Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

T’ plotters

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1T’ plotters Empty T’ plotters za apr 29, 2017 11:53 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang


t’ plotters

21axv00.png
male
22

Avan Rodriguez García


Heeft al veel shit meegemaakt in zijn tijd hier in Paradigm Shift. Zo lijkt het of hij altijd wordt getroffen door liefdesverdriet, kan dan ook moeilijk bij een persoon blijven, doordat zijn vertrouwen daarin nogal is weggezakt. Is dan ook niet per direct op zoek naar een relatie, uit angst voor verlating.
Ook heeft hij te kampen gehad met een drugsverslaving, deze heeft hij nu weer onder controle, voor zo ver dat kan. Eenmaal een verslaafde is altijd een verslaafde, iedere dag weer een strijd, dus vandaar.
Hij is een optimist, staat met een chille houding in het leven en komt dan meestal ook kalm over, ondanks dat hij dat niet altijd is. Zal niemand snel judgen, biedt graag een luisterend oor, maar wordt zelf juist niet graag geholpen omdat hij niemand tot last wil zijn. Is ondanks in sommige gevallen ongeduldig, maar probeert daar altijd aan te merken, hij uit het dan ook negen van de tien keer niet.

Wat ik zoek zijn mensen waarmee hij close kan worden. Eventueel iemand waar hij later zelfs gevoelens voor kan krijgen, maar dit moeilijk zal uiten door zijn verlatingsangst. Als hij dit heeft geuit dus wel iemand die voor altijd zal blijven, of juist niet, maar dat is altijd te bespreken.
Iemand waarmee hij het juist niet goed kan vinden zou ook kunnen.
10yo2mp.png
FEMALE
20

Demetria “Demi” de la Garza


Demi heeft letterlijk een hart van goud. Ondanks dat dit soms niet te merken is voor degenen die ze niet mag, maar dit is duidelijk aan haar te merken.
Ze is een pittige dame, heeft altijd wel een weerwoord, en zal ook niet terugdeinzen voor een confrontatie met een ander.
Ondanks dat is Demi iemand die echt te koesteren valt als ze een vriendin van je is, want ze is echt een goede vriendin. Ze is aardig, sympathiek en negen van de tien keer humoristisch. Is een echte optimist.
Wordt ook wel eens omschreven als 'stoer'. Dit klopt eigenlijk ook wel.
Houdt van feestjes, familie en vrienden. Onderhoudt haar relaties goed, want ze wil niemand in haar naasten kwijtraken.
Oh ja, ze houdt ook van Annabell. En kusjes. Met Annabell, tho.

Op dit moment zoek ik niet echt iets voor haar, maar dat neemt niet weg dat ik geen topics wil of niet wil instemmen met ideeën.
2vkf1o0.png
male
24

Isaiah Ayres


Met hem heb ik eigenlijk nog niks gedaan, of ver uitgewerkt. Ik had in gedachten dat hij vanaf zijn 18e een relatie had, met wie hij op zijn 22ste ouder werd van een tweeling. Niet lang nadat de tweeling was geboren kwam hij erachter dat zijn vriendin een ander had gekregen, waardoor hij haar heeft verlaten. Hij krijgt af en toe een foto toegezonden, maar ziet zijn kinderen vrij weinig. Hier lijdt hij erg onder, ondanks dat er van hem gedacht wordt dat vrij weinig hem raakt.
Hij is erg sociaal, maar staat bekend als iemand die zich nergens wat van aantrekt, dat niets hem raakt. Niks is echter waar, want iedere dag lijdt hij weer onder het feit dat hij zijn bloedeigen kinderen niet ziet.
Werkt als klusjesman, dit zou misschien een idee kunnen zijn voor een topic?

Ik weet nog niet zeker of ik dit bovenstaande ga doen. Mocht iemand andere ideeën hebben, iets met een verleden waarin Isaiah voorkomt, dan stem ik daar graag mee in. c:
b4hzyb.png
female
19

Neve Nolan


Is recent hier komen wonen voor haar studie, woont dan ook op de campus van Paradigm Shift. Hier zou ze misschien mensen van kunnen kennen, als dat leuk is?
Neve is op het begin wat terughoudender, maar als ze je eenmaal kent zal ze verder openbloeien. Dus geen stil kippetje wat niet voor zichzelf opkomt, maar gewoon dat ze haarzelf niet snel openstelt naar anderen. Ze is dan ook vanaf het begin niet grof gebekt, maar wel zo sociaal dat ze een gesprek kan beginnen. Echter, ze zal dan niet haar hele levensverhaal aan je broek hangen. Verder is ze een heel easy meisje om contact mee te hebben en leuk gezelschap. Neemt studeren wel serieus voor haar toekomst, dus zal dingen na twijfelen echt afzeggen voor haar studie, want die staat momenteel op nummer 1.

Misschien is het leuk als iemand kan zorgen dat haar studie niet meer haar grootste prioriteit is? Lijkt me wel tof. Maakt niet uit in wat voor relatie ze met de ander heeft. c:
121g0uf.png
male
23

Flynn Callaghan


Hij is letterlijk de goedheid zelve. Zal dan ook geen vlieg kwaad doen.
Wil voor alles en iedereen zorgen en is uitermate sociaal. Wordt echter snel jaloers wanneer het gaat om mensen waarmee hij close is.
Hij wordt niet snel boos, maar als je hem eenmaal op de kast gejaagd hebt, dan heb je echt geen goede aan hem. Dit gebeurt in beginsel eigenlijk alleen maar wanneer iets gebeurt tegen zijn principes, dus hetgeen wat hij hoog heeft staan. Denk daarbij aan verraad, of wat dan ook. Hij heeft dan ook veel geduld, maar wanneer iemand echt de lijn heeft overschreden, dan is dat ook echt zo en zal hij niet snel van zijn beslissing afstappen. Is dan ook erg vasthoudend aan zijn standpunt.

Flynn staat open voor vrijwel alles, dus mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag!
baicm.png
female
20

Irem Bahari


Is niet erg lang geleden weggevlucht onder de tiran van haar ouders. Was naar haar zus gevlucht in Paradigm Shift, maar woont tegenwoordig op haarzelf in een knus appartementje. Werkt in een niet al te luxe café/restaurant, hier zou ze eventueel mensen kunnen leren kennen.
Irem is niet een van de makkelijkste. Ze heeft een duidelijke eigen wil en is open voor degene die ze echt kent. Als je eenmaal in haar hart zit, dan doet ze echter alles voor je.
Ze is best een pittige tante en heeft negen van de tien keer wel haar woordje klaar, ze heeft dus best een heet temperament. Desondanks zal ze wel altijd belangstelling in andere tonen en willen helpen, gezien zij ook geholpen werd toen zij dat nodig had. Mocht je haar beter kennen is ze, met haar handleiding, iemand die om te koesteren is, een gouden vriendin.

Voor haar zoek ik van alles; vrienden, vijanden, noem het maar op. Mocht iemand dus een idee hebben voor een char met Irem, dan hoor ik het graag.
sb08ef.png
male
22

Connor Castillo


Kan een beetje worden omschreven als Flynn op het gebied van dat hij geen kwaad in zijn zin heeft. Het verschil is echter dat Connor wat meer stoer is en meer de kantjes opzoekt bij mensen. Is wat grover in de mond, durft meer te flikken bij mensen. Zal desondanks niemand de rug toe keren wanneer iemand zijn hulp nodig heeft.
Heeft een baan als model, dus kan iemand ontmoeten in de sportschool onder het mom van 'dit is de eerste keer hier, hoe moet dit?' Misschien een idee. Kan ook in zijn vrije tijd, nadat hij klaar is in de sportschool en geen shoot heeft.
Hij is erg sociaal en stapt makkelijk op mensen af. Is ook vaak in zijn vrije tijd te vinden in het uitgaansleven. Leeft per dag - iedere dag kan zomaar je laatste zijn. Is wel echt lief voor degene die hij ook lief heeft.
Heeft een groot en breed lichaam, maar een hartje van goud.

Ook voor Connor zoek ik niet specifiek iets, ik sta vrijwel voor alles open. Dus mocht iemand een idee hebben, wees niet bang om dit te melden.
BY MITZI



Laatst aangepast door Demi de la Garza op za apr 03, 2021 9:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2T’ plotters Empty Re: T’ plotters do mei 04, 2017 9:56 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Is het voor Neve misschien leuk om Brinn te meeten? c:

3T’ plotters Empty Re: T’ plotters vr mei 05, 2017 5:11 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Yesss! Had je nog een idee voor die twee? En moet ik een topic maken? :'D

4T’ plotters Empty Re: T’ plotters vr mei 05, 2017 5:14 pm

Hedwig MacIntyre

Hedwig MacIntyre

Nou niet direct een plot of zo, maar Brinn zit in een sororityhuis bij de uni en doet allemaal dingen in het organiseren van acties (geld inzamelen voor goede doelen, feestjes, etc.) dus daar zouden we miss iets mee kunnen? En als je dat wil vind ik het prima ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum