Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eggo's plotters

+2
Koraline Hills
Ben Marino
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Eggo's plotters Empty Eggo's plotters vr maa 24, 2017 2:54 pm

June Winters

June Winters

J U N E
 
W I N T E R S

Op zoek naar:

x Friends With Benefits (sorta)
Voor haar verhaallijn ben ik op zoek naar een ietwat onzekere jongen, hij hoeft niet hoofdmoot onzeker te zijn maar moet manipuleerbaar zijn. Zij zal hem in de waan laten dat seks optioneel is tussen hun, maar dat 'hij haar echt voor zich moet winnen'. Iedere keer als het erop lijkt dat er iets gaat gebeuren, vindt zij een manier om de boot af te houden (maar verder wel al zijn pogingen om haar 'te winnen' incasseren) en hem op die manier laten geloven dat hij in zekere zin belangrijk voor haar is, maar het enige wat ze werkelijk doet is hem gebruiken wanneer ze hem nodig heeft. Kan uitmonden in werkelijke romantiek, hilarischer zou zijn als hij uiteindelijk het zo speelt dat zij diegene is die afhankelijk van hem gaat worden.

x Best (gay) Friend [M/F]
Voor haar is een vriend/vriendin die al haar nukken kan doorstaan leuk. Moet iemand zijn die steviger in zijn/haar schoenen staat omdat ze een tandje ervan heeft om hard te manipuleren. Persoon moet iets speciaals hebben dat het voor June de moeite waard is deze persoon niet te laten stikken. Dikke ruzie om redenen (zij die deze persoon zijn/haar vriend versiert)

x 'De Clique' [vooral F]
Een groepje met meiden waar ze mee kan stappen/uit gaan/andere mensen meen kan lastig vallen. Gaat om een 'soort' vriendschap maar in werkelijkheid is dit oppervlakkig en gebruiken ze elkaar. June is echter wel een beetje 'opper' en iedereen in deze groep heeft (terecht) een zekere angst voor haar.

2Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters vr maa 24, 2017 3:12 pm

Ben Marino

Ben Marino

Sta je in plaats van een onzekere knul ook open voor een vent die haar van begin af aan al even hard terugmanipuleert en puur als een spelletje ziet? Want omdat May nu de enige persoon in Neil's leven is die zijn empathie heeft, zal hij een meisje als June puur als een beetje aankloten zien.

Als vriend/vriendin heb ik Megan in de aanbieding; die pikt niemand's bullshit. Ze is ziek ambitieus, dus haar als vriendin hebben kan kansen betekenen in de toekomst.
Kael zou June's kuren vooral grappig vinden, dus hij kan ook wel.

3Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters vr maa 24, 2017 5:53 pm

June Winters

June Winters

Ik zie Megs en June idd wel werken, en het als spelletje zien met Neil? Ik zie het als een interessante optie. >;3 In for it.

4Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters vr maa 24, 2017 6:29 pm

Admin

Admin
Admin

Ayyy

Ik wil wel eerst bijposten, een aantal anderen wachten al te lang, maar daarna kunnen we wel wat topicjes maken. Neil heeft een hoop weg te drinken atm, maar weinig te besteden, dus als ze hem een drankje aan zou bieden oid, is hij best bereid te flirten om wat van de avond te maken.
Megan en June vereisen wat meer plotting denk ik. Is June paardig?

5Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters za maa 25, 2017 9:27 am

Koraline Hills

Koraline Hills

Ik denk dat Koraline ook wel goed in dat cliqueje past stiekem ? ze heeft vrienden nodig :')

Edit: Oh en. ik wil Percy wel nieuw leven in blazen voor d'r gay best friend. Die kan haar wel aan

6Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters di maa 28, 2017 8:20 pm

June Winters

June Winters

Ik zie June wel paardig zijn omdat 'het hier loopt' (of omdat een van haar 'vriendinnen' haar meesleept) maar ik zie haar niet als een paardenmeisje.

& Koraline is welkom als vriendin ;D

Het Neil-idee is perfect. Wil je dat ik een topic open of open jij er een?
&& Percy als gayfriend klinkt goed. I love gay friends.

7Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters di maa 28, 2017 8:44 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Oh, da's goed genoeg. Megan's paard ziet er fabulous uit, statuspaardje, dus miss is dat een aanknopingspunt.

Nou, ik wilde Neil ook naar Rowley trappen, omdat hij zo'n event-feestje ziet als een goede plek om te verdienen, dus mebby gaat zij daar met vriendinnen heen of zo?

8Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters di maa 28, 2017 9:48 pm

June Winters

June Winters

Yasss, zij zou sowieso al naar Rowley gaan want waar feestjes zijn is zij!

Kan ze Koraline meeslepen enzo

9Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters di maa 28, 2017 10:42 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

I like it. Als Neil merkt dat ze wel van het losgaan is probeertie 'r wss wat te slijten :')

10Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters di maa 28, 2017 11:06 pm

June Winters

June Winters

Hahahaha oops.
Nais.

11Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters wo maa 29, 2017 12:47 am

Admin

Admin
Admin

Hij ziet een spaarvarkentje in haar wss :')

12Eggo's plotters Empty Re: Eggo's plotters za apr 08, 2017 1:01 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Olivia wilt wel in haar stapclique! Belangrijk voor Olivia is dat het oppervlakkig blijft, ze laat zelf niemand toe, dus intense gesprekken over hun diepste geheimen zullen er zeker niet komen. Nou zie ik dat de clique een beetje bang moet zijn voor haar. Olivia is niet uit zichzelf bang voor iemand, maar misschien kan June iets van een "geheim" van haar weten? En dat ze heel erg bang is dat June het exposed?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum