlachend aan. 'Dan lijkt me dat de metro een betere optie is dan thuis, niet?'

5Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 21, 2014 8:58 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

https://www.youtube.com/watch?v=C-W40iW2MRs
‘Riot!’
Haar stem sloeg over. Alle kracht leek uit haar lichaam te zijn verdwenen, en toen ze zich los probeerde te rukken trok de man haar armen alleen maar verder op haar rug. Zwaar ademhalend stopte ze met tegenstribbelen, terwijl haar ogen over het plein schoten, op zoek naar een andere uitweg. Ze was Riot volledig uit het oog verloren.
Een pistool drukte in haar rug, en onwillekeurig snakte ze naar adem. Haar handen waren nu op haar rug gebonden zodat ze geen kant meer op kon. Een harde klap op haar schouders zorgde ervoor dat ze door haar knieën op de kinderkopjes zakte. Toen ze haar hoofd iets boog gleed haar losgeraakte haar voor haar gezicht.
‘Wayland.’
Haar hoofd schoot terug omhoog, en ze keek recht in het gezicht van de man die ze eveneens in de menigte had gezien. Zijn spottende grijns zorgde ervoor dat de strijdbaarheid in haar opnieuw opvlamde. Met op elkaar geklemde tanden keek ze hem aan toen hij haar gezicht iets omhoog dwong.
‘Als je niet tegen had gesputterd was het een stuk makkelijker voor ons beiden geweest, meisje.’ Hij richtte zich weer op, keek even minachtend op haar neer en verdween toen uit haar gezichtsveld.
Haar hoofd werd aan haar haar opgetrokken door de man – of monster, ze kon niet zien wie er achter haar stond – zodat ze recht naar het plein keek. Haar arm begon steeds meer pijn te doen, en het witte hemd dat ze droeg – haar vest was ze allang verloren – was doordrenkt met bloed. Het kostte haar moeite om de tranen in haar ogen terug te dwingen.
‘Riot…’ Haar stem was bijna onverstaanbaar boven het oorverdovende geluid om haar heen, en ze had het gevoel dat ze elk moment het bewustzijn kon verliezen. Haar ademhaling werd steeds gejaagder.
Plotseling viel iedereen in de omgeving stil. Het enige wat ze nu nog hoorde was zacht gefluister en de wind die langzaam ging liggen.
‘Maak haar af.’
Haar tot vuisten gebalde handen ontspanden langzaam. Verslagen boog ze haar hoofd, haar ogen dichtgeknepen, toen de loop van een geweer tegen haar slaap werd gezet.
Er klonk een geweerschot, maar afgezien van de stekende pijn in haar arm voelde ze niets. Behoedzaam keek ze op en hield onwillekeurig haar adem in. Een tel later sloot een hand zich om haar pols, trok haar overeind en dwong haar de menigte in.
‘Rennen,’ siste Riot in haar oor, en samen zetten ze het op een lopen. Achter hen hoorden ze hoe de hel weer was losgebarsten.
Ze kwamen pas tot stilstand toen ze een leeg kantoorgebouw in schoten. Annabell, wiens handen nog steeds vast gebonden waren, zakte met gesloten ogen tegen de muur in elkaar. Ze keek niet op toen Riot haar van haar boeien ontdeed en tegenover haar ging zitten.
‘Gaat het?’
Ze knikte alleen even en opende haar ogen. ‘Dank je.’
‘Doe dat nooit meer, begrepen?’
Een vreugdeloze glimlach verscheen op haar gezicht. Ze knikte opnieuw, ging wat rechter op zitten en veegde het bloed van haar arm. ‘Ik was bang dat ik er geweest was.’
Het bleef stil, en toen ze naar Riot keek zag ze dat die koppig haar blik vermeed. ‘Ik ook.’
Beiden zwegen nogal ongemakkelijk, niet wetend wat ze tegen elkaar moesten zeggen. Toen kwam Riot overeind, zijn zaklamp in zijn hand geklemd. ‘Ga maar slapen. Volgens mij heb je wel wat rust nodig.’
Met haar armen om haar knieën keek ze naar hem op. ‘Weet je dat zeker?’
Hij knikte alleen even, wierp een blik uit het raam en begon toen zwijgend door de ruimte te ijsberen. Annabell kroop verder weg in de hoek van de ruimte en sloot haar ogen, maar het zou een paar uur duren voor ze echt in slaap zou vallen.

6Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 11:46 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

A soft, almost inaudible sound coming from his laptop made Rowan look up from his work. A smile appeared on his face when he opened Kael's new message, and sitting up straight he started to read.
(20:05) Kael: still awake? just wanted to say that I'm looking forward to seeing you again. are you still in for making dinner when you get home? Because if you want to Paul and i have enough time to make something. or we'll just get chinese or something.
(20:06) Rowan: Still awake. Still making dinner tomorrow.
(20:06) Rowan: Also not risking you two setting the kitchen on fire.
(20:06) Kael: i thought you loved me!
(20:07) Rowan: I do, don't worry
(20:07) Rowan: By the way, do you have any allergies? I wanted to try some Indian recipe and I'm getting the ingredients on my way home.
(20:07) Kael: uh, don't think so
(20:07) Rowan: Ok. Just so I don't accidentally kill you tomorrow.
(20:08) Kael: oh but what a pleasant death that would be.
(20:08) Kael: dying in your arms.
(20:10) Rowan: More like dying on the kitchen floor.
(20:10) Kael: you wouldn't hold me until my final breath?
(20:10) Rowan: Don't be ridiculous.
(20:11) Kael: how dare you
(20:11) Kael: Why am I not in your arms in the first place?
(20:13) Rowan: Because we're like a hundred miles away from each other and we're both busy as hell?
(20:13) Kael: That wasn't the answer I wanted but alright
(20:20) Kael: row?
(20:22) Kael: Babe
(20:23) Kael: you're still there?
(20:27) Kael: did you fall asleep, wonder boy?
(20:30) Rowan: If you call me wonder boy ever again
(20:30) Kael: try and stop me
(20:31) Kael: where did you go?
(20:31) Rowan: lying on my bed and trying not to die
(20:31) Rowan: i fucking miss you
(20:32) Kael: I miss you too, wonder boy.
(20:32) Kael:
Isa's Dump-topic. Img-thing?
(20:32) Rowan: NLFWOnkljwnofinwo3095j;pnglw’nfq3pnmls
(20:36) Rowan: WHERE DID YOUR HAIR GO
(20:36) Rowan: HOlySHiT
(20:37) Rowan: You’re killing me, Brown.
(20:37) Rowan: you’re so attractive I’m going to die
(20:37) Rowan: are you even real
(20:37) Kael: last time I checked, yes
(20:37) Rowan: I can’t fucking believe you’re really my boyfriend
(20:38) Kael: feeling’s mutual
(20:38) Kael: you’re adorable, wonder boy
(20:38) Rowan: You’re not making this better
(20:39) Kael: like you’re the fair one in this relationship
(20:40) Rowan: What are you talking about?
(20:41) Kael: I’ll give you a hint
(20:41) Kael: leather jacket
(20:41) Rowan: I’m going to kill you
(20:42) Kael: I doubt that very much.
(20:42) Kael: now if you will excuse me, wonder boy, I must go take a cold shower.
(20:42) Rowan:  Oh, I hate you.
(20:43) Kael: we both know that’s not true.
(20:43) Rowan: shut up.
(20:44) Kael: love you.
(20:44) Rowan: I love you too.

7Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 1:45 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Friday 10 December
(23:57) Kael: Wonder boy
(23:57) Kael: are you still up
(23:57) Kael: I may or may not be a little drunk
(23:58) Kael: Paul told me to go to bed like an hour ago
(23:58) Kael: Paul can’t tell me what to do
Saturday 11 December
(00:02) Kael: look this kitten reminds me of you
(00:02) Kael: https://33.media.tumblr.com/f6f4eee6d543d126ec72b674c223be3b/tumblr_mm9n3sdycy1ry1y7qo10_r1_400.gif
(00:02) Kael: Cats are awesome
(00:03) Kael: You are awesome
(00:03) Kael: I took a picture of you while you were sleeping a few months ago
(00:03) Kael: hope you don’t mind
(00:04) Kael: It’s the wallpaper of my phone
(00:05) Kael: sorry
(00:05) Kael: it’s an adorable photo though
(00:05) Kael:
Isa's Dump-topic. Tumblr_n89efn7gn41qgtg29o1_500
(00:07) Kael: you really have to come back your side of the bed is fcking cold
(00:08) Kael: It’s not fair now I have to sleep with three blankets
(04:23) Kael: fell asleep
(04:23) Kael: my head hurts
(04:24) Kael: Maybe I should go back to sleep
(04:24) Kael: Yeah
(04:24) Kael: goodnight
(04:25) Kael: Wait it’s like four in the morning
(04:25) Kael: well. goodnight pretty boy.
(08:15) Rowan: Kael what the fuck
(08:15) Rowan: When did you take that photo
(08:15) Rowan: WAIT HOLD ON
(08:16) Rowan: was it that one morning
(08:16) Rowan: oh god
(08:16) Rowan: God damnit Kael
(08:17) Rowan: I’m leaving in half an hour, see you soon.
(08:17) Rowan: love you, you fucking idiot.

8Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 1:48 pm

Admin

Admin
Admin

XDCFVGBHNJHBGYVFTCRDESXDCBHV VCB

9Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 1:53 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

WHA

cute

10Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 3:10 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Saturday 15 January
(16:34) Rowan: Jesus
(16:35) Rowan: I already miss you.
(16:35) Rowan: ugh still like 5 months till the summer holidays
(16:40) Kael: Row you know you’ve been gone for precisely 4 hours
(16:40) Kael: I’ll come visit you when I can, alright?
(16:41) Rowan: Yes please
(16:45) Rowan: Leo keeps asking if I can prove I’m actually dating Kael Brown can I show him that picture you sent me
(16:45) Kael: Go for it.
(16:47) Rowan: Leo thinks you’re hot
(16:47) Kael: He’s not wrong
(16:47) Kael: tell him I’ll kill him if he’s mean to you
(16:48) Rowan: woah, chill, you’re not my father
(16:48) Kael: good thing to know your father is a douchebag
(16:48) Rowan: don’t you think you’re exaggerating?
(16:49) Kael: Maybe a little
(16:49) Kael: But for real if something’s wrong you have to tell me
(16:49) Rowan: I will, don’t worry
(16:49) Rowan: It’s kinda cute though, you being all concerned
(16:50) Kael: I’m not concerned
(16:50) Rowan: You just threatened to kill my friend if he was mean to me but no you’re not at all concerned about me
(16:51) Kael: it was a manner of speaking, Row
(16:52) Rowan: I know, I know.
(16:52) Kael: I’m going for a walk. Try not to think too much of my legs while I’m gone.
(16:52) Rowan: Shut up, Brown.
(16:52) Kael: What, I have amazing legs.
(16:53) Rowan: I know..
(16:55) Rowan: Already failed
(16:55) Rowan: sorry
(17:45) Kael: ghehehe

Those are too much fun to write



Laatst aangepast door Rowan op ma sep 29, 2014 9:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt

11Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 9:14 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

(13:04) Rowan: WAITING FOR THE BUS IN THE RAIN
(13:04) Rowan: well not really
(13:04) Rowan: since I’m not waiting anymore, and I’m on the train
(13:05) Rowan: My connection is really bad
(13:05) Kael: BABE
(13:05) Kael: YOU’RE COMING HOME
(13:05) Rowan: Hella.
(13:06) Kael: I’m so fucking excited
(13:06) Rowan: I can tell
(13:07) Rowan: Also let me get things straight
(13:07) Rowan: No pun intended
(13:08) Kael: That joke was so bad.
(13:08) Rowan: I know.
(13:09) Rowan: You’re not going to throw me a Welcome Home party, are you?
(13:09) Rowan: Because you know how I feel about that
(13:15) Rowan: Kael?
(13:19) Rowan: Brown, you still there?
(13:22) Rowan: DID YOU FALL ASLEEP. I SWEAR TO GOD.
(13:23) Rowan: Jesus Christ
(13:30) Kael: paul here. Kael is indeed sleeping.
(13:31) Rowan: What the fuck?!
(13:32) Kael: he stayed up till 3 in the morning to do whatever he was doing. he was tired as hell today
(13:32) Kael: do you want me to wake him up for you?
(13:32) Rowan: No, let him sleep. Tell him I’ll be there in an hour when he wakes up.
(13:33) Kael: alright
(13:34) Kael: also he’s not gonna throw you a surprise party but he does have something for you when you arrive
(13:35) Rowan: Oh god
(13:36) Rowan: Tell him he's an idiot and I love him. See you soon.

12Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 9:18 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

YES
ME GUSTA

13Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. zo sep 28, 2014 9:19 pm

Admin

Admin
Admin

I love how you gave Paul lower case letters, since he would never use capitals in a chat xD
also i liek

nu moet ik ook maar een ding maken, of niet

14Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. ma sep 29, 2014 7:04 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Thursday 13 February
(23:05) Rowan: ugh
(23:05) Rowan: kael
(23:05) Rowan: help me please
(23:05) Rowan: homework is killing me
(23:06) Rowan: I fucking hate literature at the moment
(23:06) Rowan: fucking oliver whatzhizname
(23:10) Rowan: ugh
(23:15) Rowan: Notice me senpai
(23:20) Kael: Senpai noticed you, Row-san.
(23:21) Rowan: so lame.
(23:21) Kael: You started. Go to sleep, babe. Why are you even awake?
(23:22) Rowan: I could ask you the same question
(23:22) Rowan: still have to finish this damn essay by tomorrow
(23:23) Kael: What is it about?
(23:23) Rowan: Some poet
(23:23) Kael: Send me what you’ve got
(23:24) Rowan: Download: asdfghjkl;essay
(23:24) Kael: Do you want me to finish it?
(23:25) Rowan: Do you wanna do that?
(23:25) Kael: Of course. You go sleep and I’ll finish your essay.
(23:26) Rowan: you’re amazing.
(23:26) Kael: I know.
(23:26) Kael: Go  back to bed, love.  
(23:27) Rowan: I love you.

Monday 21 August
(10:12) Rowan: I watched your life show yesterday.
(10:12) Rowan: You kicked ass.
(10:12) Rowan: I mean damn
(10:13) Rowan: You were awesome.
(10:14) Rowan: Thanks for playing my song by the way.
(10:14) Rowan: I miss you.
(12:20) Kael: HAPPY BIRTHDAY
(12:20) Kael: I SLEPT LIKE THREE HOURS BUT WHATEVER
(12:21) Kael: ugh I wish I could go home I’m so sorry
(12:22) Kael: I miss you too.
(12:22) Kael:
Isa's Dump-topic. Tumblr_ncna9yYPtk1rnc5lio1_500
(12:23) Kael: From left to right: the two hottest guys in the world – besides you – your kickass boyfriend and Magic Mick
(12:23) Rowan: You know the movie’s called Magic Mike right
(12:23) Rowan: Also you really have to get rid of those sunglasses
(12:24) Kael: You don’t love me anymore
(12:24) Rowan: like that would ever happen
(12:24) Kael: ??
(12:24) Rowan: me not loving you anymore
(12:25) Rowan: Idiot
(12:26) Kael: ugh stop.
(12:26) Kael: Also have you seen Magic Mike
(12:27) Rowan: Uh, no
(12:27) Kael: Do you want me to reenact it
(12:27) Rowan: Yes.
(12:28) Kael: hahahaha
(12:28) Kael: Idiot.
(12:29) Kael: Sent you a birthday present by the way. It should be there in a few days.
(12:30) Rowan: You’re amazing
(12:31) Kael: And when I get home you’ll get
(12:31) Kael: All of this.
(12:31) Rowan: But I've already got you that doesn't count.



Laatst aangepast door Rowan op ma sep 29, 2014 9:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt

15Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. ma sep 29, 2014 7:30 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Love it. Just.. Jup.

16Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. di sep 30, 2014 8:05 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

(01:53) Rowan: Kael
(01:53) Rowan: Kael you need to come over
(01:53) Rowan: please
(01:54) Rowan: he’s back
(01:57) Rowan: I didn’t take my meds I’m so sorry
(01:57) Rowan: he’s driving me insane
(02:34) Rowan: do I need to be locked up kael
(02:34) Rowan: don’t send me to an asylum or something I’m not crazy I swear
(02:50) Rowan: hewontgoawayimscared
(02:56) Rowan: he doesn’t want to leave
(03:45) Kael: Row, you need to calm down.
(03:46) Rowan: why didn’t you answer my call
(03:36) Rowan: he’s still here
(03:36) Kael: Where’s Leo?
(03:36) Rowan: with his parents
(03:37) Rowan: can you come over
(03:37) Rowan: please
(03:38) Kael: I can’t leave right now. I can call you if you want to.
(03:45) Kael: Row?
(04:13) Kael: Row, are you having a panic attack?
(04:19) Rowan: kael I'm scared
(04:20) Kael: alright, that’s enough.
(04:20) Kael: I’m coming your way.
(04:20) Kael: I’ll be there in a few hours. Don’t worry, it’s going to be okay.



Laatst aangepast door Rowan op wo okt 01, 2014 1:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt

17Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. di sep 30, 2014 8:06 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

GTEHGTZHZTRHZJNKFDJKASWEF
FREGJNUEIAGJNEAR
GREJNAKJUIGNAERG
FGDG

18Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 1:12 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

NEE. BAD ISA.

19Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 2:05 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

I'M SO SORRY

20Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 2:48 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

*pakt plantenspuit*
BAD.

21Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 6:23 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

*ademt scherp in*
Aaii... Poor, sweet, little Rowan...

Dat jij niet doodgaat aan de feels, Isa, zal me altijd blijven verbazen >.<

22Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 9:42 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Oh shat ik ga dood van de feels.

(12:32) Rowan: Wassup
(12:32) Rowan: I’m never saying that again
(12:33) Kael: Sup.
(12:33) Kael: How’s life?
(12:33) Rowan: Good. Stressful. Boring, since you’re not here.
(12:33) Rowan: Also don’t call me during class again. It was fucking embarrassing.
(12:34) Kael: Sorry not sorry
(12:34) Rowan: Now some girls want me to be their gay best friend and I’m not down for that.
(12:36) Kael: Genius
(12:36) Kael: Good luck with that
(12:39) Rowan: You’re coming to my graduation right?
(12:39) Kael: Was that a serious question?
(12:40) Rowan: If I graduate, that is
(12:41) Kael: Of course, you’re smart as fuck. I know you can do it.
(12:41) Rowan: Thanks
(12:41) Rowan: I’ll send you an e-mail with details and stuff
(12:42) Kael: Alright
(12:43) Kael: Will you be wearing your glasses?
(12:43) Rowan: No..?
(12:44) Kael: Why noooooot
(12:44) Rowan: Because I won’t be reading
12:44) Kael: But you look hot with glasses
(12:44) Rowan:
(12:45) Rowan: I do?
(12:45) Kael: I just said so.
(12:45) Rowan oh
(12:46) Rowan: I have new glasses, by the way
(12:51) Kael: You look so lovely it's not fair
(12:52) Rowan: That was so cheesy.
(12:53) Kael: You love it. You know you do.
(12:53) Rowan: Shut up Brown.
(12:53) Rowan: Also thanks for coming to that party last week with me I wouldn’t have survived on my own
(12:54) Kael: It was my pleasure. And it was really fun to weird your classmates out.
(12:55) Rowan: ghehehe
(12:55) Rowan: Sorry, Michael and his friends are a bunch of homophobes.
(12:55) Kael: If they bother you I’ll break their neck
(12:56) Rowan: Thanks
(12:57) Rowan: I fell asleep, didn’t I? For how long?
(12:57) Kael: Two hours
12:57) Rowan: fuck
(12:58) Kael: No it was adorable
(12:58) Kael: You fell asleep with your head on my lap
(12:58) Kael: I didn’t wake you up though
(12:59) Kael: What’s his name – Michael?
(13:00) Rowan: Yes
(13:00) Kael: He kept looking at us so I kissed your face
(13:00) Rowan: Go you
(13:01) Rowan: Did he say something to you?
(13:01) Kael: Well not to me. Let’s just say he offended you and I told him to keep his mouth shut. Well not that. But let’s not get into detail. His girlfriend wasn’t very happy though.
(13:02) Rowan: Oh you
(13:03) Kael: I can’t wait to see you next month.
(13:03) Kael: I kinda want to kiss your face again.
(13:04) Rowan: gvbbvdgd
(13:04) Kael: ?
(13:04) Rowan: I dropped my phone on my face.
(13:05) Kael: don’t do that please
(13:06) Rowan: I didn’t do it on purpose
(13:07) Rowan: Also if you meet Leo please don’t tell him how adorable you think I am
(13:08) Kael: but you are
(13:09) Rowan: Shut up.
(13:10) Kael: Love you too.

23Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 10:04 pm

Admin

Admin
Admin

I approve greatly.

24Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. wo okt 01, 2014 10:06 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Let me retweet that.
Wait nevermind I hate twitter.

Liet hij zijn telefoon op zijn gezicht vallen omdat hij verbaasd was? Zijn ze hier eigenlijk al samen want zo ja dan is Row wel heel verbaasd dat Kael hem wil kussen xD

25Isa's Dump-topic. Empty Re: Isa's Dump-topic. do okt 02, 2014 8:01 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Nah, more like: 'My boyfriend is a charming idiot.' x]

(17:23) Rowan: Babe I need a reason not to kill anyone tomorrow
(17:26) Kael: I can’t fuck you if you’re in jail
(17:26) Rowan: Fair enough.
(17:27) Kael: That’s what I thought
(17:27) Kael: Is something wrong?
(17:28) Rowan: You remember Michael?
(17:28) Kael: The homophobe?
(17:29) Rowan: Yeah, that one
(17:30) Rowan: He keeps mocking my schizophrenia and it’s fucking annoying
(17:30) Rowan: “You’re obsessed with your mental illness.”
(17:31) Rowan: I know right? It’s almost like it impacts EVERY PART OF MY LIFE
(17:31) Kael: That’s fucked
(17:31) Rowan: Listen to this one
(17:32) Rowan: “It’s all in your head”
(17:32) Rowan: I know right? It’s almost like IT’S A MENTAL ILNESS
(17:32) Kael: I told you if he keeps doing that I’ll fucking kill him
(17:32) Rowan: Thanks, but that won’t be necessary
(17:34) Kael: Why not? Let me break his nose
(17:34) Rowan: Because Fleur was being awesome again and kicked him
(17:35) Kael: Tell Fleur I’ll love her forever.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum