Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Hershel
Nojin
Solomon Griffith
Perrie
Logan
Demi de la Garza
Arrow
Imogene Blackbourne
Tyler
Dean Garton
Kaya Scodelario
Culain Smith
Avan Rodriguez
Paige
Quizz
Lailey
Amico
Rosie
Megan Derley
Jiao Misaki
Uruha
Pasqual Scodelario
Ray
Lawrence Posner
Elise Pavlichenko
Admin
Aya
Solance Ainsworth
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 24 van 30]

576Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:49 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Inge: Op naar 4 :3

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

577Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:55 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Eigenlijk wel he? xD als ik weer bij ben met school in de vrije week na stage moet ik maar eens wat gaan kijken xD
Heb wel wat losse scenes gezien op youtube, ik kon me niet inhouden en ik hou nu al van die blonde, Daenerys. Zij is tof.

578Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:58 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Dani ^^ ook mijn favo!
Ik hoop alleen dat George haar laat leven *angry face* hij heeft namelijk de nare gewoonte om al mijn favoriete personage's te vermoorden!
Van Daenerys, Arya en Jon moet ie afblijven  :Ow:

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

579Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 9:06 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Bryce: Daenerys is inderdaad wel tof.
Ook wat ze allemaal meemaakt en doet is wel interessant. Ook hoe. Al begin ik GoT wel saaier te worden. -.-

En de Red Wedding. :Ow:

@Imogene:
Aaaaah. Ik haat long distance relationships... -.-
Als ik en Tessa (Een super goeie vriendin van een paar jaren geleden) dichter bij elkaar hadden gewoond waren we waarschijnlijk vaker op stap geweest en misschien was het wel wat geworden. Maar nee. Ze moest zo nodig in verwegnistad wonen en ik in verwegnidorp wonen...
LDR, I will ICBM you! <- slechte pun.
Proficiat aan iedereen die dat vol houd.

@Solance:
Proficiat.

580Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 9:17 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Elise: elk weekend ongeveer twee uur in totaal op de trein zitten om hem te zien is veel verloren tijd, maar ik hou zo van h'm en zou het me nu echt niet meer anders kunnen voorstellen! Je groeit daar ook wel in denk ik! Voor ik hem had ontmoet en naar zijn thuis ging had ik nog nooit een bus alleen genomen, laat staan een trein Very Happy en nu gaat dat allemaal vanzelf

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

581Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 9:31 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

@Janne; ja zoiets hoorde ik al xD dat hij vrij moordlustig is met zijn characters

@Jeroen; ik geloof je. maar heb het zelf nog niet gezien, dus zou het niet weten. Don't spoil that shit though

582Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 10:38 pm

Connor Castillo

Connor Castillo

Eyoo, toevallig iemand een topicje? (:

583Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 11:49 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Ik wil wel, maar heb er ondertussen al 4 ofzo met imogene o:

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

584Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 9:19 am

Admin

Admin
Admin

Inge signing in op stage. Er staat hier een knex reuzenrad. Met kapotte barbie poppen er her en der in gestoken. I am uneasy.
Het helpt ook niet mee dat er een of ander mecha-robot ding is hier dat altijd klinkt alsof hij bezig is met een combinatie van buttsex en poepen.

@Connor; zelfde probleem als Janne hier xD I'd love to have a topic, maar heb er eigenlijk al teveel lopen XD

585Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 9:36 am

Perrie

Perrie

Ik wil wel met Abby, moet haar nog wel helemaal weer aanpassen, ander setje enzo haha @Connor

586Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 11:32 am

Jiao Misaki

Jiao Misaki

@Janne;
half 'lange' afstand. Het is ongeveer drie kwartier reizen naar hem toe. Toch een aardige afstand, maar goed...
En euh, die 2 uur is niet echt 'verloren'. Je kan huiswerk meenemen, boeken lezen. Ik weet me iig altijd wel te vermaken in de trein. ^^

@Jeroen;
eh, voor sommige mensen kan je reizen niet echt een probleem vinden. Onmogelijk.

@all; tnx. c;



Bwaaah, ik wil een meeting met u guys.

587Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 2:24 pm

Admin

Admin
Admin

Jaaaa een meeting o3o
THEN I WILL WEAR A NICE CUTE FRILLY DRESS. A WHITE AND VERY MUCH SUMMERY ONE.

588Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 3:37 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Wowwow.
And I will go full goth just becuz.

589Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 4:04 pm

Admin

Admin
Admin

AND THEN PICTURES HAPPEN.

590Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 4:28 pm

Aya

Aya

Haha veel plezier Razz

Pff, weet niet wat ik moet kiezen als sub-forums enzo X3 lalala :p

591Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 4:42 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Dat reizen was ook geen probleem. Absoluut niet. 2:30 uurtjes in de trein voor haar is absoluut geen probleem. Zeker als we uren gaan kletsen en ik knuffels krijgt. :3
Het was gewoon dat ze geen tijd voor me had. -.-
Okay, tbh ben ik eigenlijk aan het kiften op haar die geen tijd voor me heeft/maakt. -.-


Ik zou wel topicjes willen beginnen, maar ik zit even vast met m'n huidige.

592Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 4:51 pm

Admin

Admin
Admin

@Ruka; dat klinkt alsof je niet zou komen. en dat klinkt alsof je denkt dat je een keuze hebt. en dat klinkt weer alsof je denkt dat eileen en ik je niet stiekem komen kidnappen.

@Jeroen: maak er gewoon nog een, dat gebeurd hier zo vaak. Of spreek effe af met iemand een topic te maken en overleg wat leuk zou zijn of zo

593Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 5:07 pm

Hershel

Hershel

@Inge: Inderdaad, Ja, Dat denk ik inderdaad :p

594Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 5:20 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Oh Ruka, malle meid.

595Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 6:32 pm

Admin

Admin
Admin

Wat Eileen zegt.
Maar verblijf gerust in die illusie, maakt het voor ons makkelijker om een je kidnappen : D

596Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 6:35 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

*gniffelt zachtjes bij het vooruitzicht*

Also:
bijna nieuwe laptop. Whoopwhoop. Can't wait! c;

597Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 7:37 pm

Tyler

Tyler

Morgen ga ik proberen te posten!!

598Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 7:37 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Oke Very Happy

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

599Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 9:16 pm

Hershel

Hershel

Zoveel zin om nog meer shit erin te gooien bij Hitd Razz

Dat als je karakter dood gaat er een soort game is om je weer op de wereld te krijgen en blah blah X3 World ends with you is lovely Razz zetta sons of digits they are X3

600Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 17, 2014 10:14 pm

Admin

Admin
Admin

Klinkt tof ^^

Also ik hou van Welcome to Night Vale :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 24 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum