Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Hershel
Nojin
Solomon Griffith
Perrie
Logan
Demi de la Garza
Arrow
Imogene Blackbourne
Tyler
Dean Garton
Kaya Scodelario
Culain Smith
Avan Rodriguez
Paige
Quizz
Lailey
Amico
Rosie
Megan Derley
Jiao Misaki
Uruha
Pasqual Scodelario
Ray
Lawrence Posner
Elise Pavlichenko
Admin
Aya
Solance Ainsworth
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 30]

551Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za maa 15, 2014 9:32 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Dat kan ik snappen. Da's ook best irritant. Ik vind het nergens op slaan. Voor een spel waar (N)PC's héél gedetailleerd zijn zou denken dat ze zouden leren van hun fouten, of de fixes van een anderen. Ik heb nu een mod in Skyrim waarbij ik de lichamen helemaal naar wens kan aanpassen. 't Is best wel awesome. Ooit van gehoord?

Oh, en ik kijk een anime waar de hoofdpersoon in de eerste aflevering een moord-in-actie tegenkomt. Natuurlijk vlucht hij. De moordenares zit trouwens de volgende dag naast hem in de klas. Zo'n uitwisselingsstudent. xD

552Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic za maa 15, 2014 9:42 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Ja toch? En het level van detail is prima, het is de variatie die meh is. Want je kan dus wel een stevig character maken; je ziet het amper in game.
En ik heb wel eens van zo'n mod gehoord ja. Gebruik zelf echter alleen mods uit de steam workshop; I tend to fuck up everything else xD

Op zich zou ik 'm ook peren bij een moord. Ik hoef er niet naast te komen liggen, tbh.

553Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 9:31 am

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Mods zijn ingewikkelde dingen, helaas. Ik gebruik ook liever de workshop (dan hoef ik mods niet telkens opnieuw op te zoeken) maar veel goeie en handige mods zitten er niet tussen. :c
Verder weet ik natuurlijk wel hoe ik met mods moet omgaan, dus ik ga meestal eerder naar de Nexus.
Als ik nou eens met meisjes kon omgaan als ik met mods omging... c:

Het is wel een rare anime. :/
De hoofdpersoon leid aan wanen en soms is het voor de kijker niet duidelijk wat echt en nep is.
De moord was wel bloederig. ^^'
Helaas is het wel weer een harem. -.-

554Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 11:24 am

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Met Oblivion was ik er wel redelijk handig in; die haalde ik ook altijd van de Nexus. Tot ze daar de Mod Manager hadden. Toen dacht; HAHAA, FUCK YOU OTHER MODS geen extra werk voor mij.
Moet zeggen, ik heb best toffe mods in de workshop gevonden hoor. Er was er een die diversiteit aan paardjes toevoegde, daar was ik erg over te spreken. Ik heb ook een lotr mod die me lotrwapens geeft, ook erg leuk.
En dan is er nog de Dovahbit. Een dovahkiin konijn. Hella rad.
Oh for the love of all that is holy, you did not just say that, hun..

Dat ehh klinkt als iets waar ik niet eens aan begin.

555Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 11:38 am

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

*Facepalm* Ligt eraan hoe je het interpreteert. ^^'

Nope, ga ik ook niet verder kijken. -.-
Terug naar Sakurasou.

Ik heb best wel veel... teveel wapen mods. De balans is er nu wel goed uit, helaas. Wapens kies ik nu op hoe mooi ze zijn, niet wat ze kunnen.
Random persoon: "Maar dat zwaard is 10x beter dan dat dolkje!"
Ik: "But it's so pretty." :3

556Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 11:50 am

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Sweetie, just don't

Ik kies heel veel dingen ook niet echt op praktischheid hoor. Is voor mij ook een beetje onderdeel van RPen in een spel. Iradel bijvoorbeeld; een woodelf-warrior is niet echt een handige keuze, maar realistisch gezien is het best mogelijk dat een woodelf denkt; fuck jullie ik wil een warrior worden, dus daar ga ik meer van uit zeg maar. Met wapens ook. Leona Tiragrius krijgt ook alleen maar een dolk, omdat dat beter past bij het verhaal dat ik voor haar in mijn hoofd heb.
Ik heb vooral veel pony-mods vrees ik. Maar da's leuk, dan heeft elk character een echt uniek paard.

557Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 12:06 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

-.-

In het begin ging ik wel voor het sterkste, maar dat viel er wel al snel af. :/
Deadric/dragonbone Armour ziet er gewoon slecht uit op de meeste karakters. Het spel is daarin teveel gericht op progression en niet op freeplay. in tegenstelling tot *met zo'n goddelijke stem* ArmA 2 *Overal breken godrays door de wolken en voor een seconde of 2 is de wereld een betere plek* :3
Er valt natuurlijk niet veel te RPG'en, maar de vrijheid die ik heb is ongelovelijk. Ik kan missies zelf maken (en het is echt ongelooflijk simpel en snel) en zelf bepalen wat ik ben.

558Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 12:10 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Ik deed dat in Morrowind vooral, maar da's ook meer omdat Morrowind gewoon het Australië van de Elder Scrolls was. Planes of Oblivion got nothing on Morrowind. Anything can kill you and everything wants to. Badly.
"Hey, mensen, eindelijk. Wauw ik wist niet dat hier mensen leefde- HEY HOU OP VUUR NAAR ME TE SCHIETEN WAT IS ER MIS MET JOU" >:

559Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 1:15 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Aaah, Morrowind...
Toen de uncanny valley nog niet in zicht was. ^^

Ik heb ergens gelezen dat de dunmer de chimer? waren. De Chimer werden door Azura gestraft voor hun wandaden en werden de Dunmer. ^^'

Waarom voelt het toch zo leeg? Toch niet omdat we telkens over TES aan het praten zijn, hè? Very Happy

560Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 1:38 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

GODVERDOMME KUT ESO. Echt waar. Omdat ze bij bethesda geen MMO's kunnen maken is bijna mijn hele laptop vastgelopen net. ZELFS FOKKING CTRL ALT DELETE DEED BIJNA HELEMAAL NIETS MEER IK BEN HEEL ERG UIT MIJN HUMEUR.

En zou kunnen, ken lang niet al die lore uit m'n hoofd. *le shrug*

en wss hebben de anderen gewoon shit te doen of zo, gok ik

561Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 4:26 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Als ze zulke gave dingen willen doen moeten ze een keer proberen een brug op zich zelf te laten vallen. -.-
Ik zou zeggen dat die problemen met de release wel gefixt zijn, maar we kennen Bethesda, die zullen nooit gefixt worden. En zonder mod-community zal het dus nooit gefixt worden.
Maar dat is zeggen dat er een roze olifant in de kamer staat.

Heeft er iemand kittens waarvoor m'n vader niet allergisch is?

562Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 7:40 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Wow, rustig weekend geweest hier Very Happy
Had gedacht om vanavond ergens op terug te moeten posten, maar neen Sad

Wat heeft iedereen gedaan dit weekend? Very Happy

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

563Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 7:41 pm

Perrie

Perrie

fissa gehad Very Happy hahaha
en charlie the unicorn gekeken op yt, dat is zo geniaal!

jij?

564Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 7:43 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Al van gehoord, maar heb het zelf nooit gekeken Very Happy

Ik was 1 jaar samen met mijn vriendje en we zijn naar een dierentuin geweest :'D & McDonald's & de cinema! hehehe, lang leve non-romantic!
Ben daar heel het weekend gebleven tot deze middag dan, daarna nog met mijn mama gaan shoppen!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

565Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:09 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Leuk!

Ik ben dit weekend met mijn website bezig geweest vooral. En heb een paar nieuwe chars uitgewerkt. Ik had ESO willen spelen maar nope, dat ging niet xD

566Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:15 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

website? Very Happy verklaar je nader!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

567Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:21 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Oh, voor school moet iedereen een portfoliowebsite hebben en bijhouden. Hebben lukt me, bijhouden iets minder xD

568Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:23 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Oh, I get it Very Happy hehehe

Nog tijd om vanavond te posten? *engelengezichtje*

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

569Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:30 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Ik doe m'n best xD maar heb nog vet veel om op te posten, so not sure xD (het helpt ook niet mee dat ik in een enorme fantasy-stemming ben)

I mean; listen to this awesome;


Nu wil ik die show toch gaan kijken XD

570Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:35 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Game of Thrones? DOEN!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

571Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:38 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Teehee ^^

Nu nog tijd ervoor vinden XD

572Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:44 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Eens je aan aflevering 1 bent begonnen vind je wel tijd om verder te kijken Very Happy trust me

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

573Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:47 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Zo. Op de terugreis naar huis. Fq man... wat kan een week lang zijn en wat kan verliefd zijn irritant zijn xD

Maar toch wel fijn om te weten dat het zo wederzijds is c:
~ insert story about how awesome le bf is here ~

Dag tijd. Het was leuk je gekend te hebben.

574Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:48 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Terugreis naar huis? Ook een long distance relationship? )':

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

575Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 16, 2014 8:49 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

@Janne; eerste drie heb ik al gezien, actually xD was nog met m'n ex, dus al wel weer een tijdje geleden

@Eileen; Wat ontzettend tof dat het zo goed klikt tussen jullie o3o

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum